majo111 Vloženo 31. Březen 2011 Sdílet Vloženo 31. Březen 2011 Nevie niekto poradit? Mam Skoda Octavia ll, 2.0TDi 16V, 100kW, AZV. Uz 3krat sa mi stalo to, ze auto sa prepne na nudzovy rezim, otacky idu maximalne do 2000/min. Po napojeni na diagnostiku mi vo VAG-u vypise 2 chyby 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal a este chybu 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition). Vahu vzduchu som vymenil, ale akosi to nepomohlo. Stava sa to tak, ze pri vacsej akceleracii, resp. slapnem na plyn a odrazu ziaden vykon, auto ide ako skodovka 120tka:) Po prestartovani auto ide bez problemov. Nestretol sa niekto s niecim takym, co mam urobit? Nejake typy som uz dostal, zevraj odchadza turbo, alebo ze to moze byt EGR ventil. Dakujem za hociaku radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majo111 Vloženo 31. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2011 a este pri merani mi turbo davalo tlak 2,5bar. tak ze je predpoklad ze trubo to nemusi byt... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wasrman Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 Ahoj, já jsem měl ten saý problém, po čase to ustalo a pak najednou mi to zdechlo na dálnici, odešel mi vstřik, pak to fungovalo asi tři dny a na to odešo turbo, po opravě to zase fungovalo a za další tři dny se to projevuje opět. Tak to teď taky řešim. Na EGR ventil se budem zaměřovat teď, tak dám pak vědět jak to dopadlo. Taky si zpozoroval,že najednou to auto netáhne jak má a na neutrál má 1000 otáček a je hlučnější? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majo111 Vloženo 17. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Vies co, ja som dal precistit turbo, vymenil som vahu vzduchu a funguje to, zatial. Ale prejavovalo sa to tak, ze auto z nicoho nic stratilo vykon, preplo sa na nudzovy rezim. Po prestartovani to fungovalo ako ma. Ale pravdu povediac, neverim, ze to vycistenie pomohlo na dlho i ked bol by som rad, keby som sa mylil. EGR ventil v tychto motoroch(2.0TDi 100kW/103kW) nieje drahy, takze keby bola chyba v tom tak to by bolo celkom v pohode. Tak potom mozes napisat, ci si to poriesil. A este vstreky sme kontrolovali cez VAG a zevraj su ako nove. Vsetko to ma za nasledok nekvalitna nafta, prilis vela siry. Ja menim olej a vsetky filtre po 15tis km, lebo neverim nasim pohonnym hmotam, do nafty pridavam Castrol TDA. Lenze auto som kupil a uz malo 130tis km, kto vie co tam tankoval a ako sa o neho staral predchadzajuci majitel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Také se mě stává že to spadne do nouzového režimu a po vypnutí motoru a nastartování je to v pohodě.Stane se to tak jednou za 500 km tak to nnijak neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majo111 Vloženo 17. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 no vies, len bol by to celkom prusvih, keby sa to stalo pri predbiehani nejakej kolony:))) to by bolo na rit... tak preto som to ja zacal riesit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Podle toho co píšeš, tak je chyba na regulaci tlaku turba - naklápění lopatek, nejspíš ucpané turbo. Kvůli váze to do nouzáku nespadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majo111 Vloženo 17. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Presne tak ako pise juke.box, v 99,9% to je presne to. Dal som vycistit turbo a chvalabohu teraz to uz nerobi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.