Honza9007 Vloženo 15. Únor 2011 Vloženo 15. Únor 2011 Ahoj všem, mám takový záhadný problém. V současném sychravém počasí, kdy se teploty pohybují od -5 do +5°C se mi po prvním startu dne rozbliká kontrolka stavu chladící kapaliny a bliká a bliká a bliká... Když motor po chvíli pískání a blikání vypnu a znovu nastartuju, tak je vše ok. Stav chladící kapaliny je ok - mezi ryskama. Bod tuhnutí kapaliny mám pod -25°C. Takže bych vyloučil málo kapaliny (i hodně) a zamrznutí kapaliny. Nesetkal se s tím někdo z vás už, popř. nevíte, kde hledat chybu? Motor je 1,4 TDi/59kW, r.v. 2006. Díky za pomoc, Honza Citovat
Pepa007 Vloženo 15. Únor 2011 Vloženo 15. Únor 2011 Setkalo se stím spoustu lidí. Je to běžná závada. Povlak na elektrodách ve vyrovnávací nádobce chladicí kapaliny. Odtraníš to tak, že dáš novou nádobku. Tady na foru je se to už mockrát řešilo. Citovat
Honza9007 Vloženo 15. Únor 2011 Autor Vloženo 15. Únor 2011 Aha, díky za info. Jsem se to snažil najít, ale nějak bez výsledku Ale teď už aspoň vím, co to je. Díky díky Citovat
Majra21 Vloženo 17. Únor 2011 Vloženo 17. Únor 2011 Aha, díky za info. Jsem se to snažil najít, ale nějak bez výsledku Ale teď už aspoň vím, co to je. Díky díky Těpic, mám ten samej problém a tady jsem se dočetl, že to je nejspíš špatné těsnění pod hlavou a tak dochází k úniku oleje do vody, tím pádem se zanese čidlo v expanzce. Nějakej typoň tu psal, že vyměnil těsnění pod hlavou, vyčistil chladící soustavu, koupil novou nádobu a má po problému... tak to zkus a dej vědět, jestli to pomohlo :-) Měj se Citovat
Honza9007 Vloženo 17. Únor 2011 Autor Vloženo 17. Únor 2011 To mě taky napadlo, ale voda je čistá... ale spíš mi neleze do hlavy, že to dělá jen za určitých teplot. Kdyby bylo něco s těsněním makovice a šel by olej do vody, tak to bude pískat vždycky - tady to dělá jen v uvedeným teplotním rozsahu. Když je větší zima, tak nic; stejně tak při větším teplu... Citovat
deco Vloženo 17. Únor 2011 Vloženo 17. Únor 2011 Mám to same jako David,kapalina nad ryskama a je klid,když jsem ji ubral mezi rysky,kontrolka bliká. Více to neřeším. Citovat
Pepa007 Vloženo 17. Únor 2011 Vloženo 17. Únor 2011 To je dobré jak to zpochybňujete a řešíte. Je to docela logické. Pokud jste byli zvyklí mít kapalinu třeba mezi ryskama a teď tam přilejete víc tak je jasné že se vodivě spojí ty části elektrod , které dříve byly nad hladinou Bude chvíli klid, ale myslím ne nadlouho. Citovat
Majra21 Vloženo 18. Únor 2011 Vloženo 18. Únor 2011 To mě taky napadlo, ale voda je čistá... ale spíš mi neleze do hlavy, že to dělá jen za určitých teplot. Kdyby bylo něco s těsněním makovice a šel by olej do vody, tak to bude pískat vždycky - tady to dělá jen v uvedeným teplotním rozsahu. Když je větší zima, tak nic; stejně tak při větším teplu... To je pravda, mě to taky dělá jenom za určitých teplot a výhradně ráno při studených startech. Koukal jsem na víčko tý expanzky a je čistý... tzn. že kdyby tam šel olej, byl by na něm takovej ten mastnej povlak... co myslíte? Až bude teplo, tak zkusim vyčistit chladící soustavu, vyměnit expanzní nádobu a dám vědět, jestli to pomohlo... Citovat
Pepa007 Vloženo 18. Únor 2011 Vloženo 18. Únor 2011 Prosímtě nic nedělej necpi do toho peníze jeno vyměň nádobku. Přesně jak to popisuješ s teplotou to souvisí - ráno chladno svítí. Citovat
Majra21 Vloženo 18. Únor 2011 Vloženo 18. Únor 2011 Prosímtě nic nedělej necpi do toho peníze jeno vyměň nádobku. Přesně jak to popisuješ s teplotou to souvisí - ráno chladno svítí. no taky si říkám, že to bude asi to nejlepší řešení... a proč to dělá jenom při nízkých teplotách? to čidlo bude přece zanesený i když je teplo ne? možná ti připadám hloupější, než syn vesnického sedláka a televizní rosničky, ale tohle mi nejde na rozum... Díkes... Citovat
Pepa007 Vloženo 18. Únor 2011 Vloženo 18. Únor 2011 No tak asi je tam při nižší teplotě v chladicí kapalině větší přechodový odpor. Opravdu nad tím nemusíš přemýšlet satčí vyměnit nádobku. Třeba u O I se na elktrody dostaneš tam stačí pojezdit šroubovákem ,nebo třeba starým zubním kartáčkem. Citovat
mc2uba Vloženo 15. Srpen 2011 Vloženo 15. Srpen 2011 Ahoj, samozřejmě tento problém mám taky. Ale vzhledem k tomu, že se mi to stane zhruba tak 6x za zimu, tak to zatím neřeším. Ráno to sice svítí, celou cestu do práce taky, ale jakmile se motor zahřeje, vypnete ho a zapnete, tak to zhasne a pak se to zas nerozsvítí do té doby, než nastanou teploty, při kterých se to stává. Dělá mi to už asi 2 roky a zatím jsem nikde žádné nežádoucí účinky nenašel, takže to asi nutné vyměnit není. Citovat
petrgafajik Vloženo 22. leden 2012 Vloženo 22. leden 2012 Ahoj kluci, problém s nádobkou jsem taky řešil mockrát, vyměńoval jsem celou kapalinu, čistil chladící okruch i nádobku, nádobku jsem nakonec taky měnil a nepomohlo to. Nakonec jsem zjistil že kabely vedené k nádobce postupem času mění odpor a nejen odpor ale taky to může být špatný flash v řídící jednotce, taký problém řeší v orig. servisu škoda a to vám ani nepoví že to je tím, tam to přehrajou a nastaví jiné hodnoty vůči odporu a je to vyřešený. ale nejlepší způsob je že propojím kabely a mám to vyřešené Citovat
ladislav macháč Vloženo 19. Březen 2012 Vloženo 19. Březen 2012 Zdravim vas, me bylo recene, at nadobku vyvarim ve vode smichane s jarem nebo necim podobnym na odmasteni. MZkousel jsem i technicky benzin, ale ani jedno nepomohlo. Citovat
ladislav macháč Vloženo 19. Březen 2012 Vloženo 19. Březen 2012 Zdravím vás, mně bylo řečeno, ať nádobku vyvařím ve vodě smíchané s jarem nebo něčím podobným na odmaštění. Zkoušel jsem i technický benzin, ale ani jedno nepomohlo. Dělá mi to už dlouho, třetí zimu, tak možná to bude zanesené už hodně a proto to nepomohlo. Zkusím koupit novou nádobku, nic jiného mě už nenapadá. Snad to někomu pomůže :-) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.