Září 11, 201213 r nafotim to a dam sem pro upresneni Upraveno Září 12, 201213 r od Malta citace předchozího příspěvku
Září 12, 201213 r Tady je foto: rozumim tomo spravne? klicky nejosu v zapoalovani: 1.zakrouskovane zelene kdyz dam tak nastavuji syceni pri startu 2. prehozenim jamperu toho spodniho rovne vrchni zustava stejne vodorovne jak je zakrouskovano zelene a pohnu potenciometrem trochu doprava a pak dam klicek do zapalovani krajni poloha pred starten /ale nestartuji/ a hotovo? 3. vyndam klicek ze zapalovani jumper hodim tak jak byl a co delam s ptenciometrem taky vracim jak byl??? <<<<<< 4. pote startuji a zkousim jeslti je to lepsi ? to stejne u jamperu pro chod studeneho motru diky za pomoc
Září 15, 201212 r Aby se ti načetla hodnota potenciometru, je potřeba (u některých aut) nastartovat, protože jednotka si bere napětí ze vstřiků a ty jsou napájeny jen za chodu motoru. Pokud máš externí napájení, nebo vstřiky pod proudem po zapnutí klíčku, tak samozřejmě startovat nemusíš.
Září 16, 201212 r Aby se ti načetla hodnota potenciometru, je potřeba (u některých aut) nastartovat, protože jednotka si bere napětí ze vstřiků a ty jsou napájeny jen za chodu motoru. Pokud máš externí napájení, nebo vstřiky pod proudem po zapnutí klíčku, tak samozřejmě startovat nemusíš. dobe a ten zbytek je to jak pisu? + kdyz pohnu s potenciometrem doprava tak pak vratit prosim odpoved dotazy diky
Září 17, 201212 r Ano, doprava se přidává a vlevo ubírá. Po načtení potenciometru jen vrátíš jumper do původní pozice. V jaké poloze necháš potenciometr po nastavení není důležité, protože pokud je jumper v základní poloze, je potenciometr odpojený. Ale je dobré s ho nechat v pozici, v jaké jsi ho načetl.
Září 20, 201212 r tak jsem to porvedl a musl jsem potenciometr vratit zpet do polohy protoze mi pak zdechaval motor kdy byl otoceny doprava
Září 20, 201212 r Mám jednotku flexifuel, škoda fabia 1,2, 53Kwh - měl jsem stejný problém u 3 válce, kdy kolísaly nebo vynechávaky otáčky a studený start šel na hovno. spojil jsem se s dodavatelem a ten doporučil jednoduchý krok. Když máte totiž zapojenou jednotku na 3 válcovém motoru, tak poslední redukci č.4 máte odpojenou, což je ta daná chyba. Musí se zapojit redukce č.4 místo redukce č.3(tu nechat rozpojenou) a výsledek se dostaví okamžitě. Při nastavení E70 - 5 procent, E85 - 14 procent, AUTO - 9 procent a studený start 40 procent po přehození redukcí bez problému!!! Tak kdo máte jednotku viz odkaz http://www.autoethanol.cz/autoethanol/1-O-NAS a 3 válcový motor, provědt úpravu a uvidíte.
Září 20, 201212 r tak jsem to porvedl a musl jsem potenciometr vratit zpet do polohy protoze mi pak zdechaval motor kdy byl otoceny doprava To ale znamená, že jsi nenastavoval sycení při startu, ale nastavoval jsi sycení při běžícím studeném motoru.
Září 20, 201212 r Mám jednotku flexifuel, škoda fabia 1,2, 53Kwh - měl jsem stejný problém u 3 válce, kdy kolísaly nebo vynechávaky otáčky a studený start šel na hovno. spojil jsem se s dodavatelem a ten doporučil jednoduchý krok. Když máte totiž zapojenou jednotku na 3 válcovém motoru, tak poslední redukci č.4 máte odpojenou, což je ta daná chyba. Musí se zapojit redukce č.4 místo redukce č.3(tu nechat rozpojenou) a výsledek se dostaví okamžitě. Při nastavení E70 - 5 procent, E85 - 14 procent, AUTO - 9 procent a studený start 40 procent po přehození redukcí bez problému!!! Tak kdo máte jednotku viz odkaz http://www.autoethan...ethanol/1-O-NAS a 3 válcový motor, provědt úpravu a uvidíte. Když jsem měl tuhle jednotku, tak jsem kontaktoval několik techniků (Autoethanol a Flexcar), a tohle řešení mi nikdo neřekl. Všichni tvrdili, že stačí nastavit režim AUTO na 5%, ale to způsobovalo popsané problémy. Jednotku jsem nakonec vrátil a koupil EuropeconFlex MPI-A která funguje perfektně. Máš toto řešení odzkoušené?
Září 20, 201212 r Taky jsem se to dozvěděl až dneska, kdy jsem se znovu obrátil na dodavatele - měl jsem s tím problémy už dlouho - cca 3 měsíce a rozdíl mám odzkoušeny pouze při dnešní jízdě z práce domů.Trasa cca 80 km - městký a příměstský provoz - Opava - Jablunkov Před zásahem jsem měl nastaveno na "autu" právě těch 9 procent a dělalo to kolísání při volnoběhu a v rozmezí 2,5 až 3 tisíce otáček byla vynechávka v tahu. Po výměně redukcí, jak píši v předchozím příspěvku, jsem to odzkoušel na cca 80 km, danou cestu jezdím každý den a ten rozdíl byl velmi znatelný - tah plynulý, volnoběh - motor si předl jako kotě - a hlavně palubní počítač mi hned ukázal spotřebu o 0,4 litru méně. Zajímavé, taky mě to hodně překvapilo - technik se svěřil, že na to příšel včera při montáži právě do stejné fábie, kdy nemohl doladit jednotku a rosvítila se mu kontrolka motoru - chudá směs na prvním válci - tak zkusil proměřit a zapojit redukci č.4 a ejhle - najednou bylo vše v pohodě. Mě taky občas svítila kontrolka motoru, ale po dnešním zásahu a ujetí cca 5 km hned zhasla?! Na benzín jsem jezdil za 5.6, na E85 před zásahem za 7.0 a více a po zásahu mi počítač ukázal 6.6 a to jsem tomu šlapal dost na plyn a vytáčel až k 5 tisícům. Kdo má tříválec a danou jednotku, at to vyzkouší a uvidí. Otázka cca 3 minuty přehození redukcí a naprogramování jednotky.
Září 20, 201212 r Palubní počítač ti nemůže ukazovat správnou spotřebu, protože nemá kontrolu nad tím kolik paliva přidá do válců jednotka na E85. Pokud ti ukazuje spotřebu 6.6, tak skutečná spotřeba bude kolem 8 litrů.
Září 20, 201212 r Ono taky bude záležet na verzi firmware v ŘJ motoru. Mám v autě jeden z prvních motorů 1.2 HTP 40kW kód AWY. Původní číslo FW bylo: 03D906032A. Nyní jsem nechal nahrát 03D906032Q. Motor se začal chovat mnohem přívětivěji, hlavně při rozjezdu, kdy měl tendenci zhasnout při poklesu otáček pod volnoběh. Údajně by měl nová verze měla být méně citlivá na složení směsi. Dalším problémem je lambda sonda, ale tenhle problém se jednotek Autoethanol a Flexcar netýká, protože nejsou k sondě připojeny. Lambda sonda funguje (na benzín) a při proměření vykazuje normální hodnoty, ale pokud jezdím na E85 ŘJ občas vyhodí chybu chudá směs.Stačí jen mírně zvednout obsah benzínu v E85, nebo natankovat zimní E85 (takže vlastně E70) a chyba se neprojeví. Řešením je nová lambda sonda, nebo nastavit jednotku "natvrdo" na E85. Zatím mám najeto na E85 5000 km se spotřebou kolem 8 litrů a funguje to na jedničku.
Září 24, 201212 r K té moji spotřebě: Počítač vykazoval 6,6 průměr na ddanou jízdu. Aale já to hlavně počítám podle toho kolik naberu litru a kolik ujedu kilometrů: Tady je někdo hodně moc chytrej?! Měl by jsi si doladit svůj počítač na měření spotřeby v autě?! Nabírám pravidelně 14,5 litrů a najel jsem na to 220 km - tak si to spočítej, kolik to vychází?!Stejně, jak ukazuje počítač. Hlavně asi totiž záleží, kde si necháváte opravovat své miláčky, jestli u někoho v tak. servise(garáže atd.), předem Vás lituji. Já jsem na pravidelných kontrolách v autor. servise, jsem tam dvakrát do roka, 15000 km najedu během 5 měsíců, vždy projedou hlavní jednotku auta, v protokolu vidím, co se opravovalo, co nahlásila jednotka za chyby, v servise opraví a nastaví správné hodnoty a i aktualizace. Je to sice dražší, ale zase mám jistotu mobility?! Upraveno Září 24, 201212 r od sakulak
Září 24, 201212 r Nemá cenu se hádat o desetiny litru.+- pp ukazuje přesně, ale já to taky počítám l/km.hlavně ze s e85 spokojenost a mrzí mě ze na tsi ještě není, ale bude
Září 24, 201212 r Přesně, není třeba se hádat kolik to žere, ale jak to komu funguje a kde se dají odstranit nějaké chyby. Já jsem ji měl a podělil jsem se o novou zkušenost, která funguje. Kdo chce, at si provede změnu, kde neche, at si koupí dražší jednotku - když se koukám na NEt, cena šla hodně dolů!!! Mějte se a spoustu kilometrů na E85 bez problémů!!!
Září 24, 201212 r http://www.autoethanol.cz/autoethanol/eshop/0/0/5/18-Sada-pro-upravu-na-ethanol-PRIMY-VSTRIK
Říjen 8, 201212 r mám O I motor 1.6 BFQ natankoval jsem E85:N95 -> 2:1, průměrná spotřeba šla o 1-1,5L nahoru, motor jde normálně ale rozsvítil se mi chceck motoru .... vzhedem k tomu že E85 má o 70% nižší emise tak bych chápal, že se to rozsvítilo ale moc se mi na to koukat nechce. Když půjdu do přestavby vyřeší se to nějak? a co spotřeba po přestavbě? v případě že budu tankovat čistej ethanol nezvedne se mi ještě víc ta průměrná spotřeba?
Říjen 8, 201212 r Kontrolka se ti rozsvítila proto, že motor spaluje příliš chudou směs (chyba číslo 16555). Přestavba se dělá právě proto, aby se prodloužila délka vstřiku a složení směsy bylo zase optimální. Na čistý E85 se ti spotřeba zvedne o cca 15-30%. U každého typu motoru je to jinak. Dalo by se říci, že čím větší objem motoru tím menší zvýšení spotřeby. U mé Fabie 1.2 stoupla spotřeba z 6,5 L na 8L. Kolega v práci má BMW 316i, jezdí převážně po městě a stoupla mu spotřeba z 8L na 9L.
Říjen 10, 201212 r Kontrolka se ti rozsvítila proto, že motor spaluje příliš chudou směs (chyba číslo 16555). Přestavba se dělá právě proto, aby se prodloužila délka vstřiku a složení směsy bylo zase optimální. Na čistý E85 se ti spotřeba zvedne o cca 15-30%. U každého typu motoru je to jinak. Dalo by se říci, že čím větší objem motoru tím menší zvýšení spotřeby. U mé Fabie 1.2 stoupla spotřeba z 6,5 L na 8L. Kolega v práci má BMW 316i, jezdí převážně po městě a stoupla mu spotřeba z 8L na 9L. Mám taky jednotku EuropenFlex. Rád bych si ji poladil sám. Mohl bys mi poslat nějaký manuál, jak se poprat s těma jumperama? Obrázek nahoře je fajn, ale těch nastavení tam bude určitě víc. Díky za info.
Říjen 11, 201212 r v tom případě se eště zeptám ... pokud budu jezdit na tu chudou směs hrozí mi tím nějaká závada na motoru?
Říjen 11, 201212 r To bych zrovna netvrdil,ale spis uskodis katalizatoru.navíc bez krabice je ta směs spis bohata, teda podle vyhodnoceni lambdy. V reálu je chudá. Upraveno Říjen 11, 201212 r od azriel
Říjen 11, 201212 r Mám taky jednotku EuropenFlex. Rád bych si ji poladil sám. Mohl bys mi poslat nějaký manuál, jak se poprat s těma jumperama? Obrázek nahoře je fajn, ale těch nastavení tam bude určitě víc. Díky za info. Tady je odkaz na manuál: http://www.bioethanole85.cz/navod/4bod.pdf
Říjen 11, 201212 r To bych zrovna netvrdil,ale spis uskodis katalizatoru.navíc bez krabice je ta směs spis bohata, teda podle vyhodnoceni lambdy. V reálu je chudá. Nemáš pravdu. Směs je chudá nejen v reálu. Lamda ji také registruje jako chudou. U Š Favorit 136B (BMM) i u Š Fabia 1.2 HTP 40kW byla v ŘJ motoru uložena závada: směs příliš chudá. Katalyzátoru to rozhodně neuškodí. Můžu se pokusit nafotit mřížku katu z Fa94 BMM. Má najeto 200.000 km, z toho 40.000 km na E85 bez úpravy. Je jako nový a nenese žádné známky poškození. Viděl jsem několik katalyzátorů z BMM, které byly poškozeny běžným provozem, ale ty se utavily díky nadměrné spotřebě motorového oleje,
Říjen 18, 201212 r Ja jsem se musel prestavby na E85 kompletne zbavit, protoze spotreba mi na 1.2 vzrostla tak radikalne (9-10litru), ze se to ekonomicky uz nevyplatilo. Jezdim defacto jen po meste a na plnou nadrz E85 jsem najezdil max 450km obcas i mene, na benal najezdim kolem 600. Pri cenach jake jsou je uspora temer nulova a obcas me prislo ecko i draz ve vysledku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.