Jump to content

problem s reklamaci


Tomáš Černoch

Recommended Posts

Přátelé, potřeboval bych slyšet vaše zkušenosti a vaše rady.

Mam Š-Superb 2,5 TDI, na kterém jsem včas nechal udělat kompletně rozvody i s pumpou atd. Jenže po 28tis kilometrů se mi to na dálnici rozsypalo. Servis poslal rozvody na reklamaci firmě AutoKelly a ta následně firmě SKF. Vyjádření mi přišlo následující:

Oběžné dráhy ložisek a pracovní povrchy kladek jsou zabarvené zvýšené teploty. Kladky zhavarovaly následkem vysoké teploty způsobené jejich přetížením. Vysoká teplota degradovala mazivo a zničila polyamidovou vodící klec. Následkem toho bylo zadření ložisek kladek. U takto poškozených kladek se nejedná o vadu materiálu.

a oco mi jde? toto vyjádření se mi zdá dost osekané a nabídli mi novou sadu atd, ale ja mam podezření že to zkazili v servisu při montáži a teď to na mě hrají a chcou po mě abych zaplatil zadřený motor. Firma SKF mi odmítá přeposlat úplnou reklamační zprávu.

MŮŽU SE NĚJAK VÍC BRÁNIT? Máte s tím nějako zkušenost?

Za odpovědi mockrát díky!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.cz.motofocus.eu/technika,5309,poskozeni-rozvodu-motoru-vw-audi-25-tdi-v6-.html

Doporučuji si přečíst hlavně komentáře mechaniků dole hlavně uživatele Satas.Dle meho (rozvody 2.5 jsem dělal) a přepnout rozvody zde nemůžeš (max řemen pro čerpadlo ale to jseš lojza a neni tvůj problém tobě jde o hlavní řemen) protože mají tlumič kmitů který funguje jak napínák a napnutí si reguluje sám na teplotě atd.Zavěrem SKF nebrat mechanik s největší pravděpodobností za nic nemůže a jit je betelnně :prc: do kelly a pokud neuznají ty kladky tak jim reklamuj tlumič kmitů(napínák) :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Přátelé, potřeboval bych slyšet vaše zkušenosti a vaše rady.

Za odpovědi mockrát díky!!

Tak hlavně si nanafackuj s odpuštěnim sám sobě že jsi tento motor dal prasatum který tam daly shitty s autokelly a jěště buh ví jak to tam nabastlili.Proboha na nebi.......

A hlavně SKF je nebetyčná žumpa kterou bych nedal ani do Favorita když už musím být vulgární...

Edited by Luďa
Link to comment
Share on other sites

tak to já bych zase tak SKF nehanil.Já nepoužívám nic jiného a nikdy nebyl problém (klep klep snad jsem to nezakřikl)

Nikde není psáno,že i nové ložisko se nemůže podělat to je jasné,ale to už je celkem fuk od jaké firmy to je.

Je to jen můj názor.

Link to comment
Share on other sites

Ano to je určitě pravda ale v případě V6 TDI SKF v žádném případě,vždy stim byl problém a SKF to moc dobře ví,je otom recenze a tam samozřejmě se firma hájí jak nepochybyla a takovýhle blafy.

My link

Edited by Luďa
necituj předchozí příspěvky
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...