Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj mám octávii r.2000 1,9 tdi ráno nebo pocca 12 hodinách když to nastartuji tak běží po ujetí 200 metrů tak se mi při rychlosti snižou otáčky že musim podřazovat a jak tomu přidávám plyn tak se za autem hulíí jak z fabryky a vyměnil jsem už čerpadlo střiky vz.váhu hadičky všude já už nevím jesli něco špatně v paluní desce?díík když mi někdo poradí

Pokud to hulí a ztrácí výkon je v háji egrventil je otevřenej a saje spaliny z vejfuku dusí se splodinama a nemá čistej vzduch.Dej novej a budeš mít klid.

  • 2 týdny později...
  • Autor

No tak jsem to nechal vyměnit a skouknout ten erg ventil a bohužel to dělá furt

Upraveno od Wojnar

Tak vyměnit nebo zkouknout? je to rozdíl.Nejlépe ho ozkoušíš tak že ho necháš zaslepit.Potom 100% vyloučíš že ti to způsobuje právě on.

  • 4 týdny později...
  • Autor

Tak jsem vyměnil vstřiky,čerpadlo,Egr ventyl,stim související všechny ventyli na podtlatku vyměnila se řídící jednotka i s palubní deskou a závada trvá-po startu zhruba po pul minutě motor má snahu stopnout a klepe se jako když jde na 2 válce to trva po ujetí asi 200 až 300 metrů po delší stání.Jak mile se stim jezdí tak už to nedělá

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!

EGR ventilem to zaručeně není. Koukni se,jestli ti nevázne klapka na chcípání motoru,případně od ní odpoj podtlak a to táhlo zadrátuj -další věc kterou vyloučíš. Když tu klapku za chodu rukou budeš zavírat,bude to mít stejný ůčinek,kouř a chcípnutí motoru. Můžou to být i jiný věci,škoda že jsi daleko...

Upraveno od juke.box

  • Autor

EGR ventilem to zaručeně není. Koukni se,jestli ti nevázne klapka na chcípání motoru,případně od ní odpoj podtlak a to táhlo zadrátuj -další věc kterou vyloučíš. Když tu klapku za chodu rukou budeš zavírat,bude to mít stejný ůčinek,kouř a chcípnutí motoru. Můžou to být i jiný věci,škoda že jsi daleko...

To už jsme všechno skusil a čeká mě další pokus

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.