Publikováno Březen 23, 201114 r Zdravím všechny, mám takový dotaz. Dnes jsem měl cestu do prahy (mám to tam cca 100km). Po dálnici jsem jel cca 140-160km/h a vše v pořádku. Jen jsem dojel do Prahy, kde byla zácpa a najednou koukám že se během 10 minutového popojíždění zvedla ručička teploty na úplný max a kouří se mi z kapoty. Otevřel jsem kapotu a viděl na vlastní oči, jak během 30sekund zmizel celý obsah expansky. Auto jsem odtlačil na nejbližší možné parkoviště, počkal až vychladne motor, dolil novou vodu a dojel v naprostém pořádku domů. Netušíte, čím to mohlo být???
Březen 23, 201114 r zly termostat,nespina ventilator,tesnenie pod hlavou to su tri moznosti preco ti to robi podla ceny opravy od najlacnejsiej vsetky mozes sam lahko overit ktora to je
Březen 23, 201114 r Autor Těsnění pod hlavou jsem nechával měnit o víkendu (šla mi voda do oleje). V oleji již voda ale není, žádná emulze. Jak jsem již říkal, vodu jsem dolil a neubyl ani kousek... Přikláním se k tomu ventilátoru, nebo termostatu Upraveno Březen 23, 201114 r od zandom07
Březen 23, 201114 r ked sa to nezavarilo na spiatocnej ceste tak je to termostat ale kup original a nie polsky tam sa lamu umele packy. to ci ti zapina ventilator aj to ci ti pracuje termostat zistis aj sam na mieste kontrolou teplot hadic a sledovanim vrtule chladica .
Březen 23, 201114 r Stop, termostat se vždy projevuje že se motor špatně ohřívá, tj že nedovírá a tím propouští vodu. Začni u spínání ventilátoru, na tuty to je tím. Nech běžet ohřátý auto na volnoběh a čuč na vrtuli, pokud se nerozeběhne a začně ručička teploměru utíkat do prava, tak je to jasné. Proč začínat složitější výměnou termostatu,když jde začít lehčí kontrlou spínání vrtule.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.