Přejít na obsah

tappaja

Uživatel
  • Počet příspěvků

    67
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.tappaja.com
  • ICQ
    163330559

Návštěvy profilu

1 010 zobrazení profilu

Oznámení tappaja

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Pirelli P7 Cinturato, mam v rozmeru 225/45 R17 a tissi a pohodlnejsi gumu jsem nemel. Je tam sice rozdil v handlingu, zacinaji driv piskat a pocit mam trosku gumovejsi oproti predchozim Falken 912 (krasna guma, ale nerovnomerne se mi sjely a zacaly silene hucet), ale i na tak nizkou gumu hezky tlumi nerovnosti a jsou krasne tichy.
  2. Zdar, stala se mi nemila vec, zamknul jsem auto jako obvykle a asi za pul minuty auto zbesile houka, blika. Tak jsem vse zkontroloval, otevrel-zavrel vsechny dvere, kufr, kapotu, zamknul a znova se to opakovalo. VAG vycetl zavadu zamku dveri spolujezdce, rikal jsem si, ze je v haji mikrospinac. Jenze ta zavada se dala smazat a uz se neobjevila. V komfortce jsem pak vycetl 3 zavady na alarmu, vnitrni cidlo, cidlo naklonu a sirena, chyby smazat jdou, ale po zamknuti to zacne houkat znova a ty chyby se zase nactou. Podle toho usuzuju, ze asi odesla ta jednotka alarmu. VAGem jsem zrusil funkci alarmu, takze ted je klid, ale zas nehlida. Otazka je, ma cenu shanet jednotku origo alarmu nebo tam dat CAN busovej META alarm treba? Kolik by stala origo jednotka? Nechci kupovat celou sadu, staci mi jen ta sirena myslim. Diky!
  3. Prosim o reup, nejlip na rapishare. Diky predem
  4. Nekde jsem prisel k tomuhle. Servisak mi to podle toho nastavil, ale po 20tis km mi zacaly hucet zadni gumy, zjistil sem, ze jsou poskakany, nerovnomerne sjety s ploskama, ted je otazka, mel sem to prehusteny a gumy, o kterych jsem v recenzich cetl, ze se po pulce najetejch km zacinaj ozyvat. Tak nevim. Prehodil sem je na predek, dojedu je a na jare jdu do 18" Edit: A jeste pri brouzdani po netu jsem narazil na jednu zajimavost Rear Camber Values Due to a number of complaints regarding rear tyre noise and wear on Octavia A5 vehicles, the rear camber values can be changed to the following settings - Old values are: -1°45' ± 30' New values are: -1°20' ± 30' This information applies to Standard and Sport suspension.
  5. Rek bych, ze je to celkem normalni jev, kor kdyz to auto delsi dobu stoji, proste to uteklo...
  6. Tak jsem byl v patek u Reeshi v Dieselpoweru, nikam jinam bych to nedal totiz. Tenhle clovek zna... Probihalo to tak, ze jsem pristavil auto v 9 rano, vycetl si puvodni mapy, zkontroloval jestli nejsou ulozeny chyby, pocet km v motorovy jednotce vs. tachometr a pak asi 40 minut pripravoval na prvni mereni. Poprve na valcovy brzde, odmerena serie - 154 koni a 340Nm, to neni zly, ale prubeh byl zoufalej. Takze nasledovalo nahrani prvni verze, odmereni a nejakejch 185 koni. Zkratim to, probehly dalsi tri korekce, aby byl prubeh co nejplossi a sladenej s kroutakem. Odjizdel jsem s finalnima 184HP a 416Nm Co to auto ted dela, to nechapu, tahne krasne az ke 4500ot, ten zatah na 4ku je impozantni, 6ka ted pobere vsechno a na dalnici krasne zrychluje. Proste jsem spokojenej, muzu vsem doporucit Jak probiha jedno odmereni muzete videt tady:
  7. Ahoj, chci si objednat podvozek na auto a narazil jsem na jednu vec, i kdyz vyspecifikuju motorizaci a rok (MR2007), tak to po me chce zadat prumer tlumice, 50 nebo 55mm. Repektive ta dira co je v tehlici Gehäusedurchmesser [mm]: 55 Nemate nekdo tucha, co by tam mohlo byt? Ja se klanim k 55mm, nasel jsem to podle cisla tlumice 1T0 413 031 HM z ETKY po zadani VINu. Ale jinej zdroj uvadi pro 2.0 TDI 50mm, tak nevim no. Muzete mi to nekdo potvrdit nebo bude lepsi to omerit suplerou? (k tomu bych se dostal az o vikendu nejdriv) Diky
  8. Diky diky, kontaktuju ho. (Sakra mi neprislo do mejlu, ze sem nekdo prispel )
  9. OII, 103kW, m.r. 2007 Kdo umi maxidot? Namontoval bych si to i sam, ale sparovani, km atd. nevladnu. Pokud nekdo umi, Praha a okoli, prijedu, namontovat, naladit, odjet... Pisnete mi cenu, treba i na SZ. Diky!
  10. tappaja

    Světlomety

    V Nemecku ani v Rakousku ne, ale pobyvam v Recku, za skoro dva roky me staveli 2x, jednou hned ze zacatku, bracha mi dovez auto a nedal papiry. Dechova zkouska, kontrola papiru, ktery sem nemel u sebe. To ze se se mnou domluvil pekne anglicky a rekl mi, at necham bratra spat a jedu, na me udelalo dobrej dojem, ze jen nebuzerujou. Druha kontrola, mel sem vse, ale propadlou zelenou kartu, kterou mi pojistovna poslala domu do CR, chvili strasil pokutou, ale pak pustil jen s napomenutim. Rozhodne tohle jednani na me melo kladnejsi dopad, nez bejt jeste nasranej z pokuty a nadavat na policajty. Osobne si nedovedu predstavit, jak by se tohle poresilo v CR, tam by te minimalne zastrelili na miste (no dobre, mozna by vzali nejaky body), protoze ses ten nejvetsi pirat a jezdis bez dokladu. (ja vim, obe veci byla moje chyba, sypu si popel na hlavu - to je pro moralisty, kdyby chteli prudit) aD HID sady, nejlip tak 6000K a vejs a jeste v parabole, za to bych nechal odstavit auto, mozna jeste lip - sestrotovat. Zatmaveny predky mame na svejch autech nekolik let, zase, pokud nejses kokot a nemas tam cernocernou tmu, tak nikdy nic nikdo neresil. A s autem sem v nemecku, rakousku byl. (me se zase nelibi zatmaveni z fabriky ala SunSet, to bych si asi nedal radsi nic, vypada to jak "zasobovani"
  11. tappaja

    Světlomety

    Kdo se boji, nesmi do lesa. Je pravda, ze u nas mame nejpropracovanejsi system policejni represe, podporenej faktem, ze kdyz ma soused neco "nelegalniho" tak se to nesmi a je treba to hned naprasit nebo minimalne pohanit. Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze pokud nebudes mit dvoumetrovy kridlo, nadechy, vrtulky, folie z hypernovy, nejezdis jak kokot a nemas to v kombinaci s nejakym vrakem, tak si te policajti nevsimaj. (a kdyz uz, tak na ne nedelat ramena, jako nekteri a pak jim to auto fakt prolustrujou horem dolem) S tou svitivosti blinkru, pokud by treba nekdo vymenil oranzovou zarovku za oranzovou LED, tak i po tomhle zatmaveni to bude svitit vic nez nezatmavena LED.
  12. Tak jsme taky absolvovali vymenu silentbloku, origo je v nakym plastovym pouzdre, vyndani v pohode, nalisovani uz takova malina nebyla, ale dobre to dopadlo. Auto je jak vymeneny, celkove pevny. Geometrie pred vykazovala rozbihavost, po serizeni je to super. Muzu jen doporucit.
  13. Vzhledem k tomu, ze jsem uvazoval o polyuretanech, tak se mi tenhle napad s tema plnejma moc libi. Ti co maj strach z vibraci (teda nevim co by tam melo vibrovat, to bude problem jeste nekde jinde, proboha vzdyt tohle je silentblok ramene, maximalne to bude jakoze vic klepat do podlahy, ale i to si myslim, ze nebude tak horky) at si tam daji origo a maji klid. Ale pral bych jim se svezt v aute s komplet polyuretanovym provedenim. Jede to jako po kolejich, je to neskutecny. Nekteri se ptali, proc tam ma fabie takovyhle shity, pamatujte, ze fabia byla prvni auto postaveny na tyhle platforme, rok po ni slo Polo a proto mozna vychytali tuhle nectnost trhajicich se silentbloku a dali tam neco co vydrzi. Fakt sem se zhrozil, kdyz sem videl tu fotku s obema vedle sebe.
×
×
  • Vytvořit nový...