Přejít na obsah

1.3 50KW 98r.


RuMeC

Doporučené příspěvky

pravděpodobně myslíš škrtící klapku a ta slouží k propouštění patřičného množství vzduchu do válců, kde je k ní z benzínových vstřikovačů dávkován benzín. Tím že ji otevřeš na maximum při vypnutém motoru docílíš akorát toho že budeš moci vyčistit prostor pod ní. Jinak k jejímu pootvírání dochází za chodu motoru v závislosti na sešlápnutém plynu, otáčkách motoru, teplotě, bohatosti směsi atd. prostě její natočení je řízeno ŘJ motoru v závislosti na mnoha faktorech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene, on nemyslí šrtící klapku, ale klapku přímo pod papírovým filtrem, která je ovládaná teplotním čidlem od okolí a určuje přívod vzduchu do motoru.

Bud z rychleji ohřátého plechu na výfukového potrubí nasává teplejší vzduch (klapka v tomhle případě zavírá přísun vzduchu zepředu) a nebo nasává zepředu, když je tepleji (klapka otevře přívod vzduchu zepředu) viz příloha

post-4187-0-99802700-1298971416_thumb.jp

Editováno: , autor: Haski
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...