Kacany Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 Dobrý večer, mám pár problémů. Vlastním Škoda Fabia RS, rv 2004. Auto je garážováno a jedná se o to že pokud klesne teplota pod 0°C a auto je venku, nastává hromada problémů. 1. Čidlo teploty vody (po přečtení pár článků vím co to je, popřípadě jak se toho zbavit) 2. párkrát se mi stalo, že blikalo žhavení(také vím co to je), ale za 3. Rozsvícení kontrolky ABS a ESP, jde o to že po nastartování a sešlápnutí brzdy se rozsvítí, tudíž to dělá ABS, ale jen při teplotě pod 0°C, kontakty u brzd jsme prošli a byly suché a čisté, tak nevíte v čem můžeme být příčina? Za 4. Miunlý týden se mi stalo že jsem nastartoval a nešlo servo(na přístrojovce žádná závada), po opětovném natočení bylo vše v pořádku stalo se to někomu? Za 5. Dnes se mi asi tak po 3 minutách po nastartování rozsvítil airbag, je to poprvé co se to stalo a opět byl poměrně velký mráz je tedy možní že by to byl kroužek pod volantem? A za 6. Tahle "závada" není spojena s teplotou, ale jedná se o to že občas po nastartování není přístrojovka plně podsvícena, je to takové tlumené podsvícení a větrák neběží takovou rychlostí jak by měl, po přidání plynu cca nad 1500 otáček je slyšet rozběhnutí větráku na normální otáčky a podsvícení přístrojovky se také vrátí do normálu, takže opět se ptám jestli někdo neví co to je? Předem děkuji a doufám že sem se neptal na věci, které tu již jsou, ačkoliv jsem je nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 Bude to chtít asi tak půl dne času, hadr, starou kudlu nebo něco jiného s ostrou hranou, kousek "šmirglpapíru", konzervační olej ve spreji nebo řidší vazelínu - a základní montážní nářadí, nějaký klíče & šroubováky. Musíš jeden po druhém odmontovat, očistit až na kov a zase namontovat spoje mezi záporným pólem baterky a zbytkem auta, kladným pólem baterky a pojistkovým boxem, kladným pólem baterky a alternátorem a všecky další na které cestou přijdeš. Vždycky odmontovat, otřít od šmíru a dalšího bordelu, očistit oškrábáním nebo ošmirglováním až na kov a namáznout něčím proti oxidaci - a znovu smontovat. Tohle co popisuješ, bych si tipnul na "tlupu študentů" čili asi tak několik mnoho, kdoví jestli ne víc STUDENEJCH SPOJŮ s RŮZNĚ VELKÝM PŘECHODOVÝM ODPOREM. Na vině jsou vrstvičky kysličníků kovů, který jsou málo vodivý až úplně nevodivý a omezují průchod proudu přes různý kontakty a svorky - úbytek napětí pak provádí tyhle píčoviny s veškerou elektronikou, protože ta je na poklesy napájecího napětí většinou docela dost citlivá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 (editace) vzhledem k tomu, že se to po přidání plynu nad 1500ot. zlepší, začal bych změřením napětí na baterce a altíku při běhu motoru. minus hrot dej na plášť altíku (asi budeš muset do toho hrotem trochu rýpnout) a pak změř jednak napětí na altíku a potom na baterce. pokud bude velký rozdíl, můžeš při odpojené baterce proměřit odpor vedení altík-baterka, minus svorka baterky-kostra. jinak stačí ve vagu kouknout do měřených hodnot všech jednotek a najdeš tam napětí, které na nich je. podle toho poznáš, jestli je někde úbytek. perlička na závěr - minulý týden jsem chtěl očistit kostry (startovalo to už slabo). ani jsem nenasadil klíč na matku ukostření baterky a celej šroub hefnutý k hrnci tlumiče upadl. držel max. na 1/5 jeho plochy. a pak tam má téct nějaký větší proud Editováno: 22. Únor 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kacany Vloženo 23. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 (editace) Bude to chtít asi tak půl dne času, hadr, starou kudlu nebo něco ...... Myslíš že je to zvládnutelný své pomocí?..Asi bude potřeba rozebrat celou palubovku co? Editováno: 23. Únor 2011, autor: Kacany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Necituj zbytečně celý předchozí příspěvek - modi to tady nemají rádi (ani jinde se to nedělá). Dole pod vláknem máš výrazné tlačítko "Přidat odpověď" - na to "Odpovědět s citací" klikej jen, když chceš reagovat na konkrétní větu nebo nějakou myšlenku. A k tomu rozebírání - začni od baterky a pojistek na jejím vršku a přiber si k tomu i alternátor. Neboj, zvládneš to - přiber si k ruce foťák a několikrát si všecko vyfoť, než něco odmontuješ, abys věděl, jak to zase zpátky složit. Návody jsou i tady na fóru. Pod palubovku se zatím nechystej, myslím že tam ty závady nebudou tak citelné - oxidace nejvíc postihuje spoje pod kapotou, kde působí vlhko, prudké střídání teplot, rozstříknutá voda v zimě i se solí ... Nejvíc práce budeš mít pod kapotou - u baterky a na šroubovacích svorkách u startéru, baterky a alternátoru. Tam tečou největší proudy a nedokonalé spoje nejvíc vadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kacany Vloženo 23. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Co se týká citace, tak jsem to upravil, díky za radu. A teď k samotnému problemu, zkusím to přesně tak jak jsi mi to popsal a dám vědět jak to vypadá. Dnes jsem asi přišel i na to, proč se rozsvítil airbag, včera jsem totiž posunul pravou přední sedačku uplně dozadu a pak jsem si všimnul že svítí, takže možná jse vytáhl "kontak", zkusím to zkontrolovat, je to možný ne? Ještě přemýšlím že bych si i svépomocí udělal diagnostiku na notebooku, nemáš s tím náhodou nějakou zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 diagnostiku si klidně můžeš sám udělat. kkl kabel stojí pár stovek případně hex-can za cca 6,5t i pro novější vozy a můžeš koukat do toho dle libosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kacany Vloženo 23. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 No na ten KKL kabel potřebuješ VAG do maximální verze 4.09 a dá se tam nastavit třeba automatický zamykání za jízdy? To bych docela chtěl, protože nikdy nevíš kdo ti na semaforu skočí do kufru a tys zrovna zapomněl zamknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 (editace) mělo by to jít. investice to není zas tak obrovská a vrátí se ti hned, jak budeš potřebovat vyčíst blbou chybu a nikdo ze známých ti to neudělá zadara. co vím, tak u fábky si můžeš nastavit uzamknutí při překročení rychlosti nad 15km/h a třeba odemknutí při vytažení klíče ze zapalování. Editováno: 24. Únor 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 no pokud máš origo centrál, tak se ti do kufru ani nikdo nedostane, nejde totiž otevřít do té doby než otevřeš řidičovi dveře. Paradoxně jsme to nevěděl delší dobu, ale přišel jsem na to náhodou, když jsem odjížděl z práce a vrátní projevili přání se mrknout do kufru, tak jsem jen zastavil, nevystupoval, říkal si však otevřít kufr bude umět, jenže když jsem viděl jak s tím lomcuje, tak jsem otevřel dveře že vystoupím a otevřu mu ho a ejhle kufr povolil. Pak jsem si to jen doma ověřil, když jsme se vraceli z nákupu a já zajížděl do garáže, tak jsem vypl motor a dcera chtěla otevřít kufr a nešlo to do té doby, než jsem otevřel dveře. Jinak do té doby než jsem na to došel, jsem používal tlačítko na madle a zavíral tak všechny dveře i s kufrem, nevědomky že ten už je dávno rozjezdem zajištěn. Takže toto tlačítko využívám jen když jedu sám, nebo když jsme na světlech v Brně kolem problematického Cejlu, Bratislavské a Milady Horákové, kde se to černá . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kacany Vloženo 24. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 To je ono, přesně to tam chci a de to nastavit ve VAGu? Nebo potřebuju jinej program? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kacany Vloženo 24. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 no pokud máš origo centrál, tak se ti do kufru ani nikdo nedostane, nejde totiž otevřít do té doby než otevřeš řidičovi dveře. Hele tak to du hned zkusit, mám originální centrál, tak to by bylo supr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 no já to tak mám od novoty, nic jsem si VAGem nenastavoval, takže si vem nějakého pomocníka k ruce a ověř si to, pokud máš origo centrál. Stačí se jen trochu rozjet (ani to nemusí být 15km/h, já tak rychle do garáže nejezdím) a už to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 s tím uvolněním kufru to funguje tak nějak zajímavě. někdy musím otevřít dveře, někdy stačí jen vytáhnout klíč ze zapalování (nebo vypnout motor). přitom mikrospínače fungují. jinak to uzamknutí lze udělat ve vagu v komfortce - přizpůsobení - kanál 3 (zamknutí při 15km/h), kanál 4 (odemknutí při vytažení klíču), 1 = zapnuto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kacany Vloženo 24. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 jinak to uzamknutí lze udělat ve vagu v komfortce - přizpůsobení - kanál 3 (zamknutí při 15km/h), kanál 4 (odemknutí při vytažení klíču), 1 = zapnuto Supr dík moc za radu, co máš za verzi VAGu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 304 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kOAX Vloženo 14. Březen 2012 Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 @ Kacany: Nazdar, vyriesil si uz svoje problemy? Nevidim tu nijake zavery. Viem, ze uz je to vyse roka, ale co sa tyka bodu 6., tak to mas urcite pretrhnute budiace vedenie na svorkovnici pri prevodovke. Uz som to riesil na 3 fabiach a dalsia uz na ma caka. Tie kable su strasne tenke a neviem, ci je to vibraciami motora, alebo nezvladanim poveternostnych podmienok, no vacsinou sa urvu... jeden alebo oba, niekedy na oboch stranach svorkovnice. Jeden je ruzovy a druhy modry a mam pocit, ze su ulozene v buzirke. Vzdy to robi presne to, co si opisoval: najprv skoro ziadne podsvetlenie budikov a celkovo v tom case ani alternator nedobija... po prekroceni urcitych otacok motora sa alternator nabudi aj napriek tomu prerusenemu vedeniu a zacne dobijat, takze sa podsvetlenie budikov rozziari. Tolko odo mna... Zdar! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kacany Vloženo 14. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 Čau, díky moc za reakci bylo to přesně tak jak jsi popsal a je to opravdu dost častá závada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.