Jendix Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 Ahoj všichni, vybírám auto a jedním z kandidátů je OII Combi 1,9tdi. Chtěl jsem se zeptat ohledně uložení řpední nápravy. Je tam ještě Mcpherson jako v OI, nebo už se jedná o víceprvkové uložení jako je tomu např. u vw Passat. Passat je totiž jedním z mých dalších kandidátů. Případně kolik toho ta náprava na octavii vydrží v porovnání třeba s tím passatem (passata myslím B6 od r.v. 2005) Přeem díky za info, zkoušel jsem to heldat bohužel se to nezadařilo. ps: jinak se ještě zeptám co se motoru týče, četl jsem ve foru k 77kw pd motoru že sem tam odejde turbo, resp. častěji než tomu bylo v případě např. 81kw motoru s rotačním čerpadlem, co je na tom pravdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 U OII je stále klasika a náprava je dobrej držák.A co se týká turba je to individuální,záleží jak se k tomu autu choval předchozí majitel a pokud je auto čipnutý tak se není čemu divit protože silnější motor je lepší volbou než úprava čipem.Ale většina lidí jsem píše jen když má problém a pak vznikaj fámy že je to poruchový ale musí se to brát s rezervou protože je to jen zanedbatelný procento z těch co jim to funguje bez závad a poruch.Těch motorů jezdí v koncernu mraky.Jinak já osobně jsem naprosto spokojenej s OII 2.0tdi 103kw 16v bez DPF r.v.2005.A jen se o tom zmíníš a hned na tuhle motorizaci uslyšíš většinou negativa ale já nemám nejmenší problémy funguje spolehlivě.A je to svezení o něčem mnohem lepší než 1.9 tdi 77kw Už jen Proto že to má 6tikvalt oproti 1.9 kde je jen 5kvalt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jendix Vloženo 27. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2011 U OII je stále klasika a náprava je dobrej držák.A co se týká turba je to individuální,záleží jak se k tomu autu choval předchozí majitel a pokud je auto čipnutý tak se není čemu divit protože silnější motor je lepší volbou než úprava čipem.Ale většina lidí jsem píše jen když má problém a pak vznikaj fámy že je to poruchový ale musí se to brát s rezervou protože je to jen zanedbatelný procento z těch co jim to funguje bez závad a poruch.Těch motorů jezdí v koncernu mraky.Jinak já osobně jsem naprosto spokojenej s OII 2.0tdi 103kw 16v bez DPF r.v.2005.A jen se o tom zmíníš a hned na tuhle motorizaci uslyšíš většinou negativa ale já nemám nejmenší problémy funguje spolehlivě.A je to svezení o něčem mnohem lepší než 1.9 tdi 77kw Už jen Proto že to má 6tikvalt oproti 1.9 kde je jen 5kvalt. S tim motorem máš pravdu, jasně, neni to žádnej závoďák, já jsem si taky říkal že bych to ve výsledku vyřešil rozumným čipem. A o tom 2.0tdi jsem taky uvažoval, ale opravdu na něj slyším jen samá negativa. A 6-kvalt se dávál s tímhle motorem bohužel jen do 4x4. No uvidím, právě v tomhle směru by byl ten passat lepší, protože do něj se myslím ten 6-kvalt dával i k tomuhle motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.