peetr Vloženo 22. Červen 2006 Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 V nádobce s chladící kapalinou se v horní polovině usazuje jakýsi kal, tmavý, šedý mazlavý-plastelína. Dřív to tam nebylo. Oleje ale nepřibývá, voda neubývá, tak co to je? Po pár stech kilometrech toho černidla zas přibylo. Mezi blokem a víkem je kolem těsnění vytečené cosi černé, na pravé straně víc. Takže vadné těsnění? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 22. Červen 2006 Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 V nádobce s chladící kapalinou se v horní polovině usazuje jakýsi kal, tmavý, šedý mazlavý. Dřív to tam nebylo.Oleje ale nepřibývá, tak co to je? nedaval si nahodou grafitovy roztok na utesnenie chladica? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagnerr Vloženo 22. Červen 2006 Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 V nádobce s chladící kapalinou se v horní polovině usazuje jakýsi kal, tmavý, šedý mazlavý. Dřív to tam nebylo.Oleje ale nepřibývá, tak co to je? A co kapalina? Ubývá? Jakou barvu má olej, když vytáhneš měrku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 22. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 olej se medový a nepribyva, o grafitu nic nevim, mam to 3 mesice, prvne sem myslel, ze je to plisen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. Červen 2006 Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 haha,asi těsnění pod hlavou načaté.Takto se to projevuje,ale u Fábii do 2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 22. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 mam to 3 mes z bazaru skryta vada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 22. Červen 2006 Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 Skryta ako skryta,predavajuci o tom mohol aj nemusel vediet,mohlo aj nemuselo sa ti to stat pocas tych 3 mesiacov vlastnictva.Vcera sa to stalo aj kolegovi,kvapalina v expanzke mutna a zakalena,olej vytlaceny az na vnutornej stene kapoty.Nieje to nic prijemne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 22. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 haha,asi těsnění pod hlavou načaté.Takto se to projevuje,ale u Fábii do 2002 mam 05 2002 tak snad ne a co kdyby to bylo z čerpadla, tam jdou grafitové kroužky ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Červen 2006 Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 Dneska jsem si čistil svojí expanzi, zase se rozsvěcela kontrolka že je málo vody. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 22. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 a cos tam čistil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Červen 2006 Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 Když se kontakty čidla zaserou mastnotou tak čidlo poříd hlásí že je nedostatek vody. Stačí jí dvakrát vypláchnout ředidlem a je klid. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 22. Červen 2006 Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 haha,asi těsnění pod hlavou načaté.Takto se to projevuje,ale u Fábii do 2002 mam 05 2002 tak snad ne a co kdyby to bylo z čerpadla, tam jdou grafitové kroužky ne? Pokud máš takovej černej povlak v nádobce a na víčku od oleje jakoby mastnou páru(světle šedá), je to určitě to těsnění pod hlavou, tyhle motory na to fakt trpěli, prej vadný těsnění z výroby... ..oprava vcelku jednoduchá, vyměnit těsnění pod hlavou (origo cca 250,-)+se mění těsnění sání 2ks (origo cca 50,-ks),, pak se doporučuje vypláchnout nádobku třeba tim ředidlem, ale lepší bejvá voda s octem...nejhorší je ta práce, ale každej šikovnej mechanik to zvládne a problém je odstraněn,,,vím to, protože to zrovna řešíme u švárovo auta...mechanik říkal, že oprava materiál i práce tak 1000-1500,-... takže pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 22. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 tak pěkně děkuju, mám toho teď povíc jak dlouho to vydrží jezdit? mám to tam tak 14dní, voda neubývá, olej nepřibývá má to větší spotřebu a studené se to špatně rozjíždí, musím to vytočit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 22. Červen 2006 Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 Tak to bude možná i špatný čidlo teploty nebo termostat, taky jsou dost poruchový u tohoto typu...bohužel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 22. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 ne termostat funguje správně, teplota v pulce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Červen 2006 Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 On ten úbytek oleje není niak drasticke, mezi výměnama není ani znát, ale i to málo stačí k zamaštění čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 22. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2006 ten maglajz není mastnej, šedej mazlavej prášek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 25. Červen 2006 Sdílet Vloženo 25. Červen 2006 zajeď do škoda servisu, ti poradí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 26. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2006 Po pár stech kilometrech toho černidla zas přibylo. Mezi blokem a víkem je kolem těsnění vytečené cosi černé, na pravé straně víc. Takže vadné těsnění? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 26. Červen 2006 Sdílet Vloženo 26. Červen 2006 na 99% těsnění... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 27. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 TOP škoda - hlavní odborník je pryč, nikdo nic neví, nemají čas Ford - je z toho cejtit spálenej olej, ale zatím s tím nic nedělat 1. nomame servis -zatím s tím nic nedělat 2. nomame servis, starší zkušený škoda mechanik - hned vyměnit, zanáší se topení a chladič autobazar - kopa řečí a howno z toho, stejně si to zaplatím sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 29. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 http://www.petr-blansko.ic.cz/fotogalerie/...or/100_0558.JPG http://www.petr-blansko.ic.cz/fotogalerie/...or/100_0560.JPG takhle to vypadá, když se to vyčistí, jinak je tam 2mm černidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Neodkláda bych výměnu těsnění pod hlavou a poté vyčistit chladící soustavu. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 29. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 HELE všude mi říkali nic s tím nedělat, když to nic nedělá může to být nejaká usazenina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 V tom případě bych asi propláchl soustavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.