pivik Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Dobrý den, Mam Škoda Fabia 1,4 16V 2002 bennzín + CNG. Prosím o radu. Obešla mi Lambda sonda, vyměnil jsem ji, ale stále mi diagnostika píše "falešné sání sacího systému, system přívodu vzduchu zjištěna netěsnost. Signal prevadeče výškoměru, tlak sacího potrubí. Chyba 17912". Auto jede v pořádku, ale jakmile dám neutral, otáčky chvilku drží na 900, ale po chvilce poklesnou na cca 400-500ot/min auto začne blafaf a pocca 5vteřinách přeskočí na 1200ot/min a nereaguje na sešlápnutí plynového pedálu. Další problém je, že při jízdě po sundání nohy z plynu auto ubere až po cca 1,5sekundě otáčky. Opravdu už nevím co s tím Prosím poraďte kdo máte zkušenost. Mnohokrát díky Ivan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 překontroluj si jak se nasazuje plastový kryt s filtrem na škrtící klapku, zda nemáš ten gumový "náústek" na krytu nějak poškozený, prasklý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pivik Vloženo 8. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2011 (editace) Provedl jsem kontrolu a tady žádný problém není. Ale díky za tip Editováno: 8. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Kouknul bych na snímač tlaku a teploty vzduchu v sacím potrubí, bude určitě špinavej a vyčistil bych škrtící klapku a pod ní dal i nový těsnění mělo by to pomoct... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pivik Vloženo 8. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2011 (editace) Díky moc za radu. Zkusím to a pak dám vědět. Editováno: 9. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pivik Vloženo 9. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2011 Kouknul bych na snímač tlaku a teploty vzduchu v sacím potrubí, bude určitě špinavej a vyčistil bych škrtící klapku a pod ní dal i nový těsnění mělo by to pomoct... Tak jsem vše udělal a je to stejné. Ty otáčky klesnou, při poklesu napětí, když sepne např. větrák na chladiči. Klesnou, chvilku kolísaji na 500 ot/min. a pak to skočí do nějakého režimu na 1200ot/min a nereaguje na plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 Tak jedině mě ještě napadá přetěsnit sací potrubí, jestli by to nepomohlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pivik Vloženo 10. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2011 (editace) Dobrej nápad, ale na to si asi netrufnu sám. Nerad bych tam něco podělal. Editováno: 10. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Tady máš nápovědu podle VISu: doc1.doc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pivik Vloženo 10. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2011 (editace) Díky Asi těžko něco z toho zvládnu doma na koleni co? Hold vyrazíme asi za profesionálem. Editováno: 10. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 pivik, pokud odpovídáš na předchozí příspěvek, používej k tomu to zelené tlačítko dole "přidat odpověď" a NE to šedé "odpovědět s citací" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.