pajik88 Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Koupil jsem Octavii 2001 a buď mi nefunguje cyklovač stěračů a nebo s ním neumím. Jel jsem za mrholení a nemohl jsem ho rozchodit, tak jsem celou cestu mačkal páčku dolů.. Mám na té páčce nějakou páčku na udávání rychlosti ale ta mi vůbec nereaguje, jenom když ji přesunu uplně do prava,tak mi to jednou setře.. Jinak když dám celou páku nahoru tak to stírá a pak i rychleji, ale ta první poloha, kde by to mělo cyklovat, nefunguje. Nevíte někdo co s tím? Nemůžou to být pojistky? Nebo relé? Na diagnostice mi to žádnou chybu nehodilo. A nebo předchozí majitel měnil sklo a nekoupil to s tím čidlem? Je to možné. Děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mana Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 Nejspíš tam máš dešťový senzor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik88 Vloženo 26. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2011 Ok, kouknu, jestli tam někde nahoře nemám drátky, které by mohli směrovat k tomu čidlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik88 Vloženo 31. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2011 Tak jsem se na to koukal a nemohl jsem objevit nějakej šroubek, kterej by držel ten strop. A ještě mě napadlo, jestli třeba nemám špatný relé, jako typ myslím. Mám tam obrovské relé, na kterém je napsáno 192.. Není to náhodou relé které potřebuje dešťové čidlo? Neměl bych tam náhodou mít 377? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik88 Vloženo 1. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 Tak to bylo nakonec tím relátkem..Koupil jsem za 900 jinej typ a šlape jak hodinky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoseph Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 To ja ma iny problem. Mam oktaviu 1999 diesel a moj problem zacal v tom, ze mi pri starte zacalo cvakat relatko 377 a cyklovanie stieracov fungovalo len jednou rychlostou na vsetkych polohach. Potom sa to zhorsilo a okrem cvakania v relatku 377 mi tie stierace prestali fungovat, pripadne sa lenivo pohli ale zastavili v polovici celneho skla a nefungovali uz vobec. Dalo mi namahu dostat ich spat do spodnej casti a to klikanim reset a manipulaciou packy hore/dole. Vymenil som rele 377 ale vysledok je ten isty. Odpojil som kable od packy, ziadna zmena, tak som zohnal novu packu a pripojil tu... vysledok rovnaky ako pri prvej povodnej packe stieracov. Uz netusim kde je problem... Zeby motorceky stieracov??? Kable??? Doslova som bol donuteny zakupit si postrek celneho skla, kde sa dazdova voda rozptyluje pocas rychlosti v premavke ale stale mam zaprsane celne sklo... dik za akukolvek pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Viděl bych to na mechanizmus stěračů, u těhle starších modelů to zlobí, buď bys to mohl rozebrat a promazat a nebo koupit už modernizovaný typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 9. Květen 2011 Sdílet Vloženo 9. Květen 2011 Vyndat mechanismus, rozebrat, vyčistit, promazat a jestli si nespálil motorek stěračů, tak pojedou jako nový. Práce na hodinku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoseph Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 mechanizmus rozobraty a vymeneny za novsi z dovodu chybajuceho tesnenia a naslednej oxidacie... kazdopadne problem bol tam, ale uz nie je dakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Zdravim pánové, mám podobnej problem. Kdyz je sucho, sterace slapou jako hodinky,cyklovani , nastaveni rychlosti, vsechny polohy jedou jak po masle. Problem nastane kdyz zacne byt venku vlhko nebo zima, neni tomu ale podminkou, nekdy ano nekdy ne. No proste sterace vpohode zapnu, jenze uz nejdou vypnout, jedou vesele dal i kdyz dam paku do vypnute polohy, po nekolika cyklech se zastavi treba v polovine celniho skla, sjedu packou dolu na projeti jednoho cyklu a sterace si to opet vpohode vali klidne 10x a pak se zase zastave v nejake idiotske poloze. Kdyz ma na to vliv vlhkost vzduchu predpokladam ze bude asi problem v relatku, kontakty se slepi a nerozepnou rele, pripadne mozna primo v kontaktech od ovladaci paky steracu. Stava se to taky nekomu ? Nejaka rada kde zacit hledat zavadu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikidvd Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 No mne to robi presne to iste a uz 12 hodin bludim po forach a hladam jednoznacnu odpoved na pricinu tychto priznakov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 No ja taky bloudim a hledam a vztekam se a nikde nic, zkoušel jsem to rozebrat, vyčistit ty kontakty v páčce cyklovače kontoxem a na chvíli to pomohlo, ale jen na chvíli . . . Kdyby si na neco prisel jak se to da dlouhodobeji vyresit urcite to sem hod. Budu ti moc vdecny, pokud na to prijdu samozrejme sem napisu taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doubej1 Vloženo 28. leden 2012 Sdílet Vloženo 28. leden 2012 (editace) Zdravim pánové, mám podobnej problem. Kdyz je sucho, sterace slapou jako hodinky,cyklovani , nastaveni rychlosti, vsechny polohy jedou jak po masle. Problem nastane kdyz zacne byt venku vlhko nebo zima, neni tomu ale podminkou, nekdy ano nekdy ne. No proste sterace vpohode zapnu, jenze uz nejdou vypnout, jedou vesele dal i kdyz dam paku do vypnute polohy, po nekolika cyklech se zastavi treba v polovine celniho skla, sjedu packou dolu na projeti jednoho cyklu a sterace si to opet vpohode vali klidne 10x a pak se zase zastave v nejake idiotske poloze. Kdyz ma na to vliv vlhkost vzduchu predpokladam ze bude asi problem v relatku, kontakty se slepi a nerozepnou rele, pripadne mozna primo v kontaktech od ovladaci paky steracu. Stava se to taky nekomu ? Nejaka rada kde zacit hledat zavadu ? Zdravim mam presne ten samy problem. docetl jsem se tady na foru, ze bud je problem v rele nebo v dojezdu na motorku sterace. Motorek jsem mel dneska vyndanej a sroubek dojezdu jsem pritahl. To chvili fungovalo, ale vecer to po ochlazeni to dela znova. Cili pravdepodobne rele. Dle navodu vim kde je umisteno na releovem boxu, ale ani za mak nemuzu najit ten relovy box. Vsude pisi ze nekde vlevo u ridice. Musi se rozdelat palubni deska nebo se da k relatkum nejak rozumne dostat? Dik za radu pripadne nejaky detailnejsi planek kde to hledat. P.S. Octavia I. Honza Editováno: 28. leden 2012, autor: doubej1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 (editace) Klekni si vedle otevřeného auta, strč hlavu pod volant a koukni se nahoru. Je tam taková mřížka, kterou sundáš po povolení dvou torxů a vycvaknutí dvou západek. Editováno: 29. leden 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Přesně tak, pod sundání mřížky se dostaneš k relé. Já měl podezření na dojezdovkontakty. Mohl bys mi poslat nejakej odkaz nebo alespon cislo dilu toho relatka ktere to je ? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dasu54 Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 Mám problém s cyklovačem stěračů, když zapnu páčku do polohy cyklovače tak jednou stírne a už nestírá, když jsem si hrál s délkou času tak jsem zjistil že když čas zkracuji, tak to nedělá nic, ale když prodlevu prodlužuji tak to vždycky jednou stírne a už nestírá .... :-( Je možné že to je relé cyklovače ...? Nebo napadá někoho nějaká jiná věc která by to mohla být ..? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlissim Vloženo 6. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2019 Zdravým, mám stejný problém s cyklovačem předních stěračů(vw bora variant 99) původní zkorodovaný mechanismus stěračů nahrazen,mechanismus bez ramen stěračů běhá jak má na všechny polohy,s rameny stěračů mechanismus cykluje "jak se mu zachce" může to být slabým výkonem motorku stěračů,neb protáčením ramen stěračů v mechanismu,děkuji za reakce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Mráz Vloženo 14. Září 2019 Sdílet Vloženo 14. Září 2019 Prosím kde najdu relé stěračů u fabie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.