LAMER_CZ Vloženo 8. Únor 2011 Vloženo 8. Únor 2011 Zdravím, mám O1 (RV 2003, MR 2004) s elektrickým plynem. Diagnostika motoru v pořádku. Klapku jsem ve VAGu taky nastavil do základního nastavení. Volnoběh jede v pořádku, ale když přidám plyn (samozřejmě na neutrál), tak se stále zvyšujou otáčky, řekněme někde ke 4000-4500. Prostě přidám plyn nad nějakých 2000 a pak i když mám pedál ve stejné poloze, tak se pomalu zvyšujou. Je to závislé i od zátěže motoru, když zapnu všechnu elektroniku, tak je ten nástup pomalejší. Ale pokud sebemíň uberu, tak to hned spadne zase třeba na 1000 otáček. Ničemu by to nevadilo, ale mám LPG a software na seřízení potřebuje mít konstantní otáčky v rozmezí 2500-3100, což zkrátka nelze dosáhnout. Nevím, čím by to mohlo být. Elektrický plyn má dva protichůdné senzory a ani jeden nezačíná na nule (resp. maximu) druhého - měřeno přes VAG, mohlo by to být tím, ale je to divné, protože při jízdě se auto chová naprosto v pořádku. Problém je jenom na neutrál. Ještě dodám, že auto má tempomat, jestli by to nemohlo nějak souviset. Předem dík. Tomáš Citovat
KarlosTDi Vloženo 8. Únor 2011 Vloženo 8. Únor 2011 - tak toto je naprosto normální a není to závada - nevím proč to neudělali ale na volnoběh prostě neudržíš třeba 3000ot prostě samy rostou až někam k těm 4 pokud odlehčíš spadnou na volnoběh - se zapnutýma spotřebičema je to tak, že zvyšují zátěž alternátoru - brzdí motor, a proto neletí ot tak rychle a tak vysoko Citovat
LAMER_CZ Vloženo 8. Únor 2011 Autor Vloženo 8. Únor 2011 (editace) Tak to je teda pekne na pytel:( Jak teda mam pak to LPG seridit? Neexistuje nejaky soft na zvyseni otacek treba nebo tak neco? Editováno: 9. Únor 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
Albert Vloženo 9. Únor 2011 Vloženo 9. Únor 2011 Tak to já nesouhlasím. Udržím otáčky kdekoliv. Citovat
Eniq Vloženo 9. Únor 2011 Vloženo 9. Únor 2011 (editace) Vše záleží na software jednotky a každé auto se chová trochu jinak. Ale s výše uvedeným samovolným zvyšováním otáček na zvýšený volnoběh se setkávám poměrně často. Za vadu bych to také nepovažoval. Editováno: 10. Únor 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvky!! Citovat
LAMER_CZ Vloženo 10. Únor 2011 Autor Vloženo 10. Únor 2011 (editace) Jako ja to bohuzel povazuju za krucialni problem, protoze nemuzu seridit LPG. A normalni mi to urcite neprijde. Kdyz je studeny motor, tak to funguje naprosto v poradku (ale to pochopitelne meuzu seridit LPG), ale jak se zahreje, tak to zacne blbnout. Jako nekde chyba byt musi. Nebo nevite o nejakem softwaru, ktery by dokazal udrzovat otacky? Vzdyt na technicke jim to prece pridava samo, kdyz meri emise ne? Editováno: 10. Únor 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvky!! Citovat
KarlosTDi Vloženo 10. Únor 2011 Vloženo 10. Únor 2011 - na STK taky brblají ale usí se s tím poprat, je to normální jev u el. škrtících klapek - pokud je to ale pro tebe opravdu zásadní problém klidně můžeš začít měnit součástky: škrtící klapka, všechny čidla, lambdy, ŘJ ... pak pisni cena vs. uspěchy a sem přesvědčenej že výsledek bude 0 Citovat
LAMER_CZ Vloženo 10. Únor 2011 Autor Vloženo 10. Únor 2011 (editace) No mi nejde o to nekde neco spravovat ..... pokud to nebude treba jen zanesena skrtici klapka nebo tak neco .... spis mi jde o to, jestli neexistuje nejaky soft co maji treba nekde na te technicke, co by umel otacky nastavit ...... vim, ze je spousta softu na normalni vag kabl. Editováno: 10. Únor 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvky!! Citovat
tomasch Vloženo 13. Únor 2011 Vloženo 13. Únor 2011 Předpokládám, že se jedná o 1,6 75kw. Skus se podívat na stránky Cimbu. Řeší přehrátím sw pomalou reakci plynového pedálu a snad odstraňuje i tento problém. Nejlépe hodit dotaz přímo tam. Tom Citovat
KarlosTDi Vloženo 14. Únor 2011 Vloženo 14. Únor 2011 - Cimbu mám ale přesně dávkovat plyn na volnoběh neumím ... - lehce přidám, opravdu lehounce a ot vylezou na cca 3000 a tam drží, pak opět lehounce přidám a otáčky samy lezou až na 4500 když malilinko odlehčím spadnou na volnoběh - dle mě je to u 75kW normál - při jízdě je vše ok, normálně zrychluje i deceleruje, jen prostě na volnoběh není pedál tak citlivý Citovat
tomasch Vloženo 14. Únor 2011 Vloženo 14. Únor 2011 Přesně jak píšeš. Známý to má taky tak, ale AVU a tam je ještě problém při rozjezdu, nejvíc při couvání. Buďto chcípne, nebo otáčky jak v autoškole Citovat
yockey Vloženo 17. Únor 2011 Vloženo 17. Únor 2011 ja mam taky isty problem pri emisnej kontrole mi nemohol udržat zvýšene otáčky, ked je to normalny jav ako teda urobit emisnu kontrolu kde potrebuje udržet 20sekuns zvýšene otačky? Citovat
KarlosTDi Vloženo 17. Únor 2011 Vloženo 17. Únor 2011 - tuším že v předpisu pro emisní kontrolu je poznámka že se musí zapnout všechyn spotřebiče, aby se zatížil alternátor a tím i motor plyn pak není tolik citlivý a jde udržet otáčky Citovat
tomasch Vloženo 17. Únor 2011 Vloženo 17. Únor 2011 Pro měření emisí platí uvredené podmínky - viz. DP. Pro AVU jsou to otáčky přes 4000. Citovat
yockey Vloženo 17. Únor 2011 Vloženo 17. Únor 2011 no lenže ako to vysvetlíš na emisnej že pre tento motor treba vyššie otačky Citovat
tomasch Vloženo 17. Únor 2011 Vloženo 17. Únor 2011 Toto je návod přímo od Škodovky (z DP). Měli by to tak udělat. Vím, mají s tím problém ...... Možná by bylo nejlepší nechat udělat emise přímo v autorizovaným servise, tam by měli vědět, nebo si nechat poradit Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.