suauto123 Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 (editace) ale kde?v motorovém prostoru nebo uvnitř? Editováno: 2. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 (editace) Jdi po drátech - najdeš to. Favorit to měl vedené pod palubovkou, Felda to bude mít stejně. Editováno: 2. leden 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukoslav Vloženo 10. Březen 2011 Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 (editace) Zdravím, potřebuju poradit. Projel jsem tu všechny stránky a nepovedlo se mi najít to co potřebuju, mám problém s ventilátorem nebo s knoflíkem na regulaci ,když přepnu do polohy I až III nic se neděje, jakmile zapnu na polohu nejvyšší tak ventilátor jeden na nejvyšší stupeň ,nejsem automechanik tak se v tom pořádně nevyznám. Kdyby jste mě nasměrovali, tak už si s tím nějak poradím. Diky za rady Už jsem problém našel diky vytvoření tématu, tak se omlouvám spam Editováno: 10. Březen 2011, autor: Lukoslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 10. Březen 2011 Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 Určitě bys to tu našel, protože předřadný odpor topení se řeší skoro všude, tím pádem už máš odpověĎ, bude v háji předřadný odpor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Zdravím všechny.Kde je problém,když větrák na topení jde jenom na největší rychlost ? Na ostatních polohách 1-3 se netočí.Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Spálené nebo přerušené předřadné odpory - najdeš je pod palubovkou, vedou k nim dráty od přepínače a aby se chladily (protože TOPí), TAK JSOU VSTRČENé DOVNITŘ VENTILACE DO PROUDU VZDUCHU. Lacinější varianta je, že máš pouze vypadlé konektory, poněkud dražší je, že konektory sice sedí, ale odpory jsou v řiti - musejí se nahradit novými. Opravit jednoduše samo-domo nejdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 ....ahoj. Neber si to osobne ale oprav si ventylator na ventilator. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Já už jsem si zakázal na tyhle úlety reagovat - to bych musel zmoderovat každý fórum, na kterým se vyskytnu. Silembok, směsy, ventyli, klykovka, nabýječka... Musel bych na ně asi vzít KLAĎYVO! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honz Vloženo 26. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2012 Zdravim, mám úplně stejný problém, ty předřadné odpory najdu kde že? Dostanu se k nim zevnitř auta nebo z venku? Já to rozdělával zatim jenom z venku (od motoru), chtěl jsem se dostal k tomu čtyř konektoru jestli tam není třeba špatnej kontakt a tam jsou na něm z druhé strany (jako zevnitř) takový tři spirály a nějakej kontakt, to je jako ono nebo ne?Dík za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2012 Zevnitř auta, je to pod palubovkou, zhruba v místě přechodu středního panelu do přihrádky před spolujezdcem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ypsilonx Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Já už jsem si zakázal na tyhle úlety reagovat - to bych musel zmoderovat každý fórum, na kterým se vyskytnu. Silembok, směsy, ventyli, klykovka, nabýječka... Musel bych na ně asi vzít KLAĎYVO! bych použil asi trošku jiný rod chlape "...zmoderovat každé fórum..." aspoň jde vidět jak se przní čeština v čechách! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Vím, že to sem nepatří, ale sakra to si řešte na fóru o češtině a ne zde kde se řeší problémy o autech apod. Každej inteligentní člověk si to domyslí a pochopí ne?? To se stane překlepne se kde kdo.!! DÍKY. Jinak tento ventilátor potrápil i mě, sice jinak - pískal mě na 1. rychlost tak sem šel vyndávat motor ventilátoru ven, určitě né ze strany ,,posádky" od motoru je to pohoda.Stačilo drobně promazat a zase šlape krásně potichu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pe3k Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 (editace) Zevnitř auta, je to pod palubovkou, zhruba v místě přechodu středního panelu do přihrádky před spolujezdcem. No neviem ako ty, ale ja mam na svojej Felicii r.2000 tie odpory v motorovom priestore vedla baterky. Su vlozene vo ventilácii aby sa chladili. Ide k nim konektor so styrmi kablami. Je k tomu lahky prístup, po vybrati baterie. Niekedy sa stane ze tam je chyba.Nie je kontakt. Minuly vikend som to riesil, bol zly kontakt na 1 a 2 stupen. Editováno: 30. Srpen 2012, autor: pe3k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honz Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Jak psal ''pe3k'', alespoň u 1.3 MPI je k tomu přístup z motorového prostoru ze strany od baterky, vede k tomu konektor (čtyř kabelovej). Cena toho předřadného odporu v replice je 210 kč, a je to za 15 min. vyměněné, když víte jak. Já poprvé sundal celej ventilátor, ale ten odpor jde prostě jen vytáhnout z té plastové ''bedny''. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alonso84301 Vloženo 23. leden 2015 Sdílet Vloženo 23. leden 2015 caute chcel by som sa opytat kde moze byt chyba ked pustim ventilator tak niekedy mi ide iba na 4tej polohe a ostatne polohy mi nefunguju po ch10 minutach mi zase idu vsetky a potom zas nie.neviete čo tomu moze byt?a este mam tak problem ze ked stojim na volnobehu a mam za svietene svetla a trochu pridam tak sa mi viacej roziari palubovka a ked klesnu otacky na volnobeh ta trosku stlmi!skuste mi poradit diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. leden 2015 Sdílet Vloženo 23. leden 2015 zkontroluj jak vlastní přepínač, tak i předřadné odpory, které regulují jednotlivé rychlosti, najdeš je vedle baterky - zaková černá kostka. To rozsvěcení a pohasínání bude špatným regulátorem dobíjení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alonso84301 Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 ok dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.