Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nevie niekto poradit? Mam Skoda Octavia ll, 2.0TDi 16V, 100kW, AZV. Uz 3krat sa mi stalo to, ze auto sa prepne na nudzovy rezim, otacky idu maximalne do 2000/min. Po napojeni na diagnostiku mi vo VAG-u vypise 2 chyby 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal a este chybu 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition). Vahu vzduchu som vymenil, ale akosi to nepomohlo. Stava sa to tak, ze pri vacsej akceleracii, resp. slapnem na plyn a odrazu ziaden vykon, auto ide ako skodovka 120tka:) Po prestartovani auto ide bez problemov. Nestretol sa niekto s niecim takym, co mam urobit? Nejake typy som uz dostal, zevraj odchadza turbo, alebo ze to moze byt EGR ventil. Dakujem za hociaku radu...

  • Autor

a este pri merani mi turbo davalo tlak 2,5bar. tak ze je predpoklad ze trubo to nemusi byt...

  • 2 týdny později...

Ahoj, já jsem měl ten saý problém, po čase to ustalo a pak najednou mi to zdechlo na dálnici, odešel mi vstřik, pak to fungovalo asi tři dny a na to odešo turbo, po opravě to zase fungovalo a za další tři dny se to projevuje opět. Tak to teď taky řešim. Na EGR ventil se budem zaměřovat teď, tak dám pak vědět jak to dopadlo. Taky si zpozoroval,že najednou to auto netáhne jak má a na neutrál má 1000 otáček a je hlučnější?

  • Autor

Vies co, ja som dal precistit turbo, vymenil som vahu vzduchu a funguje to, zatial. Ale prejavovalo sa to tak, ze auto z nicoho nic stratilo vykon, preplo sa na nudzovy rezim. Po prestartovani to fungovalo ako ma. Ale pravdu povediac, neverim, ze to vycistenie pomohlo na dlho i ked bol by som rad, keby som sa mylil. EGR ventil v tychto motoroch(2.0TDi 100kW/103kW) nieje drahy, takze keby bola chyba v tom tak to by bolo celkom v pohode. Tak potom mozes napisat, ci si to poriesil. A este vstreky sme kontrolovali cez VAG a zevraj su ako nove. Vsetko to ma za nasledok nekvalitna nafta, prilis vela siry. Ja menim olej a vsetky filtre po 15tis km, lebo neverim nasim pohonnym hmotam, do nafty pridavam Castrol TDA. Lenze auto som kupil a uz malo 130tis km, kto vie co tam tankoval a ako sa o neho staral predchadzajuci majitel.

Také se mě stává že to spadne do nouzového režimu a po vypnutí motoru a nastartování je to v pohodě.Stane se to tak jednou za 500 km tak to nnijak neřeším. ;)

  • Autor

no vies, len bol by to celkom prusvih, keby sa to stalo pri predbiehani nejakej kolony:))) to by bolo na rit... tak preto som to ja zacal riesit...

Podle toho co píšeš, tak je chyba na regulaci tlaku turba - naklápění lopatek, nejspíš ucpané turbo. Kvůli váze to do nouzáku nespadne.

  • Autor

Presne tak ako pise juke.box, v 99,9% to je presne to. Dal som vycistit turbo a chvalabohu teraz to uz nerobi...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.