Přejít na obsah

LAMER_CZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení LAMER_CZ

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Kde ti kdo nadava? A jako sorry, ja zavedu tema na to, jestli existuje nejaka inteligentni nahrada za dementni a nepouzitelnou oktavackou operku hlavy a ty poradis, at si ji sam vyrobim ... za takovou odpoved te mam pochvalit? Kdyz nevis, tak nevis a nemusis radsi vubec reagovat nebo aspon nadavat, kdyz ti hned nepodekuju za tvoji "skvelou" radu:o) "Zajímavé je, že při zkušební jízdě, když auto kupoval, tak si toho nevšiml a nepotřeboval to." ..... a tohle je taky perla! Co je zajimaveho na tom, ze si nekdo pri zkusebni jizde vsima hlavne motorovych vlastnosti auta, jestli radi, jestli jede, jestli brzdi atd ..... a hold si nevsimne spatne operky hlavy .... to je, troufnu si tvrdit, presny opak slova "zajimavy" ......
  2. Jak jsem psal, opřit se tam dá, ale je to krajně nepohodlné a tudíž prakticky nepoužitelné. Mám takovou tu, co se dá trošku nahnout .... patrně jako všechny ostatní od scheizewagenu. Zkrátka do reálného použití pro člověka to má hóóóódně daleko. No nic, tohle je fórum o škodovkách a ty hold nemají opěrky hlavy (jen zábrany proti zlomení krku, které mylně nazývají opěrkami), takže musím zkusit jinde. Jsem jen doufal, že už tu tenhle problém někdo řešil. EDIT: Kdybych to jako první možnost chtěl bastlit doma, tak bych sem nemusel psát, jestli neexistuje něco hotového nebo z nějakého jiného auta, kde návrhář nebyl úplný dement:)
  3. Ale já tu neřeším, zda u toho usnout, mám problémy s krční páteří a OPĚRKU hlavy bych chtěl. Kdyby měla být opěrka hlavy primárně určena k ochraně, tak by se to jmenovalo "chránič upadnutí hlavy" nebo tak něco:) A né opěrka hlavy. Zkrátka mi nepřijde, aby funkční opěrka hlavy byl přílišný luxus v autech s cenou nad dva míče ..... Je to prostě tristní, když si tu v oktávce vysunu/ohnu co nejvíc, tak je tak dobrá na zlomení vazu ..... hlava se na to položit dá, ale člověk čumí skoro do stropu, což je v praxi nepoužitelné. Každá druhá židle z tesca za 2k má normální opěrku hlavy, dokáže mi někdo vysvětlit, proč u auta za 3/4 miliónu udělají opěrku naprosto neergonomicky a přesadí ji o 10cm dozadu? Já přemýšlím co je to za lidi, jestli to navrhujou nějací mrzáci nebo mutanti s jinou stavbou těla nebo to navrhujou pro opice nebo já fakt nevím, ale ještě jsem nepotkal člověka, který by měl anatomicky hlavu o 10cm posazenou dozadu od těla:o) Prostě věřím, že nějaké řešení bude existovat, když to dokázali před více jak 10ti lety francouzi .... a ještě u takové značky (jak se říká: lepší jízda ve vlaku, nežli s <|>čou ve znaku .....) Ať mi nikdo netvrdí, že tohle nikdy nikdo neřešil? Když jedu 2 hodiny po dálnici, tak bych si rád opřel hlavu o opěrku hlavy, kterou jsem si koupil, ale ono to prostě nejde, ona prostě nefunguje a ani nikdy fungovat nemůže, to je skoro jasný argument na vrácení auta:o) Tohle téma jsem založil proto, jestli někdo neví o nějaké univerzální fungující opěrce, co by se dala dokoupit (třeba z jiného auta) nebo nějakému udělátku/polštáři, co se na tu stávající přidělá a podobně. Jinak jsem četl, že tuším nějaký superb přišel o hvězdu, protože měl moc vzadu opěrku a dostatečně nechránila, takže to určitě není něco o čem by se nevědělo. O to tristnější mi to příjde, že ani u nových aut tu trubku prostě víc neohnou, aby opěrka korelovala s hlavou homo sapiens sapiens:o)
  4. Zdravím, rodiče si koupili Lagunu (2001) a všiml jsem si, že má použitelné opěrky hlavy (narozdíl od 99% aut). To znamená, že se skutečně dají použít k tomu, co by člověk z názvu čekal, čili opření hlavy při řízení. Tohle pochopitelně neplatí u naprosté většiny ostatních aut, například mojí O1 (MK2004). Přiznám se, že mě to dost deptá, opěrky tam jsou, ale jsou k ničemu (když nepočítám potenciální zadní náraz). Už mám i úchylku, že občas sleduju řidiče a přiznám se, že narazit na někoho, kdo nemá auto, kde konstruktér nebyl úplný dement=opěrka je 10-20cm od hlavy, tak to je celkem kumšt. Všiml jsem si třeba na obrázcích policejních passatů, že ty mají vysunutou opěrku, čili je možné hlavu opřít. No a pak už zmíněná Laguna, která je má vyklápěcí. A když říkam vyklápěcí, tak nemyslím jak u škodovky, kde je to úplně k ničemu, ale skutečně se dají vyklopit tak, že je možné ji použít a nehledět se zakloněnou hlavou do stropu. Ta Laguna byla prý první auto s 5t hvězdama, takže počítám, že opěrky na, kterých se ani teoreticky nemůže hlava za jízdy dotýkat jsou jen tristním pochybením konstruktérů (viz tenhle obrázek z mazdy 6, kde to je ještě nepoužitelnější než u oktávky http://www.autorevue.cz/obrazky/2005/11listopad/mazda6/mist04.jpg). Na co v těch fabrikách myslí, to jako vyrobí auto, sednou do něj, opěrku mají pohodlně 10-15 cm za hlavou a řeknou si: "tak, takhle je to správně, takhle to má být"??? WTF??? No, takže problém je zřejmý, známe ho tu všichni a teď co s tím? Odpověď jsem bohužel nenašel. Vyrábí třeba přímo škodovka nějaké inteligentní opěrky, které by se daly nahradit? Stačila by mi ta u řidiče. Nebo pasuje to z nějakého jiného normálního auta? A pokud bude nějaká dobrá tak bude z mercedesu a tam bude stát víc než to moje auto:o) Ale opravdu mě nenapadá jaké jiné auto, které má dobré opěrky, dokonce bych to byl ochoten i nějak překuchat. V nehorším z té Laguny, ony nejsou taky zdaleka ideální a ergonomické, ale tím, že jsou aspoň trochu použitelné, tak jsou nesrovnatelně lepší než ty škodovácké. Nevyrábí to nějaká druhovýroba třeba jako takový "tuning"? Jsou tam třeba aspoň nějaké normované rozměry? Ikdyž to dost pochybuju. Že bych zkusil sehnat ty passaťácké (ale to bych se asi nedoplatil). Nebo jak to řešíte? Našili jste si tam nějaký polštář nebo kus ovce?) Dík za každý nápad.
  5. No mi nejde o to nekde neco spravovat ..... pokud to nebude treba jen zanesena skrtici klapka nebo tak neco .... spis mi jde o to, jestli neexistuje nejaky soft co maji treba nekde na te technicke, co by umel otacky nastavit ...... vim, ze je spousta softu na normalni vag kabl.
  6. LAMER_CZ

    Klimatronik

    Nemuzu si nejak pomoct, ale musim na to reagovat. V prispevku vyse nekdo pise, ze aby klima topila, tak musi mit topne teleso. To je samozrejme blbost, stejne jako u obycejne klimy je mozne, aby se kompresor tocil naopak nebo se prepoji okruhy, ale tohle se u aut patrne nedela, ikdyz asi by to nebyl problem. Ono co se tyce topeni, tak to mel nejlip vymyslene trabant, kdyz ohrival vzduch pres vyfuk (samozrejme nesmelo to prasknout, coz nebyla vyjimka:). Ale v dnesni dobe by to slo vyresit spolehlive, takze nevim, proc se to nedela, auto by topilo hned a zadarmo. Co se tyce nejakeho filtru vlhkosti nebo co, tak to slysim poprve. Vlhkost se ze vzduchu odebira tak, ze kondenzuje na chladici (ten co je vevnitr) klimatizace. Pri topeni je to naopak. Econ dela jen to, ze se odstavi kompresor klimatizace a vsechno ostatni pak funguje velmi podobne jak ve 120ce:) AUTO udrzuje teplotu, fouka tak nejak vsude a proste melo by udrzovat nejakou pohodu v aute:) Kdyz se zapne odmlzovani celniho skla, tak se pochopitelne zapne kompresor a zacne to chladit (kvuli kondenzaci vody na chladici a tim padem k odebirani vzdusne vlhkosti), takze zapnout celni sklo + econ je k nicemu. Stejně jako je k ničemu citovat poslední příspěvek Wojnar
  7. Jako ja to bohuzel povazuju za krucialni problem, protoze nemuzu seridit LPG. A normalni mi to urcite neprijde. Kdyz je studeny motor, tak to funguje naprosto v poradku (ale to pochopitelne meuzu seridit LPG), ale jak se zahreje, tak to zacne blbnout. Jako nekde chyba byt musi. Nebo nevite o nejakem softwaru, ktery by dokazal udrzovat otacky? Vzdyt na technicke jim to prece pridava samo, kdyz meri emise ne?
  8. Tak to je teda pekne na pytel:( Jak teda mam pak to LPG seridit? Neexistuje nejaky soft na zvyseni otacek treba nebo tak neco?
  9. Zdravím, mám O1 (RV 2003, MR 2004) s elektrickým plynem. Diagnostika motoru v pořádku. Klapku jsem ve VAGu taky nastavil do základního nastavení. Volnoběh jede v pořádku, ale když přidám plyn (samozřejmě na neutrál), tak se stále zvyšujou otáčky, řekněme někde ke 4000-4500. Prostě přidám plyn nad nějakých 2000 a pak i když mám pedál ve stejné poloze, tak se pomalu zvyšujou. Je to závislé i od zátěže motoru, když zapnu všechnu elektroniku, tak je ten nástup pomalejší. Ale pokud sebemíň uberu, tak to hned spadne zase třeba na 1000 otáček. Ničemu by to nevadilo, ale mám LPG a software na seřízení potřebuje mít konstantní otáčky v rozmezí 2500-3100, což zkrátka nelze dosáhnout. Nevím, čím by to mohlo být. Elektrický plyn má dva protichůdné senzory a ani jeden nezačíná na nule (resp. maximu) druhého - měřeno přes VAG, mohlo by to být tím, ale je to divné, protože při jízdě se auto chová naprosto v pořádku. Problém je jenom na neutrál. Ještě dodám, že auto má tempomat, jestli by to nemohlo nějak souviset. Předem dík. Tomáš
×
×
  • Vytvořit nový...