cvachabl Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 zdarec tuneři, mám problém s mým SDi.. při nezatíženém motoru na asi 1100 ot se mě tak roztřepe motor, že se bojím o kliku a o všechno...jako by to jelo na 3 vállce... při asi 165 tis km se nám stalo, že se zadřela vačka a rozvody otočily o 180°. všech 8 hydroštelů se promáčklo. žere to asi litr oleje na 2500km, vstřiky sem kontroloval.. otevírají se při 195barech. otázka, kdybych vyměnil vodítka, gufera a vyměnil nějaký ventil, pomohlo by to?? mám s tím BOBA DILEMA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 Ked vymeniš gufera a voditka tak to určite pomože a klesne spotreba oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 28. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 (editace) a myslíš, že ventily měnit (pokud nebudou špatny) nebudu muset?? Editováno: 28. Únor 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 Vetily stači egalizovať ak nebudu poškodene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 28. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 (editace) takže když bývá vodítko vydřené tak je pravděpodobnost, že dřík ventilu bývá míň poškozený? Editováno: 2. Březen 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 Ano tak voditko sa skôr opotrebuje ako ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 4. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Ano tak voditko sa skôr opotrebuje ako ventil. ještě jeden takovej problém, když oddělám víčko nalévání oleje tak je slyšet pleskání a mlácení.... další kamoš co má SDi tak mu to nedělá...můžou být podpálený, nebo netěsný ventily? a při vznícení nafty jde exploze přes ventily pryč?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Skor to budu už slabe hydroštely a nie podpalene ventily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 4. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Skor to budu už slabe hydroštely a nie podpalene ventily. hydroštely měněny před 20 tis. km ... to si myslím, že by nemělo být vychozene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 13. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 záhada hlavolamu veřešena.... všechny vodítka vyměněny, jeden ventil ohlej, 4 prosakovali... všechny jsem zabrousil, vyčistil sání, protože byl tak ucpaný, že sem to ještě neviděl..... teď to jede jak víno :-) žádný klepání, mlácení, ráno krásný startování.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 Ked sa ti zadrela vačka tak sa asi mala urobiť cela hlava. Ale teraz to maš vporiadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 14. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 no jo, jenomže tenkrát sem nebyl vlastníkem... tatík na to kašlal, ale už mě to štvalo.... teď na 1/4 plynu jede SDIčko jak pominutý 110... paráda, nikdy to takhle pěkně nejelo....třeba za 10 let, když bych to náhodou dělal znovu tak vytáhnu i písty a překroužkuju to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.