Přejít na obsah

problem s reklamaci


Tomáš Černoch

Doporučené příspěvky

Přátelé, potřeboval bych slyšet vaše zkušenosti a vaše rady.

Mam Š-Superb 2,5 TDI, na kterém jsem včas nechal udělat kompletně rozvody i s pumpou atd. Jenže po 28tis kilometrů se mi to na dálnici rozsypalo. Servis poslal rozvody na reklamaci firmě AutoKelly a ta následně firmě SKF. Vyjádření mi přišlo následující:

Oběžné dráhy ložisek a pracovní povrchy kladek jsou zabarvené zvýšené teploty. Kladky zhavarovaly následkem vysoké teploty způsobené jejich přetížením. Vysoká teplota degradovala mazivo a zničila polyamidovou vodící klec. Následkem toho bylo zadření ložisek kladek. U takto poškozených kladek se nejedná o vadu materiálu.

a oco mi jde? toto vyjádření se mi zdá dost osekané a nabídli mi novou sadu atd, ale ja mam podezření že to zkazili v servisu při montáži a teď to na mě hrají a chcou po mě abych zaplatil zadřený motor. Firma SKF mi odmítá přeposlat úplnou reklamační zprávu.

MŮŽU SE NĚJAK VÍC BRÁNIT? Máte s tím nějako zkušenost?

Za odpovědi mockrát díky!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.cz.motofocus.eu/technika,5309,poskozeni-rozvodu-motoru-vw-audi-25-tdi-v6-.html

Doporučuji si přečíst hlavně komentáře mechaniků dole hlavně uživatele Satas.Dle meho (rozvody 2.5 jsem dělal) a přepnout rozvody zde nemůžeš (max řemen pro čerpadlo ale to jseš lojza a neni tvůj problém tobě jde o hlavní řemen) protože mají tlumič kmitů který funguje jak napínák a napnutí si reguluje sám na teplotě atd.Zavěrem SKF nebrat mechanik s největší pravděpodobností za nic nemůže a jit je betelnně :prc: do kelly a pokud neuznají ty kladky tak jim reklamuj tlumič kmitů(napínák) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Přátelé, potřeboval bych slyšet vaše zkušenosti a vaše rady.

Za odpovědi mockrát díky!!

Tak hlavně si nanafackuj s odpuštěnim sám sobě že jsi tento motor dal prasatum který tam daly shitty s autokelly a jěště buh ví jak to tam nabastlili.Proboha na nebi.......

A hlavně SKF je nebetyčná žumpa kterou bych nedal ani do Favorita když už musím být vulgární...

Editováno: , autor: Luďa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to já bych zase tak SKF nehanil.Já nepoužívám nic jiného a nikdy nebyl problém (klep klep snad jsem to nezakřikl)

Nikde není psáno,že i nové ložisko se nemůže podělat to je jasné,ale to už je celkem fuk od jaké firmy to je.

Je to jen můj názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano to je určitě pravda ale v případě V6 TDI SKF v žádném případě,vždy stim byl problém a SKF to moc dobře ví,je otom recenze a tam samozřejmě se firma hájí jak nepochybyla a takovýhle blafy.

My link

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...