Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všichni, vybírám auto a jedním z kandidátů je OII Combi 1,9tdi. Chtěl jsem se zeptat ohledně uložení řpední nápravy. Je tam ještě Mcpherson jako v OI, nebo už se jedná o víceprvkové uložení jako je tomu např. u vw Passat. Passat je totiž jedním z mých dalších kandidátů. Případně kolik toho ta náprava na octavii vydrží v porovnání třeba s tím passatem (passata myslím B6 od r.v. 2005) Přeem díky za info, zkoušel jsem to heldat bohužel se to nezadařilo.

ps: jinak se ještě zeptám co se motoru týče, četl jsem ve foru k 77kw pd motoru že sem tam odejde turbo, resp. častěji než tomu bylo v případě např. 81kw motoru s rotačním čerpadlem, co je na tom pravdy

U OII je stále klasika a náprava je dobrej držák.A co se týká turba je to individuální,záleží jak se k tomu autu choval předchozí majitel a pokud je auto čipnutý tak se není čemu divit protože silnější motor je lepší volbou než úprava čipem.Ale většina lidí jsem píše jen když má problém a pak vznikaj fámy že je to poruchový ale musí se to brát s rezervou protože je to jen zanedbatelný procento z těch co jim to funguje bez závad a poruch.Těch motorů jezdí v koncernu mraky.Jinak já osobně jsem naprosto spokojenej s OII 2.0tdi 103kw 16v bez DPF r.v.2005.A jen se o tom zmíníš a hned na tuhle motorizaci uslyšíš většinou negativa ale já nemám nejmenší problémy funguje spolehlivě.A je to svezení o něčem mnohem lepší než 1.9 tdi 77kw Už jen Proto že to má 6tikvalt oproti 1.9 kde je jen 5kvalt.

  • Autor

U OII je stále klasika a náprava je dobrej držák.A co se týká turba je to individuální,záleží jak se k tomu autu choval předchozí majitel a pokud je auto čipnutý tak se není čemu divit protože silnější motor je lepší volbou než úprava čipem.Ale většina lidí jsem píše jen když má problém a pak vznikaj fámy že je to poruchový ale musí se to brát s rezervou protože je to jen zanedbatelný procento z těch co jim to funguje bez závad a poruch.Těch motorů jezdí v koncernu mraky.Jinak já osobně jsem naprosto spokojenej s OII 2.0tdi 103kw 16v bez DPF r.v.2005.A jen se o tom zmíníš a hned na tuhle motorizaci uslyšíš většinou negativa ale já nemám nejmenší problémy funguje spolehlivě.A je to svezení o něčem mnohem lepší než 1.9 tdi 77kw Už jen Proto že to má 6tikvalt oproti 1.9 kde je jen 5kvalt.

S tim motorem máš pravdu, jasně, neni to žádnej závoďák, já jsem si taky říkal že bych to ve výsledku vyřešil rozumným čipem. A o tom 2.0tdi jsem taky uvažoval, ale opravdu na něj slyším jen samá negativa. A 6-kvalt se dávál s tímhle motorem bohužel jen do 4x4. No uvidím, právě v tomhle směru by byl ten passat lepší, protože do něj se myslím ten 6-kvalt dával i k tomuhle motoru.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.