Přejít na obsah

deco

Uživatel
  • Počet příspěvků

    197
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1 222 zobrazení profilu

Oznámení deco

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Malta-ja kontrolku u své F1 mám,ať mi praskne žárovka vpředu nebo vzadu,vždy se kontrolka rozsvítí.Zřejmě záleží na výbavě.Jinak s ostatním souhlas.
  2. Matheo-mám fabii combi 1.9tdi kupovanou v roce 2009, měla najeto skutečných 114000km a rok výr. konec r.2004.V současné době mám najeto 203000km .Za celou dobu jsem neměl s motorem sebemenší problém a přitom je ježděna převážně krátké trasy.Do práce 11km a o víkendu cca140km a nějaké nákupy 3-10km.Takže motor se pořádně ohřeje jen o víkendu.O motor se snažím starat,výměny oleje 10-12000km,včasné výměny filtru a zbytečně nevytáčet za studena.V zimě samozřejmě počítám s tím,že než topit, jsem už v práci a proto topení ani nezapínám,ale vyjíždím z garáže.Pokud by jsi měl ještě nějaké dotazy,klidně napiš do sz.
  3. Ještě k těm švihadlům v zadu,tady je má taky. http://www.annonce.cz/inzerat/skoda-fabia-rs-r-04-28915944-wzzeqs.html V serv. knížce je uvedeno RS
  4. Taky dávám Valvoline 5W-40 normy 50501,osobně bych tam 10W bez normy nenechával.Jinak měním olej při 12-13000km,jezdím kratší cesty.
  5. Kremil-který umělec ti tam nalil tenhle olej, ten tam absolutně nepatří.Olej pro PDmotory musí splňovat hlavně normu 50501,ten pokud vím se v 10W nevyrábí.
  6. Nevím sice kolik by jsi chtěl,aby ti to na 3ku jelo,ale mám to stejné.
  7. Zkuz se poptat tady http://www.cc-autodily.cz/tlumic-zadni-plyn-trw-1_1?brand=SKODA&model=FABIA
  8. Ten Shell nemá 50501,jinak je to asi jedno jakou značku tam naleješ,jen to chce splnit normu
  9. taky jezdím kratší trasy,olej normy 50501pro PD motory,dávám Valvoline 5W-40,výměna 12000-13000km.Mám najeto 173000km s motorem žádný problém.
  10. Speedere,na některé tady uváděné nesmysly nemá cenu vůbec reagovat.
  11. Libor TDI- já jsem nereagoval na tvé příspěvky
  12. už mě to nedá,PD je naprosto "idealním" motorem pro lití různých sraček do nádrže.Jak píše Diegolll ,motor by ti měl nafackovat pak si ztěžuješ na různých forech,jaký máš problémy se vstřikama atd.Ale spotřebu máš přitom unikátní, asi podle palubáku,který si většinou ukazuje co chce(já ho beru jen jako orientační).Tvé kupování náhradních dílů nemá cenu ani komentovat.
  13. Já ty logy dělal jen pro zajímavost,protože auto jezdí až na problém z podvozkem bez problému.Jen jsem měl pocit, že by ten první zátah mohl být lepší.
  14. Ahoj,nevím jestli ti pomůžu,ale taky se mi zdá,že by moje f1 combi ATD mohlo zatáhnout rychleji.Jinak auto jezdí motoricky naprosto bez problému.Mám tady dva logy jeden do kopce na 3,a druhý na 4 po rovině obsazenost 3osoby.Můžeš ty logy zkouknout a porovnat. Kdyby na ty logy kouknul někdo znalý,byl bych rád. http://leteckaposta.cz/246707897
  15. Používám v zimě tuhle clonu,ale s výsledkem na rychlejší ohřev motoru si nejsem jist.Alespoň nelítá tolik bordelu na chladič. Karton před chladičem má asi stejný ůčinek.
×
×
  • Vytvořit nový...