Publikováno Březen 23, 201114 r Prosím poraďte, po výměně oleje došlo při jízdě k poruše a následnému vytečení oleje. Po opravě za studena strašně klepe na volnoběhu, v otáčkách i při jízdě. Po zahřátí se volnoběh sklidní, ale při jízdě u akcelerace přidáváním plynu stále klepe a před poruchou to nedělalo. Mám obavu, aby to nebylo na výměnu motoru. Děkuji za názory.
Březen 23, 201114 r k jaké poruše došlo, že vytekl olej (mimochodem všechen nebo jen trocha) a kolik jsi toho potom ještě ujel? jinak trochu upřesni/popiš to klepání (a taky zkus určit odkud to mlátí). každopádně bych radši asi kouknul dovnitř. pominu fakt, že byste zapomněli někde zapadenej třeba ořech z gola sady. Upraveno Březen 23, 201114 r od boobika
Březen 23, 201114 r Autor k jaké poruše došlo, že vytekl olej (mimochodem všechen nebo jen trocha) a kolik jsi toho potom ještě ujel? jinak trochu upřesni/popiš to klepání (a taky zkus určit odkud to mlátí). každopádně bych radši asi kouknul dovnitř. pominu fakt, že byste zapomněli někde zapadenej třeba ořech z gola sady. zřejmě byl příliš dotažený šroub, který drží chladič oleje, prasknul a musel se vyměnit, jinak to klepání je kovové a je slyšet zevnitř motoru (blok), cizí těleso vylučuji, a když se mi to stalo, než jsem si uvědomil, co je za problém, ujel jsem cca 200 metrů, po odstavení ještě vytekly asi 1-2 litry oleje, pak odtah
Březen 23, 201114 r hm, nejlepší bude, když to necháš okouknout. vršek i spodek a otázka je co turbo. takhle přes net to konkrétně zjistit nepůjde. každopádně pokud ti tam zůstal 1litr, tak to už je trochu málo.
Březen 23, 201114 r Autor hm, nejlepší bude, když to necháš okouknout. vršek i spodek a otázka je co turbo. takhle přes net to konkrétně zjistit nepůjde. každopádně pokud ti tam zůstal 1litr, tak to už je trochu málo. ještě jsem zapomněl na jednu věc, možná je to blbost, než se mi to stalo, natankoval jsem plnou poprvé v Polsku, ale to se mi nezdá, že by to mělo nějakou souvislost, každopádně díky za názor
Březen 24, 201114 r já jednou jel na projížďku rodinným vozítkem SDI a když jsem zjistil, že mě pípe olej tak jsem začal dolívat olej...1,2,3.. skončilo to na 3,5 litrech... motor to přežil, největší sviňárna je ale turbo, ale myslím si, že tím olejem to není, spíš něco v naftě, že třeba to nedává takovou dávku jakou by mělo.. zkusit tam nalít nějakej čistič trysek a celýho systému... hodně udělá voda v naftě.. vypustit filtr a dát tam pořádnou naftu... naši mají taky 1,4TDi a do nafty pridáváme (asi) 1dcl motorovýho oleje (čistýho) na 10l nafty, protože PD je sviňa svinská a olej naftě neuškodí a vstřikům pomáhá. Hodně zdaru.
Březen 24, 201114 r bych řekl, že motorový olej tomu docela uškodí, protože není zrovna dělanej na spalování. když už, tak se lil 2t olej, ale i tak to motoru neprospěje, protože při jeho spalování vzniká i tak bordel. do nafty bych volil vif (180kč na 500litrů nafty). navíc po povinném přidávání biohoven do paliva nebude zrovna (ne)mazivost největší problém. jinak ještě k tématu - píchni to na vag a koukni na hodnoty stabilizace volnoběhu - kanál 13.
Březen 24, 201114 r no já bych zase řekl, že je to cajk....s golfem 1,6D jsem jezdil na vyfriťák, vyjetej motorák a skouslo to pěkně a myslím si že deci na 10 litrů není moc
Březen 25, 201114 r tomu klidně věřím. hlavní rozdíl je v tom, že oproti komůrkáči z g2 má pdčko menší průměr děr v trysce, 10x vyšší vstřikovací tlak (zřejmě i víc) a za cenu 3vstřiků (u 1.4tdi) koupíš celou g2 v dobrým stavu samozřejmě nikomu nebráním aby si do svého auta lil co chce. aspoň bude víc práce.
Březen 25, 201114 r :-D to jo... čepovkám to tolik nevadilo :-D, ale fak se ta troška oleje v ty naftě rozpustí.... borec co dělá mechanika 20 let má passata 1,9TDi 96kW (to je samý jak 1,4, ale s uřízlým jedním válcem) a říká, že tam přidává olej a nic se tomu stat nemůže při takovým množství
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.