Přejít na obsah

1.9 SDI - zkušenosti, spotřeba


jiras

Doporučené příspěvky

No línější to je to určitě. Stačí to na Fabii, ale na Octavii už je to na opravdu klidnější jízdu. Zrychlení z 0 na 100 za 19s. Š 120 to dala za 20s. Ale výhodou je, nesmrtelnost motoru a hlavně spotřeba.

Jinak max.výkon 50Kw a max.toč. moment 130Nm. Max. rychlost je 161Km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím nevím,asi mám jiné představy,občas jezdím s fabií ve které je tento motor a musím říct,že je to bída s nouzí. To,že to žere tak málo je na jednu stranu hezká věc,ale nadruhou stranu naprosto nulové zrychlení z jakékoliv rychlosti je žalostné. Neříkám,že je to závoďák,ale už jen ujetí z krizové situace,rychlé předjetí nebo něco podobného je u tohoto moturu veliký problém. doufám,že mě neukamenujete :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych do toho nešel v žádným případě. jestli chceš oktu a řešíš SDi z hlediska financí, že TDi je podstatně dražší, tak jestli nechceš jít do staršího a nemáš víc peněz tak bych raději koupil 1.6 74kw, páč jestli jsi smířený s výkonem SDi tak tenhle motor je podstatně výkonově lepší a jezdí to cca za 7,5 což nění úplná hrůza a šetřílkové jezdí i za míň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pravda, prevodovky su tu dost katastrofálne. Moja SDI - čka 2003 tým teraz trpí (chrapčí, odysla mi 5-tka ale tu som dal opravit a odtedy mi chrapcí :( uz asi 20 tisíc km a nová je drahá min 15 000 a to len použitá a repasovaná 25 000, a druhá vec dost sa to zle zhána). Ale motor usporou skvelí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych do toho nešel v žádným případě. jestli chceš oktu a řešíš SDi z hlediska financí, že TDi je podstatně dražší, tak jestli nechceš jít do staršího a nemáš víc peněz tak bych raději koupil 1.6 74kw, páč jestli jsi smířený s výkonem SDi tak tenhle motor je podstatně výkonově lepší a jezdí to cca za 7,5 což nění úplná hrůza a šetřílkové jezdí i za míň.

No a pokud chceš úplně škudlit, tak si kup 1,6 55Kw ;) Spotřeba je kolem 7l a dynamika je lepší než u SDI, ale zase o trochu horší než u 1,6 74Kw. Jen pro srovnání 1,6 55Kw má ještě o 5Nm vyšší max. točivý moment a o 5Kw vyšší max. výkon než SDI.

Taky jsem o SDI kdysi uvažoval, ale nakonec jsem koupil 1,6. A ten rozdíl ve spotřebě SDI +-5l - 1,6 +- 7l mě celkem netrápí. Zase trošku ušetřím na povinném ručení.

Teda ne že bych ti chtěl nějak vnucovat 1,6 55Kw, ale když jsi smířený s výkonem a dynamikou SDi, tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já měl taky TDi 66 kw, musím říct že i při více lidech na delší trasu ve stylu jízdy kolem 100 se dostaneš na spotřebu 4,5 bez porblému, pokud jezdíš jako jouda brzda plyn tak samozdřejmě vyšší, ale jinak kol 5 litrů téměř vždy vyjma města. dá se s tím i dobře zalítat, ale jak si po týdnu zvykneš na ten výkon tak tě to přejde a zjistíš že potřebuješ silnější, možná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SDI sme mali asi 3 roky(r.v 2000) a boli sme s tým úplne spokojný! Bohužial sme ju museli predať :feve: inak by sme ju mali doteraz. Je pravda, že šprinty s tým nevyhráš :) ale je to naozaj spoľahlivý motor a auto postačuje. Najazdili sme s tým 80t km bez nejakého problému. Jazdil s tým najmä otec - ten si na ňu strašne navykol :) a hladký diesel má opäť vo vw caddy- teraz má 150t km a zase bez jediného problému. Inak raz sme sa ponáhlali na letisko a octa na dialnici dala 190 km/h :worthy! Naozaj nekecám. Teraz máme miesto nej 1.655kW ale z tej sa mne ani otcovi hádam 190 vytiahnuť nepodarilo :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neříkám,že ne,ta fabie se dá taky rozjet až někam ke 190km/h,ale než se k tomu člověk dostane je to na kalendář,mno a o sametovém běhu motoru taky zrovna nevím,jestli se dá mluvit,přijde mi to jako takový malý traktůrek ;) commonrail to není,ale tak to je asi věc názoru jak se komu co zdá :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SDI je výhodná pre firmy na dlhé trasya pre menej náročných a samozrejme na dlhý čas mýslím tym vekovo (velmi dlný) :) ale keby si ja mam vybrať (aj keď mám mometálne SDI) tak by somtiez volil TDI (ak ti odide turbo v TDI tak poriadne zacvakás). Ale kedze nie som náročný nejak momentálne na rýchlost tak si postačím s SDI. Horsie je to s výbavou SDI bohužial (momentálna ivestícia okolo 10 - 15 000,- na prerobenie (elegance) ale to ma caká az na budúci týzden ak vsetko dopadne tak bude hotová elektrika)

Editováno: , autor: Taibor1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...