Host inya Vloženo 11. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2006 ....Muj nazor je nic nelakovat, pomalu nic na tom nevydrzi diky obrovskejm zmenam teplot. Mozna by stal za vyzkouseni nejakej zinkovej nebo nerezovej spray. ... Kde jsi sehnal nerezovej spray, v práci děláme s nerezem, ale o tomhle jsem ještě neslyšel... ...sorry ale fakt mě to pobavilo .Zinkovej a Al-zinkovej spray jsou k ničemu. Jsou to spraye na maskování nenazinkováných míst po závěsech apod. Nevim co te na tom pobavilo, ale jsou to tyhle technicky spreje. Weicon Jednou sem to koupil na burze po 50Kc za kus, Zinek, nerez, med, cistic brzd... O tomto skvělém výrobku jsem neměl tušení, takže se omlouvám . Bohužel spojení nerezu a pryskyřice ve mě evokuje, že je spíš určený právě k dekoraci než k antikorozní ochraně. Antikorozní ochranu má spíš ta pryskyřice. Už jsi ho někde vyzkoušel? Jak dlouho vydržel a za jakých podmínek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tappaja Vloženo 11. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2006 Jeste jsem nemel prilezitost to nekde vyzkouset, ale co vim, tak treba ten zinkac kdyz se s nim osetri nejakej svar treba na podvozku, tak drzi i po zime... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host inya Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 Zkusil jsem k tomu zjistit další info. Takže výsledek podobný, jako když se použije zinkový spray. A už to tady někdo psal - jestli vydrží tak do prvního deště, pod barvou i dýl. Prostě jsou to šupinky kovu a ty spojíš jedině při teplotě tání nebo nějakým rádoby pojivem. A když se vrátím k tomu výfuku, tak bych ho opravdu ničím nenatíral - stejně zrezne zevnitř (už je to tu probraný dostkrát). To ho radši vyměním za nerezový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohosu Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 To ho radši vyměním za nerezový. Což možná vyjde skoro levněji než jej natírat/stříkat a zanedlouho přetírat/přestříkávat či měnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rufis Vloženo 14. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 Co já vím, tak voda vzniklá při katalytickém procesu v katalyzátoru ve formě páry projde středním tlumičem /tzv. expandérem/ kde se po předchozím stlačení výfukových plynů v katalyzátoru rozpíná a tím ochlazuje. Pak vejde do zadního tlumiče kde po studeném startu a krátké jízdě lze nalézt i jeden litr vody která zkondenzovala a nestačila se delší jízdou vysušit. Někomu může po dalším startu dokonce vystříknout z výfuku ven. Rezaví proto nejvíce zadní tlumič. Stačí však v nejnižším místě zadního tlumiče navrtat 3mm dírku a voda vždy vyteče a takto se dá životnost o nějaký rok prodloužit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host inya Vloženo 15. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2006 To ho radši vyměním za nerezový. Což možná vyjde skoro levněji než jej natírat/stříkat a zanedlouho přetírat/přestříkávat či měnit tak, tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Co já vím, tak voda vzniklá při katalytickém procesu v katalyzátoru ve formě páry projde středním tlumičem /tzv. expandérem/ kde se po předchozím stlačení výfukových plynů v katalyzátoru rozpíná a tím ochlazuje. Pak vejde do zadního tlumiče kde po studeném startu a krátké jízdě lze nalézt i jeden litr vody která zkondenzovala a nestačila se delší jízdou vysušit. Někomu může po dalším startu dokonce vystříknout z výfuku ven. Rezaví proto nejvíce zadní tlumič. Stačí však v nejnižším místě zadního tlumiče navrtat 3mm dírku a voda vždy vyteče a takto se dá životnost o nějaký rok prodloužit. A nebo počkat až se tam ta dirka vyvrtá sama A k to mu natírání, já jsem pro, pokud se s tím chcete piplat, tak vám to životnost o nějekejch pár let prodlouží. Už jsem měnil dost výfuků a co jsem viděl, tak častou příčinou rozlomení je rez z venčí, nejčastěji ve svarech, u spon a podobně. Z vnitřku je výfuk trochu chráněn splodinami a rezne pomaleji, než z venku, kde dostává zabrat od nečistot, soli a pod... Ale když už to chce někdo stříknout, tak pořádně. Pořádně očistit, a přejet ředidlem a pak nastříkat, nejlépe nějakou silikonovou barvou cca do těch 900°C. Často nové výfuky ve svarech nastříkají nějakým hliníkovým nástřikem. Ten sám o sobě stojí za prd a na víc je na neočištěným svaru, takže pokud stříkáte novej vejfuk, je dobrý tohle svinstvo očistit, jinak se vám to za pár měsíců celý odloupne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.