Sudetak Vloženo 25. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2006 Něco pravdy na tom nejspíš bude, při posledním jsem měl právě ventilátor na vyšší otáčky a začalo to opět řvát, po vypnutí ventilátoru a následným startu ticho. Pokuď je to spojené s vyšším odběrem proudu tak to snad není na závadu a řešit to nebudu. (brzdovky, oleje a chladící kapaliny je dostatek). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitor Vloženo 11. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2006 Mě to taky někdy pípá, ale svítí mě u toho kontrolka chladící kapaliny i když je doplňěná. Nastartuji jěště jednou a už to nesignalizuje. Dělá to tak 2-3x do roka. V servisu mě řekli, že to jsou uhnilé kontakty v nádržce. Díval jsem se a je to ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 11. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2006 btw Da se to pipani nekde vypnout? Kde je umisten ten pipak? Docela me ten silenej zvuk vzdycky vydesi, jako by nestacilo, ze se mi rozsviti celej maxik jak vanocni stromecek ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
divx Vloženo 7. Březen 2007 Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 cauec hledal jsem ale nic jsem nenasel kamos koupil oktavii jeto 1,6 benzin a rok tusim 2003 po nastartovani auta a ujeti asi200m mu jednou pipne v palubovce zadna kontrolka se neroze svetla a pasy ma zapnuty ale stejne to pipne setkal jste se stym nekdy nekdo diky za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
divx Vloženo 7. Březen 2007 Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 jo a ABS by pipla 2krat ne a roznula by se kontrolka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
UdaWhite Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 cauec hledal jsem ale nic jsem nenasel kamos koupil oktavii jeto 1,6 benzin a rok tusim 2003 po nastartovani auta a ujeti asi200m mu jednou pipne v palubovce zadna kontrolka se neroze svetla a pasy ma zapnuty ale stejne to pipne setkal jste se stym nekdy nekdo diky za odpovedi Jednou mi vždycky pípne benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasino Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Mě nafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastič Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Jasně, buď benzín (nebo nafta ), ale to by mělo svítit i boží oko oranžový. A nebo nedostatek chladicí kapaliny v nádržce - to se mi stalo. Už ale nevim, jestli to píplo jenom jednou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Hm co když mu pípla venkovní teplota (vločka) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka3 Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Hm co když mu pípla venkovní teplota (vločka) Vločka pípá jenom s Maxidotem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
divx Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 pipne to az po ujeti tak 150M. kdyz je to jenom nastartovane tak nic ale ja sy myslim ze to pipne abs a je vykuchana kontrolka protoze to nesviti on to pred tydnem koupil takze jeste poradne nevi co tam je vsechno za problemy a ABS-lehka zavada pipne jednou a horsi 2krat nemam pravdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Hm co když mu pípla venkovní teplota (vločka) Vločka pípá jenom s Maxidotem Hm, tak mě to píplo i bez maxidotu. Je teda pravda, že bez maxidotu tam nebyla vločka, ale jen teplota, ale každopádně to píplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lackoslav Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Ak nerobil diagnostiku pri samotnej kúpe, tak teraz by mal..... aby nemusel riešiť väčšie problémy (apropó západný bratia, nemáte problém so slovenčinou? häää) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 19. Březen 2007 Sdílet Vloženo 19. Březen 2007 pipne to az po ujeti tak 150M. kdyz je to jenom nastartovane tak nic ale ja sy myslim ze to pipne abs a je vykuchana kontrolka protoze to nesviti on to pred tydnem koupil takze jeste poradne nevi co tam je vsechno za problemy a ABS-lehka zavada pipne jednou a horsi 2krat nemam pravdu? člověče, kámoš takhle koupil octavii a ten borec, co mu ji prodával, tak to řachnul, opravil, al euž nechtěl kupovat čidla na kola, který se při bouračce zničili, tak vyndal kontrolku zmetek, tehdá stačilo dát nový čidlo a dodat kontrolku, bylo to OK PS: koukni, jestli ti nechyběj i Bagy, jestli je to křapka, tak by mohly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastič Vloženo 19. Březen 2007 Sdílet Vloženo 19. Březen 2007 Hm co když mu pípla venkovní teplota (vločka) Vločka pípá jenom s Maxidotem Nee, mohu zodpovědně prohlásit, že jsem měl oktu ambiente bez maxidotu a pípala při změně teploty během jízdy (tuším pod 5°) taky - jedno pípnutí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phavi Vloženo 27. Únor 2016 Sdílet Vloženo 27. Únor 2016 (editace) Zdravím, mám Octavii I rv.1997 benzín. Poslední dobou mi při otočení klíčem do první polohy zazní akustický signál. Někdy i těstně po nastartování. Není to vždy, stalo se mi to u studeného startu i s teplým motorem. Hladiny oleje, chladící kapaliny i brzdovky jsou v pořádku. Žádná kontrolka nesvítí. Topení vypnuté. Někdo nějaký nápad na co se mám zaměřit? Nebo to prostě jen ignorovat a modlit se ať někde nezůstanu viset? Díky za odpovědi a rady. Editováno: 27. Únor 2016, autor: phavi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
conwiq Vloženo 3. Květen 2016 Sdílet Vloženo 3. Květen 2016 (editace) Pípá mi to od doby, co jsem to koupil (2010). Zatím to neřeším, vše funguje, kapaliny jsou ok, větrák většinou na poloze 1, rádio se automaticky zapíná při sepnutí klíčku, auto pravidelně v servise (ze začátku i přímo ve Škodě) a nikdo nic neříkal ani se nepodivoval. Kontrolky v přístrojové desce se rozsvítí jen při otočením klíčku do polohy 1, 6x to pípne, zhasne žhavení a ostatní a startuju. Do vypnutí motoru nic..... Octavia combi, 1,9 TDi, ASV, 81kW, r.v. 2002. Měl jsem za to, že to je normálka.... Editováno: 4. Květen 2016, autor: conwiq Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin_koudy Vloženo 16. Květen 2016 Sdílet Vloženo 16. Květen 2016 (editace) Já už jsem si na to pípání tak nějak zvyknul, nikdy jsem se pořádně nedočetl, čím to je, kontrola brzdovky, chladící proběhla a poho, takže asi čidla špatné, ptž někdy to je v pohodě měsíc a třeba za poslední 3 dny to pípá po každém nastartování (třikrát dlouze). Teď budu přecházet na 2000/2001 1.9 TDI 81 kW SLX, tak jsem zvědav, jinak OCT 1998 1.8 92 kW SLX. Editováno: 16. Květen 2016, autor: martin_koudy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Kamil_ Vloženo 5. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2016 (editace) Také mám 1,8 92kW z r.1998 a teď po zimě mi to také při startování třikrát zapípá,ale zároveň se protočej ručičky v budíkách a hned spadnou na základní polohu, jako u motorek :-D. Zřejmě malé napětí baterie . Asi koupim novou. Editováno: 5. Červenec 2016, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martysa Vloženo 10. Únor 2023 Sdílet Vloženo 10. Únor 2023 Čus mám stejný problém. Loni po zimě to začalo ale mně se to pro změnu děje během jízdy. Začne to po pár metrech jízdy a dokola to 3x pípá, k tomu spadnou všechny ručičky dolu ( jako kdyby nebylo nastartováno) motor ztratí výkon a blikají kontrolky - motor, airbag, volant(servo), protiskluz, abs, ručka - občas se i na displeji přidá červená kontrolka oleje a hláška "tlak oleje vypněte motor" Někdy to během jízdy přestane samo, jindy se musí chcípnout a znovu nastartovat. Po načtení a vymazání chyb byl rok klid a teď to začalo na novo.. Ale už to během jízdy ani opakovaném nastartování nepřestane.. Mechanik šel úplně po všem, proměřoval, rozebral palubní desku. Nic nebylo špatně, pak narazil na nějaké relé za 600,- (r.2023 :D) vyměnil to a čtyři dny byl klid. Budeme dávat novou baterku, tak uvidíme jestli už bude klid napořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.