King_tom Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 Zdravim vas,ja vim ze uz tenhle topic je tady uz asi nekolikrat ale ja ho tady proste nenasel Tak sem zalozil novej doufam ze to nikomu nevadi. Chtel bych se zeptat kolik vam zerou motory 1.8(bez turba)? Uvazuji o koupi octavky s timto motorem. Dekuji predem za odpovedi S pozdravem Kingtom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 Vem si to tak, že se všechno odvíjí od stylu jízdy. Spotřebu prostě ovlivňuješ ty. Myslím, že se s ní dá jet za 7, ale i za 15. Prostě podle toho jak máš těžkou nohu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 9,62 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 Jak píše Luke.Kraut. Záleží na stylu jízdy. Každopádně můj názor je takový: V dnešní době - při ceně benzínu bych možná uvažoval o menším obsahu. Jedná se o to, že nebudeš mít turbo, takže nebudeš "závodník", proto si myslím, že motor 1,8 je hodně. Dá se jezdit za 7 litrů, ale tomu moc nevěř a spíš to ber tak, že budeš atakovat hranici 10 l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 15. Březen 2011 Sdílet Vloženo 15. Březen 2011 No nevim,ja bych do 1.8 92kw určitě nešel.S timto motorem jsem se parkrat svezl a ničim mne nepřesvědčil ani jizdou ani spotřebou.Takže pokud benzin tak 1.8T 110kw nebo pak Rsko.Tyto dva motory jsou "nej" co se kdy do jedničkove Octy co se tyče benzinu davaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
King_tom Vloženo 15. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2011 No nevim,ja bych do 1.8 92kw určitě nešel.S timto motorem jsem se parkrat svezl a ničim mne nepřesvědčil ani jizdou ani spotřebou.Takže pokud benzin tak 1.8T 110kw nebo pak Rsko.Tyto dva motory jsou "nej" co se kdy do jedničkove Octy co se tyče benzinu davaly. ja sem prave ale slysel ze ty turbove motory jsou poruchovy tak nwm co je na tom pravdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 15. Březen 2011 Sdílet Vloženo 15. Březen 2011 Já když jsem vybíral motorizaci, dost jsem si zjišťoval a opravdu došel k závěru, že 1,8T je nej motor, jak píše bitttpower a určitě mu to ostatní potvrdí. To, jestli je kazový nebo ne, záleží na tom, jak se k němu budeš chovat - pokud mu dáš vše co chce, bude sloužit. Turbo je prý kazové, ovšem v dnešní době už je to spíš jen takový mýtus, protože repas turba se pohybuje okolo 3tis. Ale i tak, mluvíme o silném motoru, který prostě papal, papá a papat bude. Musíš se sám rozhodnout, co od auta chceš, pokud výkon - budeš si muset připlatit za benzín. Nebo to udělat jako já a jít do přestavby, ale to už začíná být OT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Belgard Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 Mám combi 1.8T , 4x4. Dlouhodobá spotřeba 10.2 L/100 km. Najeto mám s tímto autem 1800 km (což je zatím strašně málo). Auto má natočený poctivých 200 000 km. Ale stejně se mi to pořád nezdá a příjde mi, že je spotřeba veliká, snažím se jezdit opatrně a ekonomicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 1,8 20V je snad ten nejhorsi motor co je. V malich otackach ani nevis, ze mas motor. Kdyz chces nejake zrychleni, tak to musis vytocit a motor se zacina probouzet nekde kolem 4tis. Parset Mk jsem s tim motorem najel. Na delsi trasu kdyz jsem to opravdu zkusil jen lechtat a jet na spotrebu, tak jsem se dostal na 6,5litru. Ovsem po meste couracky atd tak pod 10 litru je problem se dostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 No jelikož pár tisíc km jsem s tím najel, tak mohu říct s jistotou, že nejhorší motor to určitě není. Má své klady, ale i mínusy. Co se týče spolehlivosti je relativně bezproblémový. Co se týče výkonu je na naše cesty dostatečný, i při plném obsazení se nemusíš bát předjíždět kdykoli potřebuješ (musíš to dostat nad 3 tis. otáček) narozdíl od 1.6 je zde prostě dostatečná výkonová rezerva. Spotřeba je zhruba stejná jak u 1.8T (10l), ale schází jí pro ideál právě to turbo. Já to dal do plynu, takže spotřebu neřeším. Je málo nových aut, kterým bych na silnici s přehledem nestačil, sporťák to samozřejmě není, ale to není s prominutím žádná škodovka (ani RS, na to jsou prostě jiné značky). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 Mám combi 1.8T , 4x4. Dlouhodobá spotřeba 10.2 L/100 km. Najeto mám s tímto autem 1800 km (což je zatím strašně málo). Auto má natočený poctivých 200 000 km. Ale stejně se mi to pořád nezdá a příjde mi, že je spotřeba veliká, snažím se jezdit opatrně a ekonomicky. Noo moje řeč - přesně takhle vypadá i má dlouhodobá spotřeba.. Ale neříkej mi, že jezdíš slušně - páč já zas až tak úplně slušně nejezdím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nity Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 tak ja mam taky...chipnuto na 100kw sportmotor, kn filtr...sem spokojenej, ale urcite souhlasim ze ve meste normalne atakujes 10l/100km..na dalku, usporne, 7,5/100 min fakt uz ne...najeto 240tis, fakt spokojenost, bezproblemu, ale se vzrustajici cenou benzinu uz bych do toho motoru znova nesel, vybral bych si naky hezky tdi asi 74kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Belgard Vloženo 21. Březen 2011 Sdílet Vloženo 21. Březen 2011 Noo moje řeč - přesně takhle vypadá i má dlouhodobá spotřeba.. Ale neříkej mi, že jezdíš slušně - páč já zas až tak úplně slušně nejezdím. Proto mi to vrtá hlavou. Jezdím slušně, převážně podle předpisu, snažím se jezdit ekonomicky, samozřejmě občas to protáhnu a vymetu pavouky, ale to je tak 5 % z jízdy. Je možný, že je špatná 1.lambda před katem. Bracha to dával na diagnostiku a moc se mu to nezdálo, ale musíme to zkusit za teplýho motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
john1 Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 No jelikož pár tisíc km jsem s tím najel, tak mohu říct s jistotou, že nejhorší motor to určitě není. Má své klady, ale i mínusy. Co se týče spolehlivosti je relativně bezproblémový. Co se týče výkonu je na naše cesty dostatečný, i při plném obsazení se nemusíš bát předjíždět kdykoli potřebuješ (musíš to dostat nad 3 tis. otáček) narozdíl od 1.6 je zde prostě dostatečná výkonová rezerva. Spotřeba je zhruba stejná jak u 1.8T (10l), ale schází jí pro ideál právě to turbo. Já to dal do plynu, takže spotřebu neřeším. Je málo nových aut, kterým bych na silnici s přehledem nestačil, sporťák to samozřejmě není, ale to není s prominutím žádná škodovka (ani RS, na to jsou prostě jiné značky). suhlasim to auto s tym motorom som mal aj ja a da sa na nom pekne jazdit mozno ked sa ten motor opotrebuje tak su s nim problemi ale ja som bol velmi spokojny je pravda ze mam teraz 1,9tdi ale keby som nebol havaroval tak ho mam dodnes ale uz ked som kupoval nove tak ma odradila cena benzinu a presiel som na naftu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pahejl Vloženo 10. Duben 2011 Sdílet Vloženo 10. Duben 2011 Zdravim, jsem take majitelem 1.8 20V. Se spotrebou jsem na tom nasledovne: zima cca 10l/100km leto cca 8/100km vsechno pocuky do 10 a min km. Jakmile jedu okolo 40km tak nemam zadny problem jit se spotrebou na 6.5l/100km Je to rosku papáček ale prostě dle situace, což dělá každé auto. Dále musím podotknout že plynový pedál rozhodně nešetřím, zvykl jsem si a za 1.6 bych nevyměnil 1.8T mi přijde že se hodně lidí jen zbavuje, holt další věc co se sere, alespoň bazary jich jsou plné. Toť můj názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M@tt Vloženo 16. Duben 2011 Sdílet Vloženo 16. Duben 2011 Ahoj, Dlouhodobou spotřebu mám 8,9 , ALE : Auto mi neúměrně žere benzín, palubní počítač ukazuje průměr 7,5 ,ale ve skutečnosti je to nějakých 11l. Ručička palivoměru klesá rapidně rychle. Když vezmu na benzince 12 litrů, ujedu 115 km a auto mi začne řvát, že má hlad.Nohu na plynu mám opravdu velice jemnou. Nevíte, kde může být chyba? Já to tipuju na Lambdu. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GummyBear Vloženo 16. Duben 2011 Sdílet Vloženo 16. Duben 2011 1.8T mi přijde že se hodně lidí jen zbavuje, holt další věc co se sere, alespoň bazary jich jsou plné. No nevím, o tomhle motoru jsem zatím neslyšel, že by byl nějak nadprůměrně poruchový. Má ho několik známých v různých autech (vw sharan, passat, škoda octavia, audi a4) a kromě celkem vysoké spotřeby na něj slyším chválu. Já mám 1.8T jen krátkou dobu, takže zatím nebudu spolehlivost hodnotit. Ale abych se držel tématu: na dálnici mi BC ukazuje 9.5 l, do kopečka víc.... Když zbytečně nezávodím, jede to okresky za 8.5 v průměru, kombinace dálnice+okresky nějakých 9.3. Podle spritmonitor.de je rozdíl mezi 1.8 a 1.8T asi 0.2 l ve prospěch 1.8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hieronymus Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 Spotřeba je silně závislá na tom, kde se jezdí. Krátké trasy v zimě po městě se studeným motorem znamenají spotřebu 12 - 15 (podle počtu semaforů), naopak delší trasy mimo město úsporným stylem jdou i za 6,5 . Můj rekord : včera trasa 60 km hrad Svojanov - Brno podle PP 5,8. Celková (spočítaná) spotřeba za zimní období listopad - duben je 8,5 z toho 30 % město, 50 % okresky, 20 % dálnice , převážně úsporný styl. Před dvěma měsící VAG ukázal vadnou lambda sondu, tak byla vyměněna, ale spotřeba zůstala stejná. Motor 1.8T . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
just Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 8.38 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miissoo Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 No tak ja mam nacipovanu eresku a jazdim s nou uz dva roky a spotreba je uplne krasna-ma 210 koni a spotreba sa na dialnici da spravit uplne v pohode na 6,5 litra-mesto mam 8 a priemer je tych 7-podla toho ako jazdim.Samozrejme ked mam tazku nohu(ale to musi bit poriadne tazka noha)tak je spotreba 9 az 10-viac som este nemal a to jazdim kazdy den a pomaly nie..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas h. Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 Posim Vas nekecajte niektory ze to zere vela ked neviete jazdit ja mam 1,8 20v bez turba a spotrebu vzdy okolo 6,5l/100km ale rekor ked som sam v aute som sa dostal na 5,7l/100km ale na druhu stranku ked si chcete uzit rychlu a prudku jazdu tak spotreba sa dokaze vysplhat na kludne tych 15l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 No tuhle spotřebu máš tak možná dle PP jinak je to prostě nesmysl. A je tu ještě jeden malý, ale podstatný rozdíl, ona není 1.8 bez turba jen jedna. Mám starší typ s hliníkovým sáním, a světe div se ta žere citelně víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 Spotřeba je prostě individuální a u každého jiná. Odvíjí se od toho jak jedíš... Mám 1.8T a průměrná je kolem těch 8mi a víc. Ale třeba dnes jízdu dost na spotřebu jsem na cestě 200 km měl spotřebu 6.6 dle PP... Takže jestli chceš mít malou spotřebu nemůžeš to hnát a hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klimji1989 Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 Spotřeba je prostě individuální a u každého jiná. Odvíjí se od toho jak jedíš... Mám 1.8T a průměrná je kolem těch 8mi a víc. Ale třeba dnes jízdu dost na spotřebu jsem na cestě 200 km měl spotřebu 6.6 dle PP... Takže jestli chceš mít malou spotřebu nemůžeš to hnát a hotovo nebo si radeji koupit naftu a budes jezdit za 5 l/100 a tezkou nebo lehkou nohu nemusis resit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Epicop Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 na 1.8 bez turba bych se vyprdnul, s turbínou máš velikou porci výkonu navíc, je to tím pádem i bezpečnější na předjíždění a spotřeba je obdobná, resp. u turbové verze na delších trasách je menší. Pravidelně jezdím trasu Miličín - Praha a vždy mám spotřebu 6-6,5l. Když jsem si dal tuhle trasu jako ekojízdu a jel jsem furt 100km/h, tak mi počítač v Praze ukázal 5,1 l /100 km, ale to už byl extrém, jen mě zajímalo, kam až to jde srazít. Velkej podíl hraje profil tratě a ta je v tomto případě o něco víc z kopce. Po aplikace pohonu LPG jezdím ještě za menší náklady než s naftou, která je samozřejmě obecně problémovější. Jestli chceš jít do 1.8 tak určitě kup turbínu, stojí to za to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.