Publikováno Červen 22, 200619 r V nádobce s chladící kapalinou se v horní polovině usazuje jakýsi kal, tmavý, šedý mazlavý-plastelína. Dřív to tam nebylo. Oleje ale nepřibývá, voda neubývá, tak co to je? Po pár stech kilometrech toho černidla zas přibylo. Mezi blokem a víkem je kolem těsnění vytečené cosi černé, na pravé straně víc. Takže vadné těsnění?
Červen 22, 200619 r V nádobce s chladící kapalinou se v horní polovině usazuje jakýsi kal, tmavý, šedý mazlavý. Dřív to tam nebylo.Oleje ale nepřibývá, tak co to je? nedaval si nahodou grafitovy roztok na utesnenie chladica?
Červen 22, 200619 r V nádobce s chladící kapalinou se v horní polovině usazuje jakýsi kal, tmavý, šedý mazlavý. Dřív to tam nebylo.Oleje ale nepřibývá, tak co to je? A co kapalina? Ubývá? Jakou barvu má olej, když vytáhneš měrku?
Červen 22, 200619 r Autor olej se medový a nepribyva, o grafitu nic nevim, mam to 3 mesice, prvne sem myslel, ze je to plisen
Červen 22, 200619 r Skryta ako skryta,predavajuci o tom mohol aj nemusel vediet,mohlo aj nemuselo sa ti to stat pocas tych 3 mesiacov vlastnictva.Vcera sa to stalo aj kolegovi,kvapalina v expanzke mutna a zakalena,olej vytlaceny az na vnutornej stene kapoty.Nieje to nic prijemne..
Červen 22, 200619 r Autor haha,asi těsnění pod hlavou načaté.Takto se to projevuje,ale u Fábii do 2002 mam 05 2002 tak snad ne a co kdyby to bylo z čerpadla, tam jdou grafitové kroužky ne?
Červen 22, 200619 r Dneska jsem si čistil svojí expanzi, zase se rozsvěcela kontrolka že je málo vody. Tom
Červen 22, 200619 r Když se kontakty čidla zaserou mastnotou tak čidlo poříd hlásí že je nedostatek vody. Stačí jí dvakrát vypláchnout ředidlem a je klid. Tom
Červen 22, 200619 r haha,asi těsnění pod hlavou načaté.Takto se to projevuje,ale u Fábii do 2002 mam 05 2002 tak snad ne a co kdyby to bylo z čerpadla, tam jdou grafitové kroužky ne? Pokud máš takovej černej povlak v nádobce a na víčku od oleje jakoby mastnou páru(světle šedá), je to určitě to těsnění pod hlavou, tyhle motory na to fakt trpěli, prej vadný těsnění z výroby... ..oprava vcelku jednoduchá, vyměnit těsnění pod hlavou (origo cca 250,-)+se mění těsnění sání 2ks (origo cca 50,-ks),, pak se doporučuje vypláchnout nádobku třeba tim ředidlem, ale lepší bejvá voda s octem...nejhorší je ta práce, ale každej šikovnej mechanik to zvládne a problém je odstraněn,,,vím to, protože to zrovna řešíme u švárovo auta...mechanik říkal, že oprava materiál i práce tak 1000-1500,-... takže pohoda
Červen 22, 200619 r Autor tak pěkně děkuju, mám toho teď povíc jak dlouho to vydrží jezdit? mám to tam tak 14dní, voda neubývá, olej nepřibývá má to větší spotřebu a studené se to špatně rozjíždí, musím to vytočit
Červen 22, 200619 r Tak to bude možná i špatný čidlo teploty nebo termostat, taky jsou dost poruchový u tohoto typu...bohužel
Červen 22, 200619 r On ten úbytek oleje není niak drasticke, mezi výměnama není ani znát, ale i to málo stačí k zamaštění čidla.
Červen 26, 200619 r Autor Po pár stech kilometrech toho černidla zas přibylo. Mezi blokem a víkem je kolem těsnění vytečené cosi černé, na pravé straně víc. Takže vadné těsnění?
Červen 27, 200619 r Autor TOP škoda - hlavní odborník je pryč, nikdo nic neví, nemají čas Ford - je z toho cejtit spálenej olej, ale zatím s tím nic nedělat 1. nomame servis -zatím s tím nic nedělat 2. nomame servis, starší zkušený škoda mechanik - hned vyměnit, zanáší se topení a chladič autobazar - kopa řečí a howno z toho, stejně si to zaplatím sám
Červen 29, 200619 r Autor http://www.petr-blansko.ic.cz/fotogalerie/...or/100_0558.JPG http://www.petr-blansko.ic.cz/fotogalerie/...or/100_0560.JPG takhle to vypadá, když se to vyčistí, jinak je tam 2mm černidla
Červen 29, 200619 r Autor HELE všude mi říkali nic s tím nedělat, když to nic nedělá může to být nejaká usazenina
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.