Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdarec všem, byl jsem na geometrii páč mi auto táhlo krapet doleva a volant taky nebyl úplně přesně, po geošce se to zlepšilo ale pořád to ještě není 100%, už táhne míň ale přesto pořád táhne doleva a volant je taky ještě trošičku mimo a teď se mi zdá že zase na druhou stranu, výsledky viz.příloha. Myslíte že je to dobrý?

Díky všem za názory...

post-52354-0-23432200-1296307534_thumb.j

Vloženo

Ahoj to maš auto bez posilovače řízení?Jinak to že táhne nelze přeseně určit...pneu,unavene pružiny....Jinak příčka volantu nakřivo..možná špatně ustavená při seřizování sbíhavosti.

Vloženo

Nejednoduší je vyloučení vlivu pneumatik tím že prohodíš pneu levou za pravou stranu. Na směr pneu při směrových hledět na zkoušku nemusíš. Přestěhuje li se táhnutí na druhou stranu je to v pneu.

Také je dobré přejít dohuštění pneu ale v postupu při geometrii je dohuštění na předepsaný tlak. U Fabií rozdílné huštění nebo podhuštění pneu většinou neovlivňuje tolik táhnutí do stran jako třeba u větších aut či širších pneu. Na Sharanech je třeba u 16 kol huštění na nižší tlak příčinou plavání a táhnutí do stran.

Vloženo

Ok ,zkusím to prohodit co to udělá...

Ahoj hele koukni se na cepy rizeni... me to taky tahalo ale na pravou stranu a taky jsem mel sjete vnitrni strany pneu a to byla totalku cepu dal jsem nove a sel jsem na geosku a ok a jeste se me snizila i spotreba....

Vloženo

Nejspíš je to gumama takže pořádná kontrola jestli není boule - ovalita běhounu a souměrné sjetí vzorku. Po kontrole a neshledání viditelných vad bych kola prohodil přední za zadní a znovu kontrolní jízda. V případě vady výměna pneu případně reklamace.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo (editace)

AHoj nechci zakladat nove tema tak doufam ze se me nekdo brzy ozve.. jsem nasrany takze se omlouvam kdybych nekoho urazil nebo neco .. ale k veci..

Dnes jsem byl na geometrii a vymenu kol na zimni v best drive barum servise ve frydku-mistku .. udelali me geosku a nic k tomu nerekli a zajimalo by me zda je v poradku nebo ne porovnaval jsem to s druhou fabkou rodicu kdyz oni delali geometrii pred nekolika lety v autodruzstvu a taky jim nektere hodnoty zustaly stejne ..

Jde me o to ze me auto tahlo doprava mirneji .. to asi spravili protoze sbihavost vyrovnali ale zustalo me cervene odklon a zaklon kol a docela silene hodnoty mimo podle me .. no posudte sami podle prilozeneho obrazku ktery me dali ..

Jinak prezuti + geometrie me stalo silenych 1200 korun a jeste k tomu me ZTRATILI kryt kola plastovy (poklici) kdyz delal podle me nepochopitelnou testovaci jizdu asi 4 km .. sli ji hledat ale rekli me ze nasli,nasli ale uplne jinou a rychle me ji tam pridelali no proste na facku ..

Navic jeste nejsem spokojen ze u geometrie je podle me spatne nastaveno ze fabie na ktere se delala geoska nema elektronicky ovladane servrorizeni .. Ja mam posilovac vybavu comfort ..

Kouknete na prilohu diky za kazdou radu a pokud me reknete ze je spatne nastavena geometrie vyrobte pro me specialne 3 rakve zitra je tam jdu zabit!

Jo jinak kola maji pres 8 mm vzorek,jsou minimalne jete a vubec ne spatne rovnomerne sjete .. takze tim ze by to bylo pneumatikami podle me nemuze byt rec

post-58850-0-52013300-1320342557_thumb.j

Editováno: , autor: Petrkiller
Vloženo

Přední pravé kolo je OK, ostatní mírně mimo toleranci (referenční hodnoty jsou skutečně pro auto bez posilovače). Nicméně to co nenastavovali, se ani nastavit nedá. Na Fabii se dá nastavit sbíhavost a do jisté míry (šoupnutím nápravcice) odklon

Vloženo (editace)

Aha a je to hodne spatne? :( Ja jak videl ty hodnoty jenom jsem rekl dekuju a sel ale pak jeste me nasrali diskem a uz jsem radeji sel domu nez bych je tam zabil :( popr. nema nekdo hodnoty auta s posilovacem jake maji byt? Abych si to porovnal jak je to spatne

Editováno: , autor: Petrkiller
Vloženo (editace)

Ahoj,

malé upřesnění většina servisů je totálně líná povolovat nápravu a pokoušet se jí hýbat....je to na ránu....Z vlastní zkušenosti vím že se nechá nápravou sice mírně,ale ve výsledku celkem slušně hýbat.Pokud není auto po nějaké ráně tak se záklonem i odklone klidně dá pohybovat +- 20minut na jedné straně což při kombinaci obou dělá celkem dost.Tvoje jmenovitá hodnota záklonu je 4stupně 28minut (+-30minut) Zároven rozdíl mezi pravou a levou stranou by se měl vejít do 30minut.

Editováno: , autor: speed.mb
Vloženo

Jestli se ti neklepe volant...nesjíždí gumy a jen malinko táhne do strany tak to tak moc neřeš. Ty silnice v ČR jsou v takovým stavu, že to do týdne stejně zase rozhodíš (ne tak aby se ti sjeli gumy) , ale neubráníš se tomu ;)

Vloženo

Jediné co se u nápravy dá udělat relativně přesně je její vystředění (to by se mělo automaticky dělat po demontáži nápravnice). Pokud je to ale trochu hnuté a nápravu je nutné vychýlit, tak už je problém - praštíš do ní kladivem a odjede dopředu, dozadu, doleva.... chytit přesnou polohu nelze - tam žádné jemné nastavování jako u sbíhavosti není. Takže podle mě je snad i lepší, že do ní na geometrii nehrabou.

Vloženo

díky moc no jediný problém byl v tom ze mě volant po výměně silentbloku začal u 120-130 vibrovat..myslím si ze to bylo geometrií protože jsem ho musel mít značně vytočený doleva abych jel rovně..tak to dnes vyzkouším a uvidím zda to pomohlo :)

Vloženo (editace)

Libero1071 napsal: ty si s tým autom nedáš pokoj :smich:

Ja uz mu to taky nekolikrat psal, ale on si proste neda rict a neda...

Petrkiller: Misto auta byses mel vice venovat pritelkyni, onehda si mi stezovala ze si ji moc nevsimas a porad litas kolem auta :smich:

Editováno: , autor: Grym

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...