Jump to content

Motor 2.0 TDI 103 kW


marty14
 Share

Recommended Posts

Plně podporuji názor Harmise ohledně této motorizace, jsou nepovedené a jsou s nimi velké problémy, dále jsem byl informován, že u této modifikace ještě odchází dvouhmotnostní setrvák. Když jsem se zajímal o Supa, tak tento model mi byl zcela v podstatě "ZAKÁZÁN", ale je to jen můj a případně převzatý názor. ;)

Link to comment
Share on other sites

ahoj,mám toto auto r.v. 2005,mám tam 200 tis km,a zatím v pohodě,jen jsem doléval ten humus do filtru pevných částic,jinak motor a spojka zatím bez problému,měněno jen ložisko předního pravého kola,pravidelně dělám olej,filtry atd.takže zatím bez problémů....já zase slyšel,že v těchto hlavách je natažená elektrika a pokud se dává špatnej olej,může tu elektriku rozežrat apod,ale nevím,to jsem jen slyšel,jinak zatím stále jezdím,tak čas ukáže....:-)

Link to comment
Share on other sites

To je to až taková hrůza?někdo kdo Superba s tímhle motorem vlastní tu není? :feve:

Cauko. JA mam 2.0 TDi, no dvakrat by som do toho uz nesiel. Motor je v pohode, mas 6 stupnovu prevodovku, vykon akurat. Ale Filter pevnych castic, je to chujovina, mne to napr. citit pri volnobehu, ked stojim povedzme minutu na mieste, taky smrad ako spaleny olej, mi ide do kabiny. Mechanik v skodovke mi povedal, ze prevdepodobne filter PDF, teba ho cisit zrejme raz za sto rokov. Som pocul, ze sa to da, ale nemyslim tym samocistiaci proces auta. A samozrejme ten specialny olej do toho. Stoje mi tie prachy za to?

Ked si to zratas: 250 Eur olej do PDF, Vymena spojky-zotrvacnik 800 Eur, Bezne opravy - roztrhane manzety na klboch, tesnenie vane, semering....cca 300 Eur, plus servisy, dost vela na bezneho cloveka.

No dalsia vec, odchadzaju tam vraj zotrvacniky, riadne poddimendizovane su,,,

A sem tam mam taky vacsi hluk v kabine, hlavne ked je nas viac v aute....tiez nechapem preco. Robi to pri cca 1900 otackach, a vraj vzadu to je horsie.

Ale inac som spokojny :-)

No v ziadnom pripade nekupujte VW Passat B7, vypadaju vam vlasy....:-)

Link to comment
Share on other sites

Nevím proč se tohohle dvoulitru každej bojí já ho mám v oktávce ročník 05 a nemůžu si naněj stěžovat.Je to zaplaťpánbů bez DPF a věř jezdí jich v koncernu mraky a ti co sním problém nemají tak se o tom nikde nezmiňujou.Jen když maj problém a hledaj řešení pak se tu o tom diskutuje a potom z toho je jen to že to je nejhorší motor a nic nevydrží a tak dál.Dělaj z toho strašáka a deptaj druhý a odrazujou je.Je to jen o tom jak se s tím zachází a jak se o to kdo stará.Ale to u každýho motoru je něco,co je poruchovější a tím že jeden motor odsuzujete neznamená že je špatnej a naopak.I ta 1.9 má dost problémů.Třeba praskající ojnice ale to je na dlouhý a pořád stejný dohadování a řešilo se tu mnohokrát a řešit bude dál. Já říkám dvoulitr je dobrej a pokud se k němu budeš chovat slušně tak bude bezproblémově sloužit.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ahoj,naprosto souhlasím s ACEKem,olej s normou pro tento typ motoru mě stojí 1100kč,plus filtr,manžety,který jsou z blbý gumy budu měnit teď,autu je 5 let,takže vydržely dost,jsou už najetý,tak budu měnit,ještě by určitě chvilku vydržely ale potřebuju jezdit tak půjdou nové,5 let na gumu co je na spodku auta,zima ,mráz,pak vedro,co byste chtěli,tohle bych fakt neřešil,a k filtru,nechal jsem ho dolejt v asi 133 tis km,zkontrolovanej VAGEM,byl stoprocentní,pokud s ním někdo jezdí bez dolití a přejede ho tak,že se filtr není schopnej se sám vyčistit,jeho problém,a stojí to další prachy,mě nikde nic nesmrdí,motor trošku hlučnější je,ale není to nic hroznýho,já zvyklej na dieslový motory,to mi opravdu nevadí a muziku tam slyším opravdu skvěle :-).

vlnovec na výfuku praská skoro na každým passatu i na tý 1.9 tdi,ted to řešil kamarád zrovna na tomhle motoru,po nastartování v autě zasmrděla nafta a kouř,prostě se to stane,ale to může u každýho motoru.o auto se starám tak aby prostě jezdilo a bylo v pořádku,nic nešidím,tím míň pravidelný výměny oleje a náplní a auto jezdí pořád skvěle..jediná závada byla,že my vylítla hadice od intercooleru,ale nebyla to chyba auta,ale šmejda co ve škodovce dělal rozvody a dal tam místo nové starou prasklou sponu,byl sice o 5 min na obědě dřív, ale mě to stálo odtah a starosti s tím co se stalo,takže je to si myslím hodně o tom jak se k autu chováte,a další podíl holt na tom má náhoda,ale zatím bych z toho taky nedělal žádnýho strašáka co se hned podělá....mám na něm zatím 201 tis a zatím stále jezdím....a doufám,že ještě chvíli budu :-)

Link to comment
Share on other sites

vykuchat se ten filtr dá,někdy před dvěma roky jsem se po tom taky pídil,a bylo mi nabídnuto,že mi ho za 25 tis odstraní,ale to já měl dolitou už tu močovinu do filtru-asi 8 tis kč-takže 200tis km před sebou,ikdyž bych pak dolil ještě jednou,pořád budu na 16 ti tis kč a ne 25tis...takže jsem to přestal řešit a kdoví ,jak by to auto pak jezdilo,do toho nepůjdu....:-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zdravim, mam tenhle motor a jsem vcelku spokojenej, mam 2007 najeto 230tkm a jediny co muzu doporucit je misto doliti toho humusu do filtru rovnou ten filtr nechat vyndat, dneska to vyjde radove na cca 8tkc a jen doliti mocoviny vyjde na 6 jsou tam 4 litry a litr stoji 1400kc, coz je rozumejsi rovnou ho vyndat a je klid, sam jeste filtr PDF v aute mam, mocovinu jsem nechal dolit ated vim ze to byla blbost, auto jakmile najedes kolem 100km jen po meste tak se filtr proste ucpe a musis jit nekam na okresku a drzet na petku tak 140km/h aspon 3km a je zase chvili klid, takze filtr jednoznacne rovnou pryc, auto i lip pojede nic mu nebude branit a muze jezdit bez problemu i celej den ve meste...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mam taky 2,0TDi 103kW 2007. Mam pul roku,najeto ted 89tis.Kupoval jsem 66tkm.Zatim zadna zavada k tomuto motoru.Jezdim hodne po meste a casteji mi regeneruje DPF,tim roste spotreba.Uvazuju o odstraneni az se ozve,ze chce doplnit aditivum,nebo s nim bude jakykoliv problem...

Akorat hledam nejakou spolehlivou firmu.Zatim jsem nasel pobliz domova,kde to znam s garanci za 12tis.Na netu nabizeji i za 6tis.Bylo mi receno,ze zavisi na zpusobu upravy softu a tam to ty levne pry sidi a hrozi problemy vseho druhu...

Oleje a filtry stejny jako jsem daval do 1,9 96kW..

Edited by PetrKV
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Čau chlapi,jsem už asi měsíc a půl majitelem superbu 2,0tdi r.v. 2006, bohužel je celou dobu u mechanika v dílně s tím, že auto nejede a od motoru "klepe".Byla vyměněná komplet spojka aji se setrvákem,dále byly prohazovány vstřiky mezi sebou s tím,že v nich by problém být neměl.Jsem z toho celkem zoufalý,takže pokud by měl někdo podobnou zkušenost, nebo možnost levně sehnat motor 2,0tdi BSS budu moc rád.Díky

Link to comment
Share on other sites

blbost...pokud klepe, budou v řiti jen šály... tzn. sundat vanu vyměnit na klice šály - není kdovíjak drahé, spíš práce+ to samé udělat na vačkácha klepat by to nemělo, klika se dá vyvážit, u tohodle motoru spíš praskne hlava než že by se zničila klika....

pouze pokud někdo dodržuje longlife+interval na výměnu oleje 30tkm můžou bejt vybroušený šály...novej motor vyjde dráž než oprava, je otázka v jakým stavu je turbo poud to hůř mazalo

Link to comment
Share on other sites

no mechanik nejsem, ale autama se zabejvám jako koníčkem už dost dlouho a pár motorů už jsem opravoval... :) dej vědět co tomu bylo sám jsem zvědavej, důležitý je zjistit jak vypadaj střeva motoru, oprava může bejt nákladná ale aspoň víš co sis tam dal, když koupíš někde motor na vrakáči nikdy nevíš proč tam skončil...

Link to comment
Share on other sites

tak mechanik měl motor venku a žádné vůle, nebo něco podivného zespodu nenašel :feve: takže bych mohl vyměnit ty šály a vyvážit kliku a stejně by to nemusela být trefa do černého...takže se chci zeptat,jestli je možné koupit motor z oktávky a vyměnit jen ten spodek u superba...motory by měly být stejné, až na kód motoru, který je u superba BSS a u oktávky BKD a to může být problém u STK...motor na superba sháním, už přes měsíc a nikde nic, akorát mi pokaždé řeknou, ať tam dám ten z oktávky, že je to úplně stejné

Link to comment
Share on other sites

hele motor se asi sežene...ale pokud v něm něco klepe musí to bejt někde vidět- musí bejt vidět líznutý šály (barevné stíny popř. jiný povrch), holt rozebrat pokoukat...pokud je jinej kod motoru chce to zjistit co je jinak...a něco jinak bude, samozřejmě technická potom může bejt problém, podle mě pokud to klepalo musí něco někde bejt znát - pokud se sundá hlava a její víčkou chce to zkouknout i výšku do jaké jdou dříky ventilů-pokud se viditelně liší může bejt kouslej hydroštel a to může taky cvakatí

Link to comment
Share on other sites

súhlasím s kolegou nadomnou...hlavne čo sa týka tých zdvíhatiek..teraz riešim niečo podobné na Golf 5,MR 08,1,9 TDI-77kw,BXE..uvidím ako to v pondelok dopadne,objednané všetky zdvihátka

takže dnes zdvihátka vymenené,na volnobeh zvuk zmizol,ale po pridaní plynu znova klepot..tak sa dala dolu olej.vaňa a príčina klepania sa objavila..na 1 valci pretočené ojnič.ložiská na kluke..

Edited by libero1071
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Čau Superbáci,mám příležitost koupit Superb I s motorem 2,0tdi 103kw ,tak se chci zeptat na nějaké zkušenosti s tímhle motorem..auto má najeto nějakých 150t. km a je to rok výroby 2006..předem díky za odpovědi ;)

Koupit tenhle motor do roku výroby 2007 je sebevražda! Napsalo se tady toho o něm spoustu, a upřímně nic pozitivního - těžkej, nevýkonej, línej šrot, který "žere" všechno co do něj naleješ!:)) No případy turbodmychadel, čerpadel a hlav motoru tu radši rozebírat ani nebudu :smich:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mam taky 2,0TDi 103kW 2007. Mam pul roku,najeto ted 89tis.Kupoval jsem 66tkm.Zatim zadna zavada k tomuto motoru.Jezdim hodne po meste a casteji mi regeneruje DPF,tim roste spotreba.Uvazuju o odstraneni az se ozve,ze chce doplnit aditivum,nebo s nim bude jakykoliv problem...

Akorat hledam nejakou spolehlivou firmu.Zatim jsem nasel pobliz domova,kde to znam s garanci za 12tis.Na netu nabizeji i za 6tis.Bylo mi receno,ze zavisi na zpusobu upravy softu a tam to ty levne pry sidi a hrozi problemy vseho druhu...

Oleje a filtry stejny jako jsem daval do 1,9 96kW..

Ta ted 108tis km a filtr DPF uz jsem ve 100tis dal pryc.Chtel doplnit aditivum..Za 6tis odstranen a vse ok,ovsem uz trochu zakouri pri pridani plynu.Spotreba klesla a trosku lip jede..

Link to comment
Share on other sites

  • Pawouk pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...