jurdadavid Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Dobrý den, vlastním taky jednu Fabii v motorizaci SDI, je pravda že je to starý služebák, ale i po 8 letech, kdy byla určitě dost v záběru jezdí perfektně. Sice opravy za cca 20tis tam byly... Jen všude čtu SDI neber apod. zajímalo by mě proč, jsem opravdu spokojený... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 to ti vysvětlím jednoduše....dříve byla cenová propast mezi SDi a TDi celkem velká, tak člověk pochopil, když si místo drahého TDi vzal podstatně levnější SDi, to že je to líný to pro některé lidi není podstatné....ale dneska? rozdíl v ceně jeté Fabie SDi a TDi je téměř zanedbatelný, tak proč kupovat SDi??....spotřeba je +- stejná, povinné ručení...u Tdi se sice může pokazit více věcí, ale vesměs pokud se člověk chová k autu slušně, tak to něco vydrží........ dneska už se SDi u žádné automobilky v nabídce téměř nevyskytuje a je to jednoduché, proč velký obsah s malým výkonem, když se dá udělat malý obsah s přeplnováním a vyšším výkonem, dle mne za stejný peníz já osobně SDi neodsuzuju, ale dneska bych ho vzal pouze pokud by to byla hodně dobrá koupě...protože kolem 80tkč se už dá TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 Pár výhod to ale má - absence turba, co se rádo kazí (a moc stojí), nižší tlaky a tím pádem vyšší životnost, a nakonec i když malý výkon, tak stále pořád solidní krouťák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Pár výhod to ale má - absence turba, co se rádo kazí (a moc stojí), nižší tlaky a tím pádem vyšší životnost, a nakonec i když malý výkon, tak stále pořád solidní krouťák. Ja ti teda neviem, ale 125 N.m nie je "solidní krouťák". Veď motor 1,4 MPI / 50 kW má 120 N.m a navyše je ľahšie sprevodovaný, takže je na tom po stránke točivého momentu napokon ešte lepšie. Turbo síce je ďalšia mechanická súčasť navyše, ale na druhej strane po nejakých 160.000 km ho nechať za prijateľný peniaz zrepasovať nie je taká tragédia, ktorá by sa nedala zvládnuť. A potom 1,9 TDI má podľa mňa dostatočnú životnosť, takže ani toto nie je zásadná otázka. Jedine ak by si plánoval, že chceš mať auto najbližších 10 rokov a ročne urobíš povedzme 30.000 km, tak by som riešil živostnosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskoRS Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Ja mám tiež Fabiu 1,9 SDi, r.v. 2000 , najazdených 282 tis. km, som moc spokojný s autom, samozrejme že treba investovať do opráv - auto nie je už dávno nové. Platí : Aký pán, taký krám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 21. Únor 2011 Sdílet Vloženo 21. Únor 2011 Cháp to tak, že to proste nezatracujem, mnohí sú s tým spokojní dodnes. I keď pravda je, že turbo ničím nenahradíš. Ale doba pokročila a dnes by som namiesto 1,9 TDi bral radšej 1,6 TDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 9. Březen 2011 Sdílet Vloženo 9. Březen 2011 S tým môžem plne súhlasiť, s 1,6 TDI som jazdil a je omnoho lepší než 1,9 TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 9. Březen 2011 Sdílet Vloženo 9. Březen 2011 Přátelé okřídleného šípu, původně jsem také chtěl SDI. Osud tomu nepřál a vlastním TDI. Jde jenom o preference, ale jsem rád, že to TDI mám. Pravdou je, že mne někdy předjíždějí i kolegové v HTP, ale žíly mi nerve. No, není to pěkné? Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.