snuky Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Zdravim , mam na vás dotaz zda vás napadne co by za tím mohlo být. Stala se mi taková věc .. před 3 dny ráno nasednu do auta nastartuju všechno v pohode, jedu do práce a tak cca 1 km od cíle začala být divná odezva plynu , sešlápnul jsem a chvíli to "jako by čekalo" než motor zatáhnul po dalších několika set metrech už to začalo škubat.Při příjezdu jsem začal cítit smrad spáleného oleje a dívam se na kapotu a pomalu se valil kouř. Otevřel sem ji hulilo se ze zadní části motoru(levá strana) díval jsem se co,ale nebylo tam videt. Cekal jsem po chvíli to přestalo.Po cca 2 hodinách sem nastartoval opet okamzite kour. Auto jsem raději nechal odtáhnout,protože sem se domníval, že vypadla hadice od oleje nebo někde praskla a cákalo to na svody. Auto jsem nechal odtáhnout rovnou do servisu. Druhý den volám jak to vypadá a v servisu mi řekli že vůbec nic nenašli ,auto prej jezdí at si prijdu. Dal sem jim 4 kila za to ze umyly spodek a odjel sem. Nedalo mi to, prece jen z niceho nic se tohle nemuze stat. Dal sem auto do druhyho servisu - to samy, všechno otreli ,prej trochu orosena vana ale nic vaznyho. Nejaka zavada v ridici jednotce tu prej vymazali a znovu se neobjevila. Takze zase nic. Muzu požádat o radu nebo nevíte o někom, kdo by byl schopen se na to pořadně podívat nejlépe v okolí Prahy,Mělník, Brandýs nad Labem ?Nějaký dobrý servis nebo mechanik ? Jezdim s tim, ale nejak se mi to cely nezda.. ( Rok 2005, najeto 149tis, první majitel , udržovaný , olej pravidelně měněn - nechybi ani v motoru ,ani v servu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snuky Vloženo 24. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 pročítal jsem diskuze myslíte že by to mohl být EGR ventil ? jestli ho vůbec 2,8 má ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 Zajímavé toto, mrknu se ti co by ti tam mohlo kde chcát na své 2.8, jen prosím tě .. která levá strana. U řidiče, nebo spolujezde (je o to jestli levá ze předu před vozem, nebo levá z pohledu řidiče ) a předpokládám, že jezdíš s krytem pod motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snuky Vloženo 24. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 Ahoj je to levá strana když stojim před autem. Dneska sem s tim jel a vsechno naprosto OK, nechapu , ale neda mi to spat mel sem strach ze mi chytne auto koure tam bylo dost a hasicak sem nemel šel z těchto míst ale zespod nebyla vidět příčina , nemůže tam být nějaký ten ventil ? Nikdo nic nenašel auto bylo 2x na zvedáku otřeno ale nikde nic neteklo.. dal sem ilustrační foto .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pala Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 nazdar snuky,stalo se mi něco podobného,ale rozdíl byl v tom, že mi to nijak necukalo ani nebyla žádná probledleva při zešlápnutí plynu!!! stalo se mi to, že zhruba před dvěma měsíci,když zrovna byly velké mrazy jsem po 10min po nastartování ucítěl v autě smrad nějaké spáleniny.zastavil,otevřel kapotu a valil se kouř na straně spolujezdce někde za vzduchovým filtrem.vypnul jsem to a po 15min jsem pokračoval v jízdě ale opět se zakouřilo ale už méně!tento jev jsem registroval ještě dva dny ale pokaždé to bylo slabší a slabší až to přestalo kouřit a smrdět uplně!!tudíš jsem daval za vinnu, že vlivem velkých mrazů(-15až-20)došlo někde k uniku oleje(smrštění,ztvrdnutí těsnění nebo vznikl vysoký tlak vlivem ztuhlého oleje,který někde vytlačil olej) na teplý svod výfuku který se vypaloval.od té doby jsem najezdil mraky km a už to neudělalo ale trošku mě zarážel ten smrad,pač jsem spíš cítil jako by se pálily nějaké kabely,izolace či plast .teď o víkendu jsem ležel pod supem,ale fakt nevím co jiného by to mohlo bejt pro info mám též 2.8V6 120 000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pala Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 teď jsi mě trocha dostal ale egr ventil pokud se nepletu mají jen dieslové motory!!pač egr ventil je elektromagnetický ventil zpětneho vedeni zplodin,díky kterému se snižují emise limity vlivem opětovného spalovaní splodin. např. u superba V6 2.5tdi je na opačné straně než odkud ti šel kouř!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snuky Vloženo 24. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 Pala: ja prave s tim ventilem nevim ,pokud ho maj jen nafty, tak sem vedle a nema smysl resit . Stalo se mi to v pondeli bylo venku -11 a do prace to mam 15km zacalo to zlobit tak kolem 13km jizdy.. jizda byla plynula kolem 100km/h prvních 5km jedu max do 2tis otacek pak pri predjizdeni max 3tis. S tim smradem to bylo podobny nejdriv sem myslel ze hori elektrika smrad divnej ale musel to bejt olej.. radsi sem koupil hasicak ale rad bych věděl příčinu.. (smrštění,ztvrdnutí těsnění nebo vznikl vysoký tlak vlivem ztuhlého oleje,který někde vytlačil olej) - je tohle možný ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pala Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 to snuky: ja dělám do naklaďáků a tam tenhle problém nám v tuhých mrazech,že někde vlivem mrazu se protlačí olej,není až tak vzácné!konkrétně na budíku tlaku oleje je hodnota tlaku oleje při nastartování v tuhých mrazech téměř dvojnásobná!!! -strach že by ti to chytlo si myslím nemusíš mít,ale určitě hasičách je vyborná věc!!! -jak jsem psal,mě to už od té doby neudělalo a hlavně vše funguje -egr ventil aj kdyby tam čistě teoreticky byl tak tohle nemuže nijak zpusobit uvidíš jestli se ti to bude opakovat,kdyby jsi na něco přišel,tak pisni poznatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snuky Vloženo 26. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 tak zatím nic, jezdí normálně nic nepozoruju , včera sem se díval pod kapotu a z těch mít kde to kouřilo jde horkej vzduch od svodů a je v tom cítit trochu olej ,ale už nekouří .. zítra ho doleju a budu týden sledovat jestli nějak razantně ubýbá ,ale pod autem je sucho nikde ani kapka .. sice dolývám každej měsíc prubezne cca tak 0,75l oleje na 1200km, ale neresim prej je to normální .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 26. Únor 2011 Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 Tak já rozborka plastu a kuk na místo tvého úniku a opravdu se ti jedině nahoře musel protačit olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 Mě samotného by zajímalo co to a odkud se to vzalo. Tlakové vedení oleje tam není, tak jedině že by tekl z ventil. víka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snuky Vloženo 1. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 (editace) Je to divný .. měli to na zvedáku otřeli to všechno natočili a sledovali a prej vubec zadnej unik nebyl viditelnej .. auto jezdi normalne ,olej sem dolil tak ted budu sledovat hladinu a hasicak po ruce Jeste se zeptam kolik oleje může způsobit intenzivni kour?(mozna zkusim do rozpálenýho hrnce trochu motorovýho nalejt ) jaky to mohlo bejt množství co uniklo .. s tim škubánim a špatnou odezvou plynu me ještě napadlo jestli si to nenatáhlo ten kour sánim, protoze ho v motorovym prostoru bylo nahromadeno pomerne dost.. Editováno: 1. Březen 2011, autor: snuky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 ace možná mu fouklo trošku těsnění pod ventil víkem, tam by to šlo přímo na svody, takže panák oleje a kouře kaba kuk .. jen nechápu tu ztrátu výkonu :_( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 Je to možný, ale to těsnění neodejde jen tak. Každopadně na rozpálený svody stačí trochu oleje a dýmu jako prase. to SNUKY: píše diagnostika něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-viki- Vloženo 12. Březen 2011 Sdílet Vloženo 12. Březen 2011 sundej vrchní plasty vytahej vajfky od svíček podívej se jestli v komorách svíček není olej tohle bývá problém zatuhlé ,zatvrdlé těsnění víčka ventilů olej ukapává přímo na svody smrad se podobá ohořelé izolaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 11. Červen 2023 Sdílet Vloženo 11. Červen 2023 Nazdar. Oživím trochu túto tému. Mal som rovnaký problém so smradom spáleného oleja, a dymením z lave zadnéj časti. Problém bol v tej plastovej pukličke na váčke. Presakoval okolo nej olej a kvapkal na zvody. Rozobral som to, vyčistil, jemne mazol silikónom a odvtedy v pohode. Snáď to niekomu pomože Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.