Octaviak_TDI Vloženo 21. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2010 Po 2 dňoch pískania ventilátora mi došli nervy a tak som sa doňho pustil.Rozoberal som to 2-krát,takže pre mňa to bola už hračka .Tí,ktorí si myslia,že tam stačí streknúť iba WD-40,tak sa mýlia.Po približne 3 mesiacoch sa to objaví znovu .Tak som sa ho rozhodol znovu premastiť a tentokrát aj s vazelínou.Tak a ideme na postup: Potrebujeme:vazelínu(ja som tam najprv strekol WD-čko-nemusíte),striekačku s hadičkou,nejaký lampáš/baterku a cca. 30 minút a trošku zručnosti. Ventilátor sa nachádza pod nohami spolujazdca. 1.Odšróbujeme 2,ktoré držia kryt podobný molitanu. 2.Molitan vyťahujeme smerom k motoru a nadol. 3.Molitan je vytiahnutý spolu so skrutkami. 4.Už je vidieť ventilátor,ktorý sa nachádza bližšie k pravému kolesu.Od ventilátora odpojíme konektor,ktorý zatlačíme v smere šípok a ťaháme nadol. 5.Konektor je odpojený. 6.Ventilátor potočíme asi takých 5cm v opačnom smere hodinových ručičiek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octaviak_TDI Vloženo 21. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2010 (editace) 7.Ventilátor je prichytený už len o koberec a o fukáre na nohy-tie pritiahneme smerom k zadným sedadlám. 8.Ventilátor je vonku.Pripravte sa na to,že bude dosť zaprášený. 9.Teraz prichádza čas pre použitie WD-čka a striekačky s vazelínou. 10.Prípravky nanášame do stredu ventilátora,pod uchytenie=do ložiska. 11.Predtým ako napojíme ventilátor,tak sa pozrime smerom nahor odkiaľ sme ho vybrali.Je tam mreža,na ktorej môže byť zachytený bordel.Ja som ho vytiahol pinzetou. 12.Ventilátor napojíme do konektoru a vyskúšate či ešte píska.Stačí rýchlosť na 2 stupeň-4 stupeň nepúšťajte,lebo vazelina sa rozstrekne. 13.Ventilátor nasadíme opačným spôsobom,čiže ho pokrútime v smere hodinových ručičiek a dáme si pozor,aby nám sedeli šípky presne oproti sebe.. 14.Niektoré ventilátory majú šróby a niektoré nie-ja som nemal. Editováno: 21. Prosinec 2010, autor: Octaviak_TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Fotonávod je dobrý, ale závěr s doporučením na promazání je chybný a je jen škoda vynaloženého úsilí. Jakékoliv promazání vydrží jen dočasně, protože ventilátor je nerozebiratelný a navíc, když ho násilím "nevratně" rozeberete tak zjistíte, jak vypadají kluzná ložiska vybroušená směsí prachu a maziva...Tedy když začne ventilátor pískat (což je převážně v zimě než se prohřeje, přestane pískat, ale stejně hlučí), existuje pro toho kdo jezdí denně jen jediné řešení a to výměna: - buď za nový, který nesmyslně drahý (a použít jen origo, žádnou Čínu) - nebo zánovní z vrakoviště vybraný - pokud možno co nejnovější dle vylisovaného data výroby A pak budete překvapeni, jak je zase ventilátor tichý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 14. Duben 2012 Sdílet Vloženo 14. Duben 2012 (editace) na FII to tak jednoduché mať nebudeš...komplet prístrojovka von Už som to zistil Ale aspoň si vytlmím plech medzi motorom a interiérom. Editováno: 14. Duben 2012, autor: miggy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.