Přejít na obsah

Nátěr výfuku


kols

Doporučené příspěvky

....

Muj nazor je nic nelakovat, pomalu nic na tom nevydrzi diky obrovskejm zmenam teplot. Mozna by stal za vyzkouseni nejakej zinkovej nebo nerezovej spray.

...

Kde jsi sehnal nerezovej spray, v práci děláme s nerezem, ale o tomhle jsem ještě neslyšel... :smich: ...sorry ale fakt mě to pobavilo -_-.Zinkovej a Al-zinkovej spray jsou k ničemu. Jsou to spraye na maskování nenazinkováných míst po závěsech apod.

Nevim co te na tom pobavilo, ale jsou to tyhle technicky spreje.

Weicon

Jednou sem to koupil na burze po 50Kc za kus, Zinek, nerez, med, cistic brzd...

O tomto skvělém výrobku jsem neměl tušení, takže se omlouvám -_- .

Bohužel spojení nerezu a pryskyřice ve mě evokuje, že je spíš určený právě k dekoraci než k antikorozní ochraně. Antikorozní ochranu má spíš ta pryskyřice. ;) Už jsi ho někde vyzkoušel? Jak dlouho vydržel a za jakých podmínek?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil jsem k tomu zjistit další info. Takže výsledek podobný, jako když se použije zinkový spray. A už to tady někdo psal - jestli vydrží tak do prvního deště, pod barvou i dýl. Prostě jsou to šupinky kovu a ty spojíš jedině při teplotě tání nebo nějakým rádoby pojivem.

A když se vrátím k tomu výfuku, tak bych ho opravdu ničím nenatíral - stejně zrezne zevnitř (už je to tu probraný dostkrát). To ho radši vyměním za nerezový. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co já vím, tak voda vzniklá při katalytickém procesu v katalyzátoru ve formě páry projde středním tlumičem /tzv. expandérem/ kde se po předchozím stlačení výfukových plynů v katalyzátoru rozpíná a tím ochlazuje. Pak vejde do zadního tlumiče kde po studeném startu a krátké jízdě lze nalézt i jeden litr vody která zkondenzovala a nestačila se delší jízdou vysušit. Někomu může po dalším startu dokonce vystříknout z výfuku ven. Rezaví proto nejvíce zadní tlumič. Stačí však v nejnižším místě zadního tlumiče navrtat 3mm dírku a voda vždy vyteče a takto se dá životnost o nějaký rok prodloužit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
Co já vím, tak voda vzniklá při katalytickém procesu v katalyzátoru ve formě páry projde středním tlumičem /tzv. expandérem/ kde se po předchozím stlačení výfukových plynů v katalyzátoru rozpíná a tím ochlazuje. Pak vejde do zadního tlumiče kde po studeném startu a krátké jízdě lze nalézt i jeden litr vody která zkondenzovala a nestačila se delší jízdou vysušit. Někomu může po dalším startu dokonce vystříknout z výfuku ven. Rezaví proto nejvíce zadní tlumič. Stačí však v nejnižším místě zadního tlumiče navrtat 3mm dírku a voda vždy vyteče a takto se dá životnost o nějaký rok prodloužit.

A nebo počkat až se tam ta dirka vyvrtá sama ;)

A k to mu natírání, já jsem pro, pokud se s tím chcete piplat, tak vám to životnost o nějekejch pár let prodlouží. Už jsem měnil dost výfuků a co jsem viděl, tak častou příčinou rozlomení je rez z venčí, nejčastěji ve svarech, u spon a podobně. Z vnitřku je výfuk trochu chráněn splodinami a rezne pomaleji, než z venku, kde dostává zabrat od nečistot, soli a pod...

Ale když už to chce někdo stříknout, tak pořádně. Pořádně očistit, a přejet ředidlem a pak nastříkat, nejlépe nějakou silikonovou barvou cca do těch 900°C. Často nové výfuky ve svarech nastříkají nějakým hliníkovým nástřikem. Ten sám o sobě stojí za prd a na víc je na neočištěným svaru, takže pokud stříkáte novej vejfuk, je dobrý tohle svinstvo očistit, jinak se vám to za pár měsíců celý odloupne ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...