lucky555 Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 Prosim poradte mi niekto mam F1 1.4TDI a po ococeni kluca sa rozsvieta kontrolky ale kontrolka baterie sa nerosvieti...alternator bol premerani ten dobija spravne vag nam nic nepovedal..neviem co dalej...Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskoRS Vloženo 15. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 (editace) Mám taký istý problém. Už si to vyriešil ? Čo si urobil? Editováno: 15. Červenec 2011, autor: Luďa Necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 Alternátor dobíjí,ale né od volnoběžných otáček,což by měl.Změř si to a zjistíš,že se nabudí cca ve 2000 ot motoru.Opravoval jsem to u několika fábijí,je to uklepaný drát od buzení v motorovém prostoru,u konektoru na alternátoru.Stačí odpojit tento dvoupinový konektor a zatahat za vodiče-je to cítit.Funkce je jednoduchá.Po zapnutí klíčku jde +12V z baterky přez kontrolku(led a paralelní odpor) v budíkach na budicí svorku altíku.Tam je cca 0V.Kontrolka svítí.Po startu a nabuzení je na této svorce cca 14V jako v celém voze.To znamená,že není úbytek a kontrolka zhasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskoRS Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 Alternátor dobíjí,ale né od volnoběžných otáček,což by měl.Změř si to a zjistíš,že se nabudí cca ve 2000 ot motoru.Opravoval jsem to u několika fábijí,je to uklepaný drát od buzení v motorovém prostoru,u konektoru na alternátoru.Stačí odpojit tento dvoupinový konektor a zatahat za vodiče-je to cítit.Funkce je jednoduchá.Po zapnutí klíčku jde +12V z baterky přez kontrolku(led a paralelní odpor) v budíkach na budicí svorku altíku.Tam je cca 0V.Kontrolka svítí.Po startu a nabuzení je na této svorce cca 14V jako v celém voze.To znamená,že není úbytek a kontrolka zhasne. Diky za radu. Ty myslíš uklepaný drát = prerušený drát na ten modrý a hnedý drát ? A ako to myslíš, že zatahat za vodiče - čo budem cítíť? a keď je uklepaný drát, čo ďalej s tým? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 Zatáhneš a cítíš,že pruží v bužírce-natahuje se.Do konektoru přijde voda a drát uhnije.Očistit spojit pájením bez kyseliny, smrštovačku a napatlat rezistinem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 jinak u fábky nejde modrej drát od altíku na kontrolku, ale do centrální řj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 Máš pravdu.To je proto,že buzení je řízeno a je zjištován odběr proudu a jednotka umí vypínat určité spotřebiče při překročení odběru ,dle důležitosti.Dokonce u forda se buzení alternátoru a klima vypíná při požadavku na plný výkon-krátkodobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskoRS Vloženo 18. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2011 Diky za radu. Ty myslíš uklepaný drát = prerušený drát na ten modrý a hnedý drát ? A ako to myslíš, že zatahat za vodiče - čo budem cítíť? a keď je uklepaný drát, čo ďalej s tým? Tak problém s nesvietiacou kontrolkou dobíjania je už konečne vyriešený. Dnes sa mi baterka vybila úplne, tak sme sa do toho chytili a po výmene reglera a diódového mostíka NIČ !!!. Predsa len to bol ten káblik - hajzlík modrý. Ale bez tohto fóra by sme sa s tým babrali oveľa dlhšie. Sláva FORUMu SKODA AUTO !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 20. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2011 Mě kontrolka přestala svítit, když mi mechanik omylem zapojil ten kablík na altíku opačně. Ale přestala svítit tak po 1500km, dobíjelo to normálně. Každopádně tuhle logiku nechápu, že když je něco v nepořádku, tak kontrolka nesvítí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskoRS Vloženo 21. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2011 Mě kontrolka přestala svítit, když mi mechanik omylem zapojil ten kablík na altíku opačně. Ale přestala svítit tak po 1500km, dobíjelo to normálně. Každopádně tuhle logiku nechápu, že když je něco v nepořádku, tak kontrolka nesvítí. Mne na začiatku tiež dobijalo normálne a kontrolka sa pri štarte vôbec nerozsvietila. Ale pomaly sa to zhoršovalo,dobíjalo občas, až nakoniec nedobíjalo vôbec a musel som to riešiť. Je tu o tom popísané dosť, len treba hľadať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JFFabia Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 Zdravím všetkých! Potvrdzujem vyššie opísanú diagnózu - moja Fabka 1.9 rv2000 74kw mala ten istý problém, nesvietila kontrolka dobíjania po vložení kľúča - čo som ani neregistroval. Potom auto fungovalo normálne (pravdepodobne sa altík nabudil vždy samoindukciou pri vyšších otáčkach - som to neskôr premeral u mňa na 2600ot/min). Až mi asi za 6 mesiacov v Alpách batériu vyťahalo úplne - vo švajč. servise premerali alternátor - nedobíja - vymeniť.... A myslel som že mám pokoj - omyl - zopakovalo sa to u nás na Slovensku - prešiel som mnoho servisov (značkových a potom aj iných...-diagnostiky, dokonca v jednom servise mi chceli vymeniť žiarovku v prístrojovej doske - že tam je vraj problém - lenže ja tam nemám žiarovky ale led diódky a to ste mali vydieť ten výraz tváre daného mechanika - bol to značkový servis...) až asi na 6.pokus som natrafil na škodováckeho ,,klasika,, - pánko asi 60 rokov a ten len po ústnom opísaní problému presne stanovil o čo ide - mal pravdu, prepájkoval, zaizoloval a za 20 minút bolo vše ok. PS: Starý alternátor som si ponechal - nechal otestovať a je 100% v poriadku... Toľko moja skúsenosť - Ďakujem všetkým ľuďom ktorí sa delia so svojími poznatkami na tomto fóre, ktoré mi už nie raz pomohlo odstrániť rôzne poruchy. F Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtisek.patrik Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 Mám stejný problém ... vyměnil jsem alternátor a ten dělal to sáme . Na to , že se alternátor nebudí spravně jsem ,ale přišel až po namontování MAGICAR do auta . Při dálkovém startu auto dlouho točilo a nic . Snad to bude tento problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtisek.patrik Vloženo 3. Září 2011 Sdílet Vloženo 3. Září 2011 Mám stejný problém ... vyměnil jsem alternátor a ten dělal to sáme . Na to , že se alternátor nebudí spravně jsem ,ale přišel až po namontování MAGICAR do auta . Při dálkovém startu auto dlouho točilo a nic . Snad to bude tento problém Tak bohužel dnes se mi to mechanik pokoušel vyřešit a nic ... Fábka začne dobíjet jen když přidám plyn ... Prosím má modrý drát stejnou barvu až do konce ? nemění během cesty barvu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.