Publikováno Březen 18, 201114 r Přátelé, potřeboval bych slyšet vaše zkušenosti a vaše rady. Mam Š-Superb 2,5 TDI, na kterém jsem včas nechal udělat kompletně rozvody i s pumpou atd. Jenže po 28tis kilometrů se mi to na dálnici rozsypalo. Servis poslal rozvody na reklamaci firmě AutoKelly a ta následně firmě SKF. Vyjádření mi přišlo následující: Oběžné dráhy ložisek a pracovní povrchy kladek jsou zabarvené zvýšené teploty. Kladky zhavarovaly následkem vysoké teploty způsobené jejich přetížením. Vysoká teplota degradovala mazivo a zničila polyamidovou vodící klec. Následkem toho bylo zadření ložisek kladek. U takto poškozených kladek se nejedná o vadu materiálu. a oco mi jde? toto vyjádření se mi zdá dost osekané a nabídli mi novou sadu atd, ale ja mam podezření že to zkazili v servisu při montáži a teď to na mě hrají a chcou po mě abych zaplatil zadřený motor. Firma SKF mi odmítá přeposlat úplnou reklamační zprávu. MŮŽU SE NĚJAK VÍC BRÁNIT? Máte s tím nějako zkušenost? Za odpovědi mockrát díky!!
Březen 18, 201114 r Obávám se,že to bude oříšek zvítězit.Já vidím jediné východisko,pokud neuzná servis svou částečnou vinu a to v podobě soudního znalce s následným soudním sporem,ale to se rozluč s autem na delší dobu...
Březen 18, 201114 r http://www.cz.motofocus.eu/technika,5309,poskozeni-rozvodu-motoru-vw-audi-25-tdi-v6-.html Doporučuji si přečíst hlavně komentáře mechaniků dole hlavně uživatele Satas.Dle meho (rozvody 2.5 jsem dělal) a přepnout rozvody zde nemůžeš (max řemen pro čerpadlo ale to jseš lojza a neni tvůj problém tobě jde o hlavní řemen) protože mají tlumič kmitů který funguje jak napínák a napnutí si reguluje sám na teplotě atd.Zavěrem SKF nebrat mechanik s největší pravděpodobností za nic nemůže a jit je betelnně do kelly a pokud neuznají ty kladky tak jim reklamuj tlumič kmitů(napínák)
Březen 18, 201114 r Proto si to raději udělám sám. Vím co tam je za díly, jaká značka, co všechno jsem vyměnil a když to udělám špatně tak můžu být nasranej sám na sebe a s nikým se nebudu dohadovat.
Duben 13, 201114 r Přátelé, potřeboval bych slyšet vaše zkušenosti a vaše rady. Za odpovědi mockrát díky!! Tak hlavně si nanafackuj s odpuštěnim sám sobě že jsi tento motor dal prasatum který tam daly shitty s autokelly a jěště buh ví jak to tam nabastlili.Proboha na nebi....... A hlavně SKF je nebetyčná žumpa kterou bych nedal ani do Favorita když už musím být vulgární... Upraveno Duben 14, 201114 r od Luďa
Duben 13, 201114 r tak to já bych zase tak SKF nehanil.Já nepoužívám nic jiného a nikdy nebyl problém (klep klep snad jsem to nezakřikl) Nikde není psáno,že i nové ložisko se nemůže podělat to je jasné,ale to už je celkem fuk od jaké firmy to je. Je to jen můj názor.
Duben 14, 201114 r Ano to je určitě pravda ale v případě V6 TDI SKF v žádném případě,vždy stim byl problém a SKF to moc dobře ví,je otom recenze a tam samozřejmě se firma hájí jak nepochybyla a takovýhle blafy. My link Upraveno Duben 14, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Duben 14, 201114 r aha tak uvidime no jak dlouho to vydrzi.Zatim mam klid a doufam ze to tak zůstane.
Duben 14, 201114 r aha tak uvidime no jak dlouho to vydrzi.Zatim mam klid a doufam ze to tak zůstane.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.