Publikováno Červen 16, 200619 r Zdarec. isiel som na ocovom juniore a spojka mu isla zatlacit strasne lahko a ked som sadol do snowflake tak mne ide kua tazsie ....nastavuje sa tam nieco ? alebo nemam to riesit ? (nejde zas tak tazko ze by som musel pomahat aj z druhou nohou )
Červen 18, 200619 r Co je lahko a co je tazsie? Nehlede na to, ze nevime, co je v tech autech za motory? Jsou stejny? Pokud jsou rozdilny spojky, co resis? Kolik ma na spojce najeto on a kolik ty? Pokud nemas se spojkou problem, tak to pust z hlavy.
Červen 19, 200619 r inak ked sme pri spokjach sa opytam kolko ma taka spojka zivotnost.Mam na mysli lamely
Červen 19, 200619 r TIGeRZ: Projeď se někdy v BMW, ať víš co to je spojka s tuhým krokem. Já jsem si naopak ve fábii musel zvykat na tak lehce jdoucí spojku, že když na ní šlápnu, tak to skoro necítím. Jde sice jenom o zvyk, ale pedály které trošku kladou odpor jsou mi sympatičtější.
Červen 19, 200619 r 1.0 Mpi ma spojku stejnou jako 1.4 Mpi a kdyz spojku z 1.4 Mpi porovnam se spojkou v HTP, tak je to nebe a dudy. Spojka z MPi je tezsi. Me tezsi pedal take vic vyhovuje, ale jizda se spojkou v HTP rozhodne neprijemna neni, naopak. A ten pedal jde opravdu mnohem lehceji.
Červen 20, 200619 r 1.0 Mpi ma spojku stejnou jako 1.4 Mpi a kdyz spojku z 1.4 Mpi porovnam se spojkou v HTP, tak je to nebe a dudy. Spojka z MPi je tezsi. Me tezsi pedal take vic vyhovuje, ale jizda se spojkou v HTP rozhodne neprijemna neni, naopak. A ten pedal jde opravdu mnohem lehceji. Snad nejlehčeji jdoucí pedál jsem zažil v Hondě Accord 2.0 a v Suzuki Vitara 2.7 Něco tak měkkého jsem ještě neviděl, a bylo mi to docela nepříjemné Taky jsem pro tužší pedál.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.