Publikováno Leden 19, 201114 r ahojte Pri havarii som si poskodil kapotu svojej octavie,svetla blatniky a poskriabal naraznik. je mozne aby sa pri takomto naraze neaktivovali airbagy. Rychlost bola asi 50 km/h. Naraz bol silny kapota je zdemolovana. Keby bolo potrebne tak pridam fotky po naraze. pride mi nemozne aby sa airbag neaktivoval. viete je ot otazka bezpecnosti tak ma to dost trapi. dakujem
Leden 19, 201114 r Záleží na tom. Ale airbag se NEAKTIVUJE vždy. Jednotka a senzory vyhodnotí situaci a pak buď vystřelí nebo ne. Pokuď by vystřelovali pokaždé ráně, by se to docela prodražilo. Ale jak říkám nevím jaká to byla rána a v nepořádku klidně něco být může. Kouknout na diagnostiku a nechat vypsat chyby z airbagu pokud tam nějaké budou.
Leden 19, 201114 r Autor dakujem.. .. tak bola to dost silna rana.. aj som si ot tak myslel.. a tie senzory sa nachadzaju asi v narazniku nie?
Leden 19, 201114 r dakujem.. .. tak bola to dost silna rana.. aj som si ot tak myslel.. a tie senzory sa nachadzaju asi v narazniku nie? Tak to ti přesně neřeknu jelikož to nevím, ale myslím si, že v nárazníku nejsou. Jelikož nárazník to schytá vždy nejvíc.
Leden 19, 201114 r Toto je na aktivaci airbagu ještě hodně málo, to jsou jenom pokrčené plechy. A senzor pro aktivaci předních pytlů je přímo v řídící jednotce airbagů pod palubovkou. Senzory bočních pytlů jsou pod předníma sedačkama
Leden 20, 201114 r Senzory airbagů pracujou krapet jinak než si asi myslíte,ty pro čelní pytle jsou, jak už řekl vlastík, přímo v řj airbagů pod palubovkou...reagujou na tzv. příčné zrychlení...někdo pro ně rád používá výraz akcelerometry. tzn aktivujou plynovou rozbušku pytlu až v momentě kdy bude překročená krytická hodnota zrychlení (odpovídá při čelním nárazu zhruba hodnotě okolo 30 km v hodině (ale hodně to záleží na struktuře/tvrdosti překážky) tzn. nelze opřesně definovat při jaký rychlosti... Podobně fungujou i předepínače bezp. pásů... Podle fotky to nebyla zas bůhvíjaká šlupka...i když pocit je jinej co si budem povidat i tak bych ale zkusil tu diagnostiku...zjistil jestli to třeba už nebylo bouraný (nechyběj pytle, nezapojený, problém s elektrikou atd - to se nevylučuje). hlavně, že nikdo nepřišel k újmě...tohle jsou jen plechy...když nejde o život jde o hov...
Leden 21, 201114 r Taky myslím, že airbagy to bylo málo. Jestli se nikomu nic nestalo, tak buď rád protože vystřelení bagů je kromě nových pytlů i investice do nové palubky, bezp. pásů sedadel atd. podle toho kolik jich vystřelí, takže buď spíše rád.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.