bedeker Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 Ahojte, O1 1998, 1.8 20V, 92 kW, AGN, cca 130tis km, auto startuje dobre aj s teplym aj so studenym motorom, motor nezdochyna ani nic podobne, taha dobre ale na volnobehu trochu kolisu otacky. Nechal som to napichnut cez VAG, aby mi pozreli ci je vsetko v poriadku a ci boli mazane kilometre. Chlapik ma upozornil,ze si mam kupit novu skrtiacu klapku, nakolko tam bola ''nejaka'' chyba, cislo mi nepovedal, a ze sa mu to nepodarilo ani zmazat,ze bola zapisana ''natvrdo''. Neviem co to znamena. Bolo to uz pred pol rokom (auto momentalne nepouzivam som v zahranici) ale checm si ho zobrat so sebou a tak chcem nechat vymenit vsetko co bude treba). Najprv ju skusim pozriet a vycistit podla navodu co som tu nasiel a ked budu otacky stale kolisat tak, asi necham objednat novu. Alebo s tym mozem jazdit ako doteraz, ci sa jedneho dna moze stat,ze nenastartujem? Mate s tym niekto skusenost? Dakujem za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacmilian Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 (editace) Zdarák Pokud chyba nejde vymazat klapku nepomůže vyčistit ,protože po jejím vyčištění nepůjde provést její základní nastavení,tudíž zřejmně bude výsledek ještě horší a motor bude držet buď vysoké otáčky nebo žadné.Když se naopak klapka nechá znečištěná a je tam závada tak příjde k tomu že motor začne zdechat.a pokud je tam závada jednoho krásného dne motor nepujde nastartovat buď za studena nebo zatepla.Doporučoval bych druhou klapku na zkoušku a pokud na ni závada pujde vymazat tak její výměnu. Editováno: 12. Únor 2011, autor: HanyZ necituj předchozí příspěvky, téma je pak nepřehledné : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 A kdo mu ji pujčí na zkoušku? Raději bych doporučoval kabel a přečíst to znovu. Třeba je jen hodně zasraná. To by se jim hodilo, pane kupte si klapku. Tak klapkou to není, kupte si ....... atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 Mám ten samý poznatek jako bedeker,dokonce i stejný typ auta.taky se mi houpou otáčky na volnoběh,ba co ještě,při dojezdu na křižovatku bez plynu a při vyřazené rychlosti mi motor točí cca 1000 otáček až do uplného zastavení auta.A ještě při jízdě a přeřazování z rychlosti 1 na 2 a na 3 mi vyletí otáčky zhruba o 300více nahoru,je to dost slyšitelné a to mě vadí. vyčistil jsem klapku už několikrát a nechal nastavit ale spíš se to zhoršilo,po posledním vyčištění jsem jí již nenastavoval a nechal at se zaběhne sama a trochu se otáčky uklidnili. zvažuju taky sehnat nějakou na zkoušku,nebo holt koupit novou za 4700,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedeker Vloženo 14. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 A kdo mu ji pujčí na zkoušku? Raději bych doporučoval kabel a přečíst to znovu. Třeba je jen hodně zasraná. To by se jim hodilo, pane kupte si klapku. Tak klapkou to není, kupte si ....... atd. ahojte, presne o tom to je, v nasom meste neviem ci ma vobec niekto taky motor ako mam ja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedeker Vloženo 14. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Mám ten samý poznatek jako bedeker,dokonce i stejný typ auta.taky se mi houpou otáčky na volnoběh,ba co ještě,při dojezdu na křižovatku bez plynu a při vyřazené rychlosti mi motor točí cca 1000 otáček až do uplného zastavení auta.A ještě při jízdě a přeřazování z rychlosti 1 na 2 a na 3 mi vyletí otáčky zhruba o 300více nahoru,je to dost slyšitelné a to mě vadí. vyčistil jsem klapku už několikrát a nechal nastavit ale spíš se to zhoršilo,po posledním vyčištění jsem jí již nenastavoval a nechal at se zaběhne sama a trochu se otáčky uklidnili. zvažuju taky sehnat nějakou na zkoušku,nebo holt koupit novou za 4700,- mne otacky kolisu iba na volnobehu, nic ine sa nedeje, vsetk oide ako ma. Ale beriem v aprili auto so sebou do irska a nechem niekde ostat visiet a zmeskat kvoli tomu trajekt. Mechanik (kamarat mojho svagra) mi hovoril, ze sa na to pozrieme, este raz cez VAG a potom sa pojde metodou postupneho vylucovania pricin co to moze sposobovat, ale naposledy ked mi mal opravit alebo povedat co je so zadnou brzdov, (na nebrzdila rucna brzda na pravej strane, tak to rozobral ale a vodiaci cap tusim horny bol skorodovany, tak ho len trochu obrusil brusnym papierom a bolo a ze vraj by to malo byt ok, ale na STK sa ukazalo ze nie a ja som spozoroval, ze sa mi prehrieva zadne koleso, cize ako keby platnicky neboli poriadne odtlacene od disku a stale tru o disk, takze teraz ho necham poriadne pozriet aj pritlacny piest a tesnenia. lanko hovoril, ze je ok.Tak uvidim ako to dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Ty vodící čepy se dají koupit i samostatně (k brzdovému třmenu), je třeba je řádně namazat. Já jsem měl suchý resp. mírně zoxidovaný též ten na pravé straně nahoře a při zabrždění ručkou to vydávalo skřípavé zvuky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedeker Vloženo 15. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 (editace) tiez ma to vtedy zarazilo ked osm videlk v akom stave su tie vodiace capy, ze to bolo treba vymenit a nie iba obrusit to nic neda...no vidim,ze je to mechanik ktory tak setri aj za klienta- aj ked by asi v niektorych pripadoch nemal Editováno: 21. Duben 2011, autor: Wojnar Odstraněná zbytečná citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia 2.0 Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 A kdo mu ji pujčí na zkoušku? Raději bych doporučoval kabel a přečíst to znovu. Třeba je jen hodně zasraná. To by se jim hodilo, pane kupte si klapku. Tak klapkou to není, kupte si ....... atd. Přesně, mám tu samou závadu ( motor 2.0 / 85 kW ) , Chyba adaptace škrtící klapky, pane kupte si klapku. Tak jsem jí koupil ááá ejhle klapkou to nebylo. Pane kupte si čidlo teploty, pořád nic.... Tak by to mohli být vstřiky , nebo lambda sondy.... Zatím s tím jezdím, protože nikdo neví co s tím. každý říká neco jiného... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedeker Vloženo 22. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 (editace) Tiez som ozaj zvedvy ci sa nam podari najst chybu. Mechanik povedal ako som uz spomenul,ze to musime este raz pozriet a hladat a nie iba ze VAG povedal , ze chyba klapky tak vymenit klapku. Takychto mechanikov - chytrakov mam ozaj rad Editováno: 21. Duben 2011, autor: Wojnar Odstraněná zbytečná citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedeker Vloženo 8. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2011 Ma tak este napadlo, ze mam uplne rozpraskanu tu hadicu podtlaku co ide k posilovacu brzd (uz sa mi predtym stalo, ze mi posilovac vynechal a nemal som plny brzdny ucinok a vzdy ako naschval sa to stalo vo vysokych ruchlostiach a pri predbiehani. Tak som to len nudzovo poriadne omotal izolacnou paskou. Ale uz mam kupenu novu a tak po vymenime skusim napichnut na VAG, vymazat chybu a nechat nastavit skrtiacu klapku nanovo.Uvidim...dam vediet. Pretoze aj toto moze mat vplyv na rovnomernost tlaku v systeme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny159 Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Mám ten samý poznatek jako bedeker,dokonce i stejný typ auta.taky se mi houpou otáčky na volnoběh,ba co ještě,při dojezdu na křižovatku bez plynu a při vyřazené rychlosti mi motor točí cca 1000 otáček až do uplného zastavení auta.A ještě při jízdě a přeřazování z rychlosti 1 na 2 a na 3 mi vyletí otáčky zhruba o 300více nahoru,je to dost slyšitelné a to mě vadí. vyčistil jsem klapku už několikrát a nechal nastavit ale spíš se to zhoršilo,po posledním vyčištění jsem jí již nenastavoval a nechal at se zaběhne sama a trochu se otáčky uklidnili. zvažuju taky sehnat nějakou na zkoušku,nebo holt koupit novou za 4700,- Ahoj, to vyskočení otáček při řazení bych přisoudil spínači spojkového pedálu. Zkus vyměnit. Co se týče těch ostatních projevů, víc, než už bylo řečeno nevím. Hodně štěstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 (editace) Zdravim, nebudem zakladat nove tema, kedze sa to riesi ciastocne aj tu. Mam Octavku 1,8T 110kW, AGU-2001. Dlhodobo som riesil problemy chodu motora, kedze obcas sa stavalo ze to cuklo a prestalo to tahat, okamzita spotreba vyskocila a vyzeralo to tak ze to ma bohatu zmes a nestiha ju spalovat (neuveritelny ramus, ziadny tah, vibracie,...) v pripade vyradenia rychlosti volnobeh kolisal okolo 500 ot/min a po chvili to zhaslo (aj za jazdy!!!). Ked som to nechcel nechal zdochnut trebalo poriadne preslapnut plyn a auto sa po par sekundach chytilo a zacalo tahat normalne. Bolo to viac krat v Skoda servise, VAG neukazoval nic. Vymenil sa snimac teploty chladiacej kvapaliny, no problem pretrvaval. Zistil som ze po odpojeni vahy vzduchu je to sice lenive ale ide to stabilne a nevynechava to. Vaha vzduchu ktora tam bola sice na VAG-u ziadnu chybu nevypisovala ale kedze to bola len nejaka lacna nahrada (cca 70 EUR), rozhodol som sa kupit tam origo ktora tam ma byt. Po vymene za origo Bosch vahu vzduchu (cena 278 EUR), auto ozilo a jazdi bez vynechavania tak ako ma. Predtym ako som vsak menil tuto vahu cistil som aj skrtiacu klapku (lankovy plyn), bola neuveritelne cierna od usadenin zo strany od sania motora.Mal som ju celu vonku a poriadne som ju vycistil technickym benzinom, takze bola ako nova. Po opatovnom namontovani a po vymeneni vahy vzduchu (kedze bez nej to neslo) som cez VAG spravil zakladne nastavenie skrtiacej klapky (skupina 098). Toto spociatku vypisovalo chybu ale cca na treti krat sa klapka nastavila a pise ADP-OK, hodnoty napatia su v rozmedzi 0-5V, tak ako maju byt, aj ked su az pri hornej hranici (cca 4,4V). No a jediny problem ktory sa mi teraz naskytol je ten ze mam mierne zvysene volnobezne otacky. Pri zastaveni otacky padnu cca na 900 ot/min, ale po chvili zacnu samovolne stupat. Po minutke sa dostanu tak na cca 1250 ot/min. Ak sa medzi tym preslapne plyn tak opat padnu pod 1000 ot/min ale opat potom stupaju. Ked stupaju tak je citit mierne zvysene vibracie a je to hlucnejsie. Nevie niekto cim by to mohlo byt? VAG je uplne bez chyb, neukazuje nic. Editováno: 1. Květen 2011, autor: Ferino83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Takze ako som uz minule pisal, mam problem so stupajucimi otackami na volnobehu. Dnes som to napichol opat na VAG a na skrtiacej klapke to vypisovalo chybu "Zavada v zakladnom nastaveni". Ked som skusil spravit to nastavenie opat tak sa k tomu pridala do pamete zavad dalsia zavada " Spodny doraz nedosiahnuty". Znovu som tu klapku zhodil aby som sa pozrel ci tam nie je nejaka necistota (bud na klapke alebo v tej elektronike), ale nikde nic vsetko je ciste a klapka chodi pekne. Obe chyby v diagnostike su tam natvrdo a nejdu zmazat. Inak auto jazdi normalne, teda az na tie zvysene volnobezne otacky Nevie niekto ci sa s tym neda nieco robit? Asi to bude ale chciet tu klapku vymenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 Zdravim, tak som na to spravil diagnostiku opat, jednu z tych chyb (Spodni doraz nedosazen) islo zmazat. Ked som nasledne pozrel v skupine 098 skrtiacu klapku tak pise ADP OK. Ale ta chyba v zakladnom nastaveni tam je stale v pameti zavad a neda sa zmazat. Nevie niekto poradit co s tym? Ako som uz pisal, auto jazdi ako ma, len volnobeh obcas sam od seba stupa na cca 1200 otaciek/min,.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Zdravim, ako tak pozeram, nikto nic neporadil? Iba by som chcel dodat, ze teda asi pojdem do novej klapky. Auto zatial sice jazdi, obcas sice startujem az na druhy krat, ale inak to beha. Volnobezne otacky za studena su v poriadku a stabilne, ked sa to zohreje, tak otacky zo zaciatku po vyradeni rychlosti su na normalnych cca 900/min ale po chvilke zacnu samovolne stupat az na cca 1300/min (vyssie uz nestupaju). Spotreba na volnobehu je zvysena z povodnych 0,9-1,0 litra/hod na cca 1,3-1,4 litra/hod.Na volnobehu je dost nekludne a citit obcasne vibracie od motora (nepravidelne vibracie, obcas klud potom chvilu vibruje, potom zase klud). Za jazdy je poznat ze motor nejde uplne ako ma, daju sa pozorovat obcasne poklesy vykonu (nie velke, ze by to prestalo tahat to nie, ale obcas citit ze to taha slabsie ako predtym). Zatial s tym jazdim, od zaregistrovania chyby v zakladnom nastaveni klapky som spravil cca 4000 km, ale pripravujem sa ze bude treba klapku asi vymenit. Chcem sa spytat ci prejavy ktore som tu popisal moze robit klapka, alebo to moze byt este dacim inym? Niekto tu vyssie pisal o novej klapke za 4700,- KC, je to nova origo klapka? Alebo nejaka nahrada, resp. repas? Pytam sa preto lebo som pozeral klapku v Etke a aj v www.elit.sk a cena novej klapky sa tam pohybuje okolo 300 EUR? Este som volal na jedno vrakovisko kde ju maju za 50 EUR (udajne plne funkcna a v poriadku) :S Neviem sa rozhodnut do coho mam ist Poradi niekto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.