Publikováno Prosinec 21, 201014 r Po 2 dňoch pískania ventilátora mi došli nervy a tak som sa doňho pustil.Rozoberal som to 2-krát,takže pre mňa to bola už hračka .Tí,ktorí si myslia,že tam stačí streknúť iba WD-40,tak sa mýlia.Po približne 3 mesiacoch sa to objaví znovu .Tak som sa ho rozhodol znovu premastiť a tentokrát aj s vazelínou.Tak a ideme na postup: Potrebujeme:vazelínu(ja som tam najprv strekol WD-čko-nemusíte),striekačku s hadičkou,nejaký lampáš/baterku a cca. 30 minút a trošku zručnosti. Ventilátor sa nachádza pod nohami spolujazdca. 1.Odšróbujeme 2,ktoré držia kryt podobný molitanu. 2.Molitan vyťahujeme smerom k motoru a nadol. 3.Molitan je vytiahnutý spolu so skrutkami. 4.Už je vidieť ventilátor,ktorý sa nachádza bližšie k pravému kolesu.Od ventilátora odpojíme konektor,ktorý zatlačíme v smere šípok a ťaháme nadol. 5.Konektor je odpojený. 6.Ventilátor potočíme asi takých 5cm v opačnom smere hodinových ručičiek..
Prosinec 21, 201014 r Autor 7.Ventilátor je prichytený už len o koberec a o fukáre na nohy-tie pritiahneme smerom k zadným sedadlám. 8.Ventilátor je vonku.Pripravte sa na to,že bude dosť zaprášený. 9.Teraz prichádza čas pre použitie WD-čka a striekačky s vazelínou. 10.Prípravky nanášame do stredu ventilátora,pod uchytenie=do ložiska. 11.Predtým ako napojíme ventilátor,tak sa pozrime smerom nahor odkiaľ sme ho vybrali.Je tam mreža,na ktorej môže byť zachytený bordel.Ja som ho vytiahol pinzetou. 12.Ventilátor napojíme do konektoru a vyskúšate či ešte píska.Stačí rýchlosť na 2 stupeň-4 stupeň nepúšťajte,lebo vazelina sa rozstrekne. 13.Ventilátor nasadíme opačným spôsobom,čiže ho pokrútime v smere hodinových ručičiek a dáme si pozor,aby nám sedeli šípky presne oproti sebe.. 14.Niektoré ventilátory majú šróby a niektoré nie-ja som nemal. Upraveno Prosinec 21, 201014 r od Octaviak_TDI
Leden 12, 201213 r Fotonávod je dobrý, ale závěr s doporučením na promazání je chybný a je jen škoda vynaloženého úsilí. Jakékoliv promazání vydrží jen dočasně, protože ventilátor je nerozebiratelný a navíc, když ho násilím "nevratně" rozeberete tak zjistíte, jak vypadají kluzná ložiska vybroušená směsí prachu a maziva...Tedy když začne ventilátor pískat (což je převážně v zimě než se prohřeje, přestane pískat, ale stejně hlučí), existuje pro toho kdo jezdí denně jen jediné řešení a to výměna: - buď za nový, který nesmyslně drahý (a použít jen origo, žádnou Čínu) - nebo zánovní z vrakoviště vybraný - pokud možno co nejnovější dle vylisovaného data výroby A pak budete překvapeni, jak je zase ventilátor tichý...
Duben 14, 201213 r na FII to tak jednoduché mať nebudeš...komplet prístrojovka von Už som to zistil Ale aspoň si vytlmím plech medzi motorom a interiérom. Upraveno Duben 14, 201213 r od miggy
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.