Přejít na obsah

1.9 SDI - zkušenosti, spotřeba


jiras

Doporučené příspěvky

Měl jsem 1,9SDI Octavia combi cca 1/2 roku.

+krásnej zvuk motoru, nízká spotřeba, bezúdržbovej držák

+fakt výbornej pracant do městském a příměstsého popojíždění

+řazení bez spojky jen s ubráním nebo přidáním plynu

- slabší akcelerace jak při rozjezdu z nuly, tak hlavně pak třeba z 50 na 90 atp,... (zlatá Fabia HTP)

- na dálnici hrůza, přez 150 to nešlo dostat snad skoro nikdy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve felde sdi neni,je tam bez primeho vstrikovani jeste klasickej komurkac,vykon ale stejnej 47kw,u fabii a octavek je to jinak zprevodovane,tak to i celkem jede,kdyz se to rozmota,mel jsem kratkou fabii sdi,dobry,ale na pet lidi slabe,jinak nesmrtelnej motor,octavka je tezsi,ale jak rikam,je to nesmrtelne ,ale vetsinou to byly v octavkach klasiky,takze zakl.vybava,klimu jsem tam jeste nevidel,aspon u tech deseti oct sdi,co jsem videl,ve fabii jsem klimu mel a na sdi v peti lidech s klimou to nejelo,muselo se to hodne tocit

Jj, to jsem se spletl, ve feldě byl jenom 1,9D mě spletla ta kilowatáž.

V kombíku to musí být zajímavý, hlavně, když je naloženej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja v tom jednou jel a muzu jen potvrdit to co uz tu zaznelo - desne ztezklej rozjezd a vubec cela prace motoru jestli se to tak da nazvat - proste je to cely takovy liny kdyz se to netoci - a tosme v tom jeli 2 - a ani pak to nebylo o moc lepsi.Na druhou stranu - do mesta jak delany,nizounka spotreba.Treba pro taxary,autoskoly atd. dobra volba.

Editováno: , autor: Planeta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO,pánové.Já mnel Sdíčko 4 roky a nemúžu si na nej vúbec stežovat. Výbava Ambiente,full elektrika. A to by ste se divili jak to dokáže fičet!!! Leckdy si nejaký ty Tdíčkaři mysleli že tam mám tu nálepku na kufru Sdi jenom pro srandu. Koupil sem ho fungl nový a pěkne sem ho zaběhl a nalítal sem na tom 70 tis km.Spotřeba natom byla geniální a i když sem mnel plný auto lidí tak to svúj tach mnelo-přece 1.9 je 1.9.Má to přece i nejaký ten krouťák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem 1,9SDI Octavia combi cca 1/2 roku.

+krásnej zvuk motoru, nízká spotřeba, bezúdržbovej držák

+fakt výbornej pracant do městském a příměstsého popojíždění

+řazení bez spojky jen s ubráním nebo přidáním plynu

- slabší akcelerace jak při rozjezdu z nuly, tak hlavně pak třeba z 50 na 90 atp,... (zlatá Fabia HTP)

- na dálnici hrůza, přez 150 to nešlo dostat snad skoro nikdy

Naftak a krasny zvuk? heh.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem 1,9SDI Octavia combi cca 1/2 roku.

+krásnej zvuk motoru, nízká spotřeba, bezúdržbovej držák

+fakt výbornej pracant do městském a příměstsého popojíždění

+řazení bez spojky jen s ubráním nebo přidáním plynu

- slabší akcelerace jak při rozjezdu z nuly, tak hlavně pak třeba z 50 na 90 atp,... (zlatá Fabia HTP)

- na dálnici hrůza, přez 150 to nešlo dostat snad skoro nikdy

taky mi přijde že to motáš

pěknej zvuk u naftáka ? to ne

řazení bez spojky ? umíš jezdit ?

zrychlení dobrý ale z 90 vejš už problém

na dálnici 180 v pohodě

měl jsem SDi 3 roky najel jsem 100000 km ,nikdy žádná oprava

TDi je ale odost lepší ,prostě to je jiný svezení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nepisu ze tichej, ale ze pro my usi krasnej. Jsem odkojenej na vesnici (traktory, kombajny a tak) a miluju proste ten spokojenej brumlavej zvuk a nejlip jeste u studenyho motoru ;-) .

Řazení: když byly vhodné podmínky tak jsem opravdu spojku, (zvyklý z vozů s bezsynchroníma převodovkama) nepoužíval, jen při rozjezdech, nebo když byl hustý provoz a Octavia nakonec skončila v AAA kde k ní neměli vůbec žádné připomínky.

A maximálka 180? No nevím, tabulkově měla ta moje 163 km/h a to byl v reálným provozu (neberu cesty z kopce) + - i její strop.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarád mě svezl s Fabií kombi 1.9 Sdi a nepřipadá mi to vůbec lenošné.Spotřeba prý kolem 5litrů a když tomu dává pořádně zabrat(po dálnici konstantních 170-180) tak si vezme prý nanejvýš 7litrů A není to tak dávno co před námi jela Octa Sdi(s čtyřmi pasažéry na palubě), my jeli v Yarisu 1.0VVTi(ve dvou lidech) a do kopce nám v pohodě ujela :kuk: Jinak s tím krouťákem to není slavný: 133Nm při 2200 až 2600 ot.Výkon 50Kw při 4200 ot.Je to taková alternativa k benzínové 1.6 55Kw...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem měl tu čest s tím jet, žádnej závodák to není, když se rozjedte tak je to slušný, ale jinak z nízký rychlosti je akcelerace slabá. Žádnej závodák, ale na pohodový ježdění stačí a spotřeba dobrý. Jak tu někdo napsal , tak je to podobný benzínu 55 kw

Jet s tím ve čtyřech do Alp bude asi horor, ale na ježdění u nás to jde .

Levná varianta TDi. Něco za něco :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem měl tu čest s tím jet, žádnej závodák to není, když se rozjedte tak je to slušný, ale jinak z nízký rychlosti je akcelerace slabá. Žádnej závodák, ale na pohodový ježdění stačí a spotřeba dobrý. Jak tu někdo napsal , tak je to podobný benzínu 55 kw

Jet s tím ve čtyřech do Alp bude asi horor, ale na ježdění u nás to jde .

Levná varianta TDi. Něco za něco :)

Podobný jo, ale benzíňák 55Kw je trochu mrštnější: 1.9 Sdi zrychlení z 0 na 100Km/h za 19 vteřin(to je jako Š 120), 1.6 55Kw za 14,5 vteřiny.Ale zase ta 55Kw nejezdí za 5 litrů.Holt něco za něco ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem měl tu čest s tím jet, žádnej závodák to není, když se rozjedte tak je to slušný, ale jinak z nízký rychlosti je akcelerace slabá. Žádnej závodák, ale na pohodový ježdění stačí a spotřeba dobrý. Jak tu někdo napsal , tak je to podobný benzínu 55 kw

Jet s tím ve čtyřech do Alp bude asi horor, ale na ježdění u nás to jde .

Levná varianta TDi. Něco za něco :)

Podobný jo, ale benzíňák 55Kw je trochu mrštnější: 1.9 Sdi zrychlení z 0 na 100Km/h za 19 vteřin(to je jako Š 120), 1.6 55Kw za 14,5 vteřiny.Ale zase ta 55Kw nejezdí za 5 litrů.Holt něco za něco ;)

...veď SDI a 1,4 ku nemali vôbec povoliť do Octavie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem tu cest s timhle lenochodem jet a je to fakt liny..a liiiiiinyyyyyyyy....Do mesta si to dokazu predstavit,ale na nejaky dlouhy cesty?Neohrabanej motor,aby se rozjel,musis tocit jako benzinak,proste NE!!To je podobnej krok do tmy jako 1.3MPI v Octavce...

Sry za 1.3...1.4 samozrejme..Holt je vedro :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem měl tu čest s tím jet, žádnej závodák to není, když se rozjedte tak je to slušný, ale jinak z nízký rychlosti je akcelerace slabá. Žádnej závodák, ale na pohodový ježdění stačí a spotřeba dobrý. Jak tu někdo napsal , tak je to podobný benzínu 55 kw

Jet s tím ve čtyřech do Alp bude asi horor, ale na ježdění u nás to jde .

Levná varianta TDi. Něco za něco :)

Podobný jo, ale benzíňák 55Kw je trochu mrštnější: 1.9 Sdi zrychlení z 0 na 100Km/h za 19 vteřin(to je jako Š 120), 1.6 55Kw za 14,5 vteřiny.Ale zase ta 55Kw nejezdí za 5 litrů.Holt něco za něco ;)

...veď SDI a 1,4 ku nemali vôbec povoliť do Octavie...

Proč by je neměli povolit do Octavie.Na popojíždění po městě, kratší vzdálenosti mimo dálnice a rychlosti do 120Km/h nejsou špatné a že s plným autem nejedou na dálnici 190Km/h to musí být každému jasné.Jenomže češi šetří kde můžou a pak se diví, že jim to nejede když si koupí 1.4Mpi.Navíc co se týká spolehlivosti, tak 1.9 SDi je docela držák a 1.4Mpi je tak stará=osvědčená,jednoduchá koncepce že u ní taky moc problémů není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem měl tu čest s tím jet, žádnej závodák to není, když se rozjedte tak je to slušný, ale jinak z nízký rychlosti je akcelerace slabá. Žádnej závodák, ale na pohodový ježdění stačí a spotřeba dobrý. Jak tu někdo napsal , tak je to podobný benzínu 55 kw

Jet s tím ve čtyřech do Alp bude asi horor, ale na ježdění u nás to jde .

Levná varianta TDi. Něco za něco :)

Podobný jo, ale benzíňák 55Kw je trochu mrštnější: 1.9 Sdi zrychlení z 0 na 100Km/h za 19 vteřin(to je jako Š 120), 1.6 55Kw za 14,5 vteřiny.Ale zase ta 55Kw nejezdí za 5 litrů.Holt něco za něco ;)

...veď SDI a 1,4 ku nemali vôbec povoliť do Octavie...

Proč by je neměli povolit do Octavie.Na popojíždění po městě, kratší vzdálenosti mimo dálnice a rychlosti do 120Km/h nejsou špatné a že s plným autem nejedou na dálnici 190Km/h to musí být každému jasné.Jenomže češi šetří kde můžou a pak se diví, že jim to nejede když si koupí 1.4Mpi.Navíc co se týká spolehlivosti, tak 1.9 SDi je docela držák a 1.4Mpi je tak stará=osvědčená,jednoduchá koncepce že u ní taky moc problémů není.

s tím stářím máš pravdu, 1,4 resp 1,3 má základ už v MBéčku blok motoru se v průběhu těch 40ti let skoro vůbec nezměnil

Jsem ani nečekal, že se to tu tak rozjede, Mám slíbenou jízdu s tou 1,9 SDI, tak to porovnám s tou svojí 1,6/55 a uvidíme :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já se projel s Fábií s tímto motorem a nepříjde mi jako nějak špatnej. 185 to jede taky a i to s autem trošku hejbá, tak nevím, co vám na tom vadí

Občas střídám naftové motory u nás v podniku. U SDI je znát každý člověk na víc. Každopádně to žádný tarzan není ani když v tom jedu sám. Co mne ale velmi překvapilo, je naftová 1,4. Zvuk je takový zvláštní, ale jinak to upaluje suprově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem měl tu čest s tím jet, žádnej závodák to není, když se rozjedte tak je to slušný, ale jinak z nízký rychlosti je akcelerace slabá. Žádnej závodák, ale na pohodový ježdění stačí a spotřeba dobrý. Jak tu někdo napsal , tak je to podobný benzínu 55 kw

Jet s tím ve čtyřech do Alp bude asi horor, ale na ježdění u nás to jde .

Levná varianta TDi. Něco za něco :)

Podobný jo, ale benzíňák 55Kw je trochu mrštnější: 1.9 Sdi zrychlení z 0 na 100Km/h za 19 vteřin(to je jako Š 120), 1.6 55Kw za 14,5 vteřiny.Ale zase ta 55Kw nejezdí za 5 litrů.Holt něco za něco ;)

...veď SDI a 1,4 ku nemali vôbec povoliť do Octavie...

Proč by je neměli povolit do Octavie.Na popojíždění po městě, kratší vzdálenosti mimo dálnice a rychlosti do 120Km/h nejsou špatné a že s plným autem nejedou na dálnici 190Km/h to musí být každému jasné.Jenomže češi šetří kde můžou a pak se diví, že jim to nejede když si koupí 1.4Mpi.Navíc co se týká spolehlivosti, tak 1.9 SDi je docela držák a 1.4Mpi je tak stará=osvědčená,jednoduchá koncepce že u ní taky moc problémů není.

s tím stářím máš pravdu, 1,4 resp 1,3 má základ už v MBéčku blok motoru se v průběhu těch 40ti let skoro vůbec nezměnil

Jsem ani nečekal, že se to tu tak rozjede, Mám slíbenou jízdu s tou 1,9 SDI, tak to porovnám s tou svojí 1,6/55 a uvidíme :)

Tak až se svezeš, dej vědět.Jsem docela zvědavý jak to dopadne.No osobně si myslím že 1.9 SDi prohraje.1.6 55Kw má zrychlení za 14,4s a to Sdi až za těch 19s.SDi určo vyhraje ve spotřebě ale to bude asi všechno.Teď se objevilo na vyzkoušeno.cz jedno Sdičko za 95tis. kč :) ale má dost najeto.Jo a VW tuto motorizaci dělá dál.Viděl jsem ji jako nabídku u nějaké jejich dodávky(Transporter-nevím přesně)...ale je to 2.0 SDi.Jenom nevím co je to přesně zač.Přesněji jestli je to 2.0TDi bez turba se systémem PD, nebo je to s klasickým vstřikovacím čerpadlem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...