Přejít na obsah

Diagnostika via bluetooth pomocí PDA/Smartphone


Wojnar

Doporučené příspěvky

Nemáte někdo zkušeností s něčím takovým http://www.motordiag.cz/produkt/elm327-bt

Takových a jiných zařízení se po netu válí spousta v cenách od 1.000,- do 5.000,-

Ještě pár příkladů

http://seat-forum.cz/viewtopic.php?f=58&t=25794

http://www.e-mobiles.cz/produkty/auto-moto/autodiagnostika/bmw/usb-diagnosticky-kabel-elm327-obdii-multiprotokol-obd2-bluetooth-verze

K tomu pak existuje různý sw do chytrých telefonů Android/WM/iPhone/Symbian.

Třeba:

post-57881-0-27856000-1298450002_thumb.j post-57881-0-90168200-1298450031_thumb.j post-57881-0-09294100-1298450052_thumb.j

Převodník je postaven na čipu ELM327. Tady na fóru jsem našel akorát, že USB kabel s tímto čímep a VAG si nějak nerozumějí.

K bezdrátovému/bluetooth přenosu jsem jaksi nic nenašel.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevadí. Já se ptal na trochu něco jiného.

NE kabel. A pokud už někdo říká čemukoliv co spojí auto s PC/PDA/Smartphone "kabel", tak USB taky NE.

Tenhle kabel tady mám někde vypreparovanej na součástky..je to můj nejdražší USB kabel :smich:

Takže nevím čemu se směješ, když v těch odkazech je o kabelech jedině to, že se neplantají pod nohama.

NEptal jsem se na konkrétní produkt (a i kdybys odpovídal na ten v prvním odkazu, tak i to NEní kabel, stejně tak i ty další dva), ale ten a jemu podobné.

... on se ptal na ten produkt, k tomu jsem se vyjádřil........ale chybí mi tady specifikace,co to má všechno umět a na jaké auta.

Takže k produktu na který odkazuji, ses NEvyjádřil!

A v odkazech specifikace není? Aspoň stručná?

Podporuje všech 5 světových komunikačních protokolů:

•CAN (ISO15765-4)

•ISO9141

•KWP2000 (ISO14230-4)

•J1850 VPW

•J1850 PWM

Vhodné pro vozidla:

Jedná se o nejuniverzálnější adaptér v naší nabídce!

Adaptér je vhodný pro diagnostiku vozidel všech značek odpovídající normě OBD2 (resp. OBDII), EOBD nebo JOBD:

•všechna evropská vozidla (ISO nebo CAN)

•americká vozidla (ISO, VPW, PWM nebo CAN)

•asijská vozidla (ISO nebo CAN)

•vozidla koncernu Ford (PWM nebo CAN)

•vozidla koncernu GM (VPW nebo CAN)

Předpokládám, že kdo se tím zabývá, tak ví co je který komunikační protokol, co znamené v této souvislosti ISO, CAN, VPW, OBD atd.

No, nebudu tu kopírovat obsah celých stránek. Snad dodám ještě, že pominu-li označení jako "Supermoderní" a tak, tak se tam píše, že to má umět zdiagnostikovat elekroniku auta. Tj., že třeba vyčtu chyby, zobrazím hodnoty apod. Neočekávám od toho modifikace/kódování jednotek, tuning.

No, ještě jednou, nevadí, že nikdo neví. Jen jsem se zeptal, protože jsem v Android Markertu narazil na aplikaci, která měla v názvu OBD2. Tak jsem se podíval co má umět a co ještě potřebuje. Zjistil jsem, že to není nic ojedinělého, a aplikací a výrobků kolem toho je víc.

Tož jsem se chtěl zeptat abych neumřel hloupý.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. jak umíš hezky překroutit moji odpověd a svoji první otázku,ale neva. Já Ti řeknu,kup si to a pak mi dej vědět,do kolika auta a jednotek jsi se s tím dostal. Je to na bázi čipu ELM a neznám nikoho,komu by tohle fungovalo. Tím spíš si myslím že s Pda se tuplem nechytáš. Prostě OUT,vyhozený prachy.....ale je to můj názor a to už jsem lecjakou diagnostiku viděl...

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem překroutil?

Ve svojí první otázce jsem se ptal na Bluetooth adaptéry. Název vlákna je o Bluetooth.

Tys odpověděl, že tento kabel nefunguje a později pak, že jsi odpověděl na dotaz na produkt, na který jsem se ptal. Je v některém odkazu, který jsem linkoval nějaký kabel? NENÍ!

Tož nevím.

Jediná zmínka o kabelu byla, že vím, že pokud je na tomto čipu postaven kabel, tak s VAG-em nefunguje. Čiže tu jsem se neptal, tu jsem konstatoval.

Psal jsem, že to chci koupit? Že chci něco o něčem vědět, rovnou to znamená, že to chci koupit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...

Ahoj,

mám to asi dva nebo tři měsíce z eBAY, cca 400 jak píšeš, k tomu používám Torque Pro. Jako je to hezký že se můžeš podívat na různý tlaky, otáčky, umí ti to změřit třeba za kolik zrychlíš z nula na 100, je tam akcelerometr atd atd.. Vypíše ti to pokud najde nějakou chybu v motoru (umí to i reset chyb), ale jen v motoru, nikam jinam se s tím nedostaneš (ostatní jednotky). Každopádně, za ty prachy není co řešit, ale nečekej od toho tu "pravou diagnostiku". ;) Spíš takový rozšířený informace který na budících nevidíš ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zadar. Ja pozivam ELM 327 Bluetooth s iPhonem 3GS a aplikaci DashBoard. Bylo ponekud zaludni sparovat tyhle dva zarizeni, no nakonec se to povedlo. Funguje to s asi vterinovym opozdenima a na me Octavii 1.9 TDI 81kw 2001 to umi cist rychlost, otacky, BST/VAC (netusim co to je), snima to acceleraci(jenomze to umi jakakoli free aplikace na bazi accelometru), komplexni prumnernou spotrebu, emise, timing, teplotu chladici kapaliny, INTAKE - teplota neceho...MAF - taky netusim, napeti baterie a jine... Kromne toho to umi cist a take zresetovat diagnosticke chyby. Taky je mozny nasnimat si logy a pak je treba preposlat jako email nekomu, kdo je umi cist (nemam paru jestli je to uzitecni, zatim se v tom moc nevyznam :-) Jestli ma nekdo jakekoli dotazy nebo skusenosti s touhle aplikaci, nebo pouziva jinou lepsi aplikaci, dejte mi vedet. Rad ji vyskousim :-)

PS: prominte mou cestinu. Jsem rozenej slovak :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Na OI?

Ani jedno. Ničím.

Sklápění zrcátek OI nikdy neměla a na Comming Home má modul.

 

 

Jinak určitě jen kabelem.

Já pomocí BT diagnostiky ani nevyčetl chyby, které v ŘJ uložené byly (kabelem jsem je vyčetl), natož něco nastavovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si koupil bluetooth konektor, stáhl aplikací torque pro a čekal od toho zázraky...je to sice pěkné, měří to opravdu přesně rychlost, otáčky atd., ale čekal jsem, že mi to vypíše i závadu když mi svítí kontrolka ABS, ale ono nic. V ukazateli turba se nějak nevyznám, nejde mi tam nastavit značku auta, nevím kde a taky jsem si říkal, že mi to vypíše výkon jelikož mám chip, ale nevím na kolik kw....celkový výkon mi to nenapsalo, ale když jsem jel z kopce a pořádně na to šlápnul se zařazenou trojkou, tak mi to ukázalo 224kw aktuálně....ne celkově, ale aktuálně. No na efekt, nějaké info a zábavu ok, ale nic víc s tím nejde asi dělat.Koupil jsem i kabel ale, ještě jsem neměl čas ho zkusit.

Editováno: , autor: CEZAR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...