Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI 103 kW


marty14

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Vite co slisim vsude jak nadavate na 2.0TDI mel jsem 1.9 a je to o tom jak se s tim jezdi a dneska............. dneska se sera kazde auto. Pro shrnuti 2.0 Tdi ma vyrobní vadu ojejoveho cerpadla v tom spociva nejvetsi problem tohoto vozu mam Superb 2006 BSS a tento problem vyresen kdyz odejde tak se muze chytit motor a jinak jsem spokojen dvouhmotak ten nijak extra neodchazi zalezi jestly si clovek uvedomi ze jede v limuzine a ne v zavodnim voze a vstriky, ach ty vstriky , tedy jinak, ach ta nafta, nechutna jim nase nafta at si rika kdo chce neni nafta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Jirka Zip4:ahoj,jak jsi vyřešil ten problém s tím olejovým čerpadlem,taky se na to chystám,nadávky na tenhle motor komentovat nebudu,mám 220 tis km,a stále ok,nežere mi to ani kapku oleje atd...prostě jsem spokojenej...dik david

Editováno: , autor: passport5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když to tak vidím a nikdo nenapíše,budu to muset vyřešit asi sám,tak se zeptám,má někdo vyvyžovací hřídel z tohoto auta s vymletým šestihranem? potřeboval bych jeden na pokusy jak to vyřešit,mám jeden nápad a myslím,že by to mělo fungovat....díky za nabídku David

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ve 112tis se mi rozsvitil na maxi dotu Tlak oleje,vypnete motor,nebo nejak tak.Nastesti jsem byl skoro u baraku.Hned jsem vypnul motor.Pak uz odtah.Byla to jak se dalo cekat ojeta hridelka,co zene olej cerpadlo.Vymenena a jede to dal,asi nic jineho se nestalo ted mam 115tis..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj mám také 2,0tdi 103kw najeto 83000 a zatím vše paráda. Kamarád ho má také a nemuže si ho vynachválit,před tím jsem měl 3 roky octavii 1.9 a to bylo panečku auto.Při 30000km odešlo v Chorvatsku při zpáteční cestě z dovolené turbo,celou cestu to padalo do nouzáku,38000km odešla řídící jednotka motoru,cca 40000km pořád topí sedačky a nejdou vypnout,56000km odešla spojka.Ty tahanice se škodovkou o novou spojku bych už nikdy nechtěl zažít,řekli my že na spojku je záruka pul roku nebo 15000km.Nakonec po měsíci kdy auto stálo pořád v servisu dala škodovka zelenou k opravě a nezapoměli my poslat návod jak správně řadit.Popravdě jsem byl rád že jsem se auta zbavil.Nevím, ale myslím že je to kus od kusu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj jsem rad, ze jsi spokojenej a preju ti to samozrejme, ale jedina obrana prroti zniceni motoru je nejspis prevence, me ta preventivni vymena stala 1200kc komplet, takze v porovnani se znicenym motorem nic, myslim, ze mas akorat cas ji nechat preventivne vymenit taky, ja ji ted budu menit po 50tis km, protoze nechci riskovat zadreni motoru jen vymena cerpala je dost nakladna zalezitost, takze.... Je to na tobe, pokud chces byt dal spokojenej s timhle autem... ;-) rec je o superbu I. Opravdu ti to doporucuju, me uz pri vymene hridelka nesla ven a byla zahryzla, mel jsem na ni najeto neco kolem 100 tis. Takze priste menim driv.... ;-) opravdu to promysli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Aktuálně musím jen souhlasit. Mám Supa 2006 / 2.0 TDi BSS cca 160 000 km, a tento týden se z ničeho nic rozblikala červená kontrolka oleje a byl konec. Motor normálně běžel. Zastavil jsem, zkontroloval jsem olej vše ok. Raděj sem ale nechal auto odvést do servisu (pravidelně servisované v autorizovaném servisu), 3 tisíce po "garančce". Dnes telefonát ze servisu, že motor je přidřený kvůli protočené hřídelce. Oprava nerentabilní (odhad 90 000 Kč). Takže teď sháním nějaký jetý motor...

PS: pokud by někdo věděl a eventuálně si chtěl ten původní nechat, určitě se rád dohodnu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to westík:ty jo,tak to je hustý....to mě mrzí,škoda,že jsi sem nekouknul dřív,já se tuhle záležitost dozvěděl včas,když jsem auto koupil,technik mi řekl,a to jen ze známosti,že ta hřídelka už byla měněná,takže jsem na tu druhou najel 100 tis km,a i to je dost a měnil jsem,ted ji budu měnit každejch 50 tis km,nemůžu si dovolit aby to kleklo jen kvůli tomuhle nešťastnýmu,spíš přesněji zk..venýmu řešení náhonu...

jen mi přijde legrační že ten samej motor v Audi,se sloganem náskok díky technice,kleká na to samý :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Lanny:ahoj Karle,jen si myslím,že bude docela obtížný motor bez chyby najít,většina bude prodávat tento motor po téhle poruše,a kup takovej motor jako bezvadnej a pak se zjistí že je taky přidřenej,PetrKV auto včas zastavil a obešel se bez větší investice,než byla ta podělaná hřídelka,měl myslím velkou kliku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj,

muze mi nekdo prosim poradit? Dneska jsme chteli menit ten sestihran, ale objevili jsme, ze polovina olejove vany je pod napravnici. Da se to odsroubovat, vyvliknout a zase nasadit, aniz by se musela odstranovat napravnice? Nebude tomu neco prekazet? Protoze sundat tu napravnici je na rozebrani pomalu celeho auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Čus měl jsem stejný problém. Začlo to blikat červeně... v servisu řekli, že odešlo oil čerpadlo tak dali nové. Necelý 2 měsíce před vypršením záruky na to čerpadlo znova to začlo blikat a zase čerpadlo. Po týdnu volali ze servisu, že je přidřenej motor a lopatky turba. Nijak to neřešili a Škodovka mi dala zadarmo novej motor včetně střiků a turbo. cena cca 200 tisíc z toho turbo 30.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

kdyz jsem jel ze srazu z Vranova, cestou mi asi 3x "cuknul" motor - na vterinku jako by prestane tahnout a hned znova zacne. Dneska jsem jel opet nekam dal a vpodstate celou cestu jsem si vsimal, ze to motor v nepravidelnych intervalech dela. Jel jsem celou dobu na tempomat.

No vygooglil jsem, ze to muzou byt i vstriky a tak jsem to pripojil na muj stary VAG, co mam doma, a podle google v "merene hodnoty" na pozici c. 13 mam hodnoty -0.14; -0.14; 0.05; 0.24. Tady na foru jsem nekde zase cetl, ze pry pokud rozdil neni vic jak 1.0, ze je to OK.

Co myslite?

Editováno: , autor: nemo.x
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem radsi kontaktoval cloveka se servisem, co mi opravoval uz cidlo tlaku klimatizace - take o vikendu vecer :-)

Problem je v teto popraskane hadici u turba - jsou tam dve podelne praskliny (na obj. ta mensi):

post-49894-0-68648500-1338138629_thumb.j

Projevovalo se to timhle:

- zvysena spotreba nafty

- zvysene "syceni" turba

- nepravidelne cukani (jedno cuknuti bez ztraty vykonu) pri zatezi

- "nablity" olej kolem EGR

Turbo proste plnilo na nejaky tlak. A protoze dochazelo ke ztrate tlaku, turbo se snazilo vic plnit, aby ho udrzelo. Proto zvysena spotreba.

Obcas byl tlak dostatecne vysoky, ze se hadice trochu rozevrela a doslo k rychlemu poklesu tlaku (cimz se hadice opet utesnila...). To zpusobovalo to obcasne cukance.

Pokud by to prasklo jeste vic, turbo uz by nestihalo a doslo by ke ztrate vykonu atd.

Zatim provizorne opraveno pomoci stahovaci pasky a v utery by mel prijit nahradni dil.

Uf, mohlo to bejt horsi... Navic jsem sam se sebou spokojeny, protoze jsem to nenechal bejt jako prkotinu (obcas to cukne, no a?), ale resil to, cimz jsem predesel moznym potizim, pokud by mi to prasklo treba nekde na dalnici apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...