Snowboarder Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Pěkný den, řeším potíž s tlakovou hadicí mezi turbem a mezichladičem. Ta hadice se zkládá z několika částí, které jsou spojeny navzájem. Jde mi o to, že ty spoje jsou už opět volný a pořádně nedrží k sobě. Už jsem to nechal loni přetěsnit, ale opět jsem tam, kde jsem byl předtím. Co byste mi poradili? Novou hadici třeba z ibizy 118kw, aby vydržela nebo si nechat udělat třeba celistvou kovovou hadici? Už mě to fakt s..e. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 (editace) jak jsi to nechal přetěsnit? Pokud nemáš chip a hadice i spony jsou ok, tak ti to nemůže netěsnit - já mám teď na zimu danej origo IC s origo hadicema a sponama...tlačím s turbem určitě o moc víc než ty na FRS a s hadicema nemám problém - nic neutíká, hadice nestřílý.....osobně když dávám hadice a spony na místo, tak vždy vše očistím, odmastím a poté skontroluju zda spona dobře drží... jinak nahradit to jde jednoduše....hliníková trubka + silikonová proplétaná kolena + spony....nanečisto si to připravit, spočítat kolik je třeba materiálu, zvolíš vhodnej průměr, alu trubku necháš u konců lehce vybrat, nebo okraje vyhneš (aby se spony měly za co chytit) a pak už jen hurá na auto Editováno: 10. leden 2011, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snowboarder Vloženo 10. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2011 hadice nestřílej, snad tam tlak neuniká, ale prostě po příjezdu domů vždy ten spoj musím k sobě zatlačit. Nechával jsem to přetěsnit stylem, že jsem koupil sadu tesnících gumiček, který se dají normálně koupit v servisu, ale to pomohlo tak na půl roku a už zas mi to povoluje. Jak se tam dostane olejová mlhovina, tak ten olej naruší to gumový těsnění a neplecha je na světě. Mám teda raději koupit novou hadici?? A nebylo by třeba lepší tam dát hadici z ještě silnějších TDI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 asi bych to překopal na "custome vedení", pořád ta jedna větev k IC výjde levněji jak nová hadice a máš na 100% klid pokud máš kolem sebe někoho kdo umí slušně svařovat nejlépe z hliníku, tak máš vystaráno (myslím že 2ks silikonových kolen a kus alu trubky to zpraví) tady to má pěkně na FRS (komplet předělaný IC) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22178&postdays=0&postorder=asc&start=270 PS: možná trochu nechápu, ale pokud ti neutíká tlak a nestřílí hadice, tak v čem je problém - jinak pokud jsou vyžvejkaný ty zámky pouze na jedné hadici, tak bych asi pořídil tu...třebas od Laďase na DP foru, nová stojí majlant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snowboarder Vloženo 11. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2011 No chtěl bych to vyřešit aby mi to pak někdy v nejmíň vhodnou chvíli střelilo...zkusím tam dát asi novou hadici, jestli ji seženu nějak rozumně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Bajonety resp. zarazky na hadidich se vybrousi po nejake dobe, a je treba vymenit celou cast hadice. Jinak jak ti to prdne pri plnem kotliku muze byt nestesti. To ze to vyjizdi je pruvodni znak, tak jsem tak chvili jezdil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.