JPS32 Vloženo 3. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2006 Dobrý den, ačkoliv jsem hledal ve starších tématech podobný problém jsem nenašel. Tak tedy mám Fabii combi 1.4 MPi 55kW 60tis km. Při akceleraci slyším a přes pedál plynu cítím z levého kola velice drobné jakoby "duté" klepání, které vždy ustane pokud jedu konstantní rychlostí nebo sundám nohu z plynu. Nevíte někdo co by to mohlo být??? JS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 3. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2006 tak aby som to uviedol a zistili co vlastne mas za motor je to 1,4 MPI 50kW alebo 1,4 16V 55kW ? a to sa ti prenasa cez plynovy pedal ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JPS32 Vloženo 3. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2006 Omluva, uklepl jsem se MPi, 50kW. Není to tak že by se to přenášelo přímo přes pedál, ale to klepání je přez nej citit. Stejně jako přes volant nebo podlahu, zkrátka takové drobné vibrace. Myslím že je to něco s kolem ne s motorem, ložisko to podle mě není, myslím spíš na poloosu a věci kolem ní, ale nedokážu to bezpečně identifikovat. Každopádně dík za odezvu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlabal Vloženo 24. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2006 JPS32,Ja mam možná neco podobného ale ja bych ten zvuk nedefinoval jako klepání ale spíš jako lupnutí(prsknití)a ten zvuk je slyset jenom při akceleraci,nebo naopak kdyz podřadím a motor zacíná brzdit.a taky si mylím ze je to neco jako poloosa nebo neco takového a taky nevím co to je. ja mam 1,4Mpi 44kW rv:2000 45tis km najeto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 7. Září 2006 Sdílet Vloženo 7. Září 2006 JPS32,Ja mam možná neco podobného ale ja bych ten zvuk nedefinoval jako klepání ale spíš jako lupnutí(prsknití)a ten zvuk je slyset jenom při akceleraci,nebo naopak kdyz podřadím a motor zacíná brzdit.a taky si mylím ze je to neco jako poloosa nebo neco takového a taky nevím co to je.ja mam 1,4Mpi 44kW rv:2000 45tis km najeto. Ahoj, asi mam stejny problem. Pri momente akcelerace nebo naopak sundani nohy z plynu se ozve kovove lupnuti. Resim tento problem pod rubrikou motor, zatim se mi dostaly odpovedi, ktere to podle me , nejsem automechanik, neresi. Pokud se ti to podarilo vylustit, dej mi prosim vedet, co to bylo. Moc diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 7. Září 2006 Sdílet Vloženo 7. Září 2006 JPS32,Ja mam možná neco podobného ale ja bych ten zvuk nedefinoval jako klepání ale spíš jako lupnutí(prsknití)a ten zvuk je slyset jenom při akceleraci,nebo naopak kdyz podřadím a motor zacíná brzdit.a taky si mylím ze je to neco jako poloosa nebo neco takového a taky nevím co to je.ja mam 1,4Mpi 44kW rv:2000 45tis km najeto. Ahoj, asi mam stejny problem. Pri momente akcelerace nebo naopak sundani nohy z plynu se ozve kovove lupnuti. Resim tento problem pod rubrikou motor, zatim se mi dostaly odpovedi, ktere to podle me , nejsem automechanik, neresi. Pokud se ti to podarilo vylustit, dej mi prosim vedet, co to bylo. Moc diky A nejsou to již tolikrát zmiňované plechové matice na poloosách? Stačí vyměnit za ocelové a je po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 7. Září 2006 Sdílet Vloženo 7. Září 2006 (editace) JPS32,Ja mam možná neco podobného ale ja bych ten zvuk nedefinoval jako klepání ale spíš jako lupnutí(prsknití)a ten zvuk je slyset jenom při akceleraci,nebo naopak kdyz podřadím a motor zacíná brzdit.a taky si mylím ze je to neco jako poloosa nebo neco takového a taky nevím co to je.ja mam 1,4Mpi 44kW rv:2000 45tis km najeto. Ahoj, asi mam stejny problem. Pri momente akcelerace nebo naopak sundani nohy z plynu se ozve kovove lupnuti. Resim tento problem pod rubrikou motor, zatim se mi dostaly odpovedi, ktere to podle me , nejsem automechanik, neresi. Pokud se ti to podarilo vylustit, dej mi prosim vedet, co to bylo. Moc diky A nejsou to již tolikrát zmiňované plechové matice na poloosách? Stačí vyměnit za ocelové a je po problému. Nevim, jake matice tam jsou. Koupil jsem to auto nedavno. Udelal jsem ted test: zatahl jsem rucku, kararad polozil ruce na leve predni kolo a postupne jsem se snazil rozjet dopredu a dozadu. Pokazde pri zmene smeru tom kole trhlo, ale vzdy jen pri prvnim pokusu. Tzn. kdyz jsem se chtel rozjet dopredu, tak v tom trhlo, pak jsem to zkusil podruhe a k trhnuti uz nedoslo. Dozadu se situace opakovala. Podle me to muzou byt dve veci. Budto spate matice na prednich poloosach, nebo vychozene homokineticke osy. Please, please kdo to umi rozlustit???? COMBI 1.4MPi 50kW 2001 120000 Editováno: 7. Září 2006, autor: radarek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa Vloženo 7. Září 2006 Sdílet Vloženo 7. Září 2006 ja jsem taky slyšel kovový zvuk při akceleraci,hledal jsem na všem možném a nakonec jsem vyměnil uložení ramen do kastle a teď mám pokoj.Byly úplně roztrhaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 JPS32,Ja mam možná neco podobného ale ja bych ten zvuk nedefinoval jako klepání ale spíš jako lupnutí(prsknití)a ten zvuk je slyset jenom při akceleraci,nebo naopak kdyz podřadím a motor zacíná brzdit.a taky si mylím ze je to neco jako poloosa nebo neco takového a taky nevím co to je.ja mam 1,4Mpi 44kW rv:2000 45tis km najeto. Ahoj, asi mam stejny problem. Pri momente akcelerace nebo naopak sundani nohy z plynu se ozve kovove lupnuti. Resim tento problem pod rubrikou motor, zatim se mi dostaly odpovedi, ktere to podle me , nejsem automechanik, neresi. Pokud se ti to podarilo vylustit, dej mi prosim vedet, co to bylo. Moc diky A nejsou to již tolikrát zmiňované plechové matice na poloosách? Stačí vyměnit za ocelové a je po problému. Nevim, jake matice tam jsou. Koupil jsem to auto nedavno. Udelal jsem ted test: zatahl jsem rucku, kararad polozil ruce na leve predni kolo a postupne jsem se snazil rozjet dopredu a dozadu. Pokazde pri zmene smeru tom kole trhlo, ale vzdy jen pri prvnim pokusu. Tzn. kdyz jsem se chtel rozjet dopredu, tak v tom trhlo, pak jsem to zkusil podruhe a k trhnuti uz nedoslo. Dozadu se situace opakovala. Podle me to muzou byt dve veci. Budto spate matice na prednich poloosach, nebo vychozene homokineticke osy. Please, please kdo to umi rozlustit???? COMBI 1.4MPi 50kW 2001 120000 Viděl bych to na ty matice. Nejlépe když vyfotíš náboj předního kola, hned ti řeknu, jaké matice tam máš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 stare : nove: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parkan Vloženo 8. Září 2006 Sdílet Vloženo 8. Září 2006 Mám úplně stejný problém při akceleraci taky sliším lupnutí....Fábie 2000 někdo tady píše ramena...výměna...a někdo ty matice..tak nevím zda mám zajed do servisu nebo si matice vyměnit. bohužel nejsem nějak techniky zdatný..Nebo se to dá udělat doma.ta výměna.Případně kolik ty nové matice stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 9. Září 2006 Sdílet Vloženo 9. Září 2006 (editace) Mám úplně stejný problém při akceleraci taky sliším lupnutí....Fábie 2000 někdo tady píše ramena...výměna...a někdo ty matice..tak nevím zda mám zajed do servisu nebo si matice vyměnit. bohužel nejsem nějak techniky zdatný..Nebo se to dá udělat doma.ta výměna.Případně kolik ty nové matice stojí Matice (1ks) stojí do stovky. K výměně je potřeba speciální klíč a dotahuje předepsaným momentem, tak doma to asi nezvládneš. Ale v servisu by to šlo při troše dobré vůle i na počkání. Jinak pro všechny co tápou. Matice se projevuje asi takto: jedu konstantní rychlostí, lehce přidám plyn..klep, pustím plyn ...klep, rychle přidám, pustím..klep,klep. Jestli to klepe při rozjezdu nevím, už je to dlouho, měl to táta a výměna matic pomohla. Editováno: 9. Září 2006, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 1. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2006 Prispevek pro ty, kteri slysi kovove cvaknuti pri akceleraci a dekceleraci. Vymena kovovych matic (novy typ) pomuze jen castecne, ale problem neresi. S velkou pravdepodobnosti je vychozeny vnejsi homokinetak a je treba ho cely vymenit. Upozornuji, ze homokinetak je slyset i s primymi koly pri zmene rychlosti. Tod vse z mych zkusenosti. Doufam, ze to nekomu pomuze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 Prispevek pro ty, kteri slysi kovove cvaknuti pri akceleraci a dekceleraci. Vymena kovovych matic (novy typ) pomuze jen castecne, ale problem neresi. S velkou pravdepodobnosti je vychozeny vnejsi homokinetak a je treba ho cely vymenit. Upozornuji, ze homokinetak je slyset i s primymi koly pri zmene rychlosti. Tod vse z mych zkusenosti. Doufam, ze to nekomu pomuze... myslím taky že to jsou ty matky, na ty km co uvádí to nevypadá na kloub a ten musí být hodně opotřebovaný aby cvakal i v přímém směru, už by ti to trhalo uši při plným rejdu kdy se ozývá cvakání.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 Kluci,chtěl sem se zeptat jestli ty nové ocelové matice jsou jen na jedno použití jak se píše nebo je můžu použít opakovaně ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 Kluci,chtěl sem se zeptat jestli ty nové ocelové matice jsou jen na jedno použití jak se píše nebo je můžu použít opakovaně ?? Jen na jedno použití. Při povolení se ulomí ty pojišťovací zobáčky a matice se musí vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Globus Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 Něco podobného jsem měl taky, pokud to dělá i na nějakých nerovnostech na silnici (oblíbené záplaty silničářů) nebo kdyz pustíš rychle spojku, nebo naomak zátah pod plynem, tak by to mohli být ty zadní silenbloky na předních ramenech. Dost časté a pro Škodovky typické. 1 ks cca 250,-. Pokud jenom při té akceleraci, tak to budou nejspíš ty matice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondas2 Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 Myslim si ze to budou ty matice asi pred rokem kdyz mi menily loziska tak jsem tento problem resil taky pridal plyn cvak, ubral cvak,prvni reakce v servisu to je prevodovka priprav 5o litru a cau,druha navsteva homokinemataky asi 10 litru celkem a ahoj ja fakta uvazoval ze to zapalim to auto a utecu pak jeden mechanik povida pojd ukazu ti neco prinesl lepidlo na zavity loctite prinesl nove matice napatlal lepidlem utahnul a povidal nech to hodinu stat a uz sem nejezdi a ono ejhle je ticho jak v kostele . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 Přesně se mi děje to co popisujete uberu plyn - přidám cvak-cvak.To samé se mi děje i při řazení.Na autě mám ještě staré matice.Koupím nové a o výkendu to zajedu vyměnit.Jen sem se chtěl zeptat to musím patlat tím lepidlem?? a co je to za lepidlo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 Lepidlem to patlat nemusíš. Na povolení starých potřebuješ 19imbus a na utažení nových 36mm 12- ti hranný ořech. Utahovat dostatečně, ale né moc. Momenťák jsem neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 me to delalo na sdi cku to same,tekej motor........vymenil matky,koupil golu-byla dost draha,ale jednou za pul roku to musim pretahnout,malinko se to povoluje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 Tak sem koupil dvě matky a-110 Kč.Objel 7 servisů než se mi povedlo najít ten kde měli devatenáctku imbus a vyměnil matku jen na levý straně.Jak sem zjistil tak na pravý už ji někdo vyměnil.No a výsledek mě nepotěšil.Klepe to dál,vůbec žádná změna V tejdnu zkusím jestli bude čas to zvednout na zvedák a uvidíme...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Tak nakonec sem na žádnej zdedák nejel,protože se to čalo zlepšovat až sem v pondělí nechal auto den stát a už to neklepe...fakt...několik dní Žeby to tedy nakonec bylo těma matkama..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 No jen tak pro pořádek,abych to uzavřel....maticema to pochopitelně nebylo a za pár dní to začalo klepat znova a víc a víc.....až se přišlo na to že ten bordel dělá pravej vnější homokineťák.Po vyměně vše OK. Ale neraduju se, teče mi chladič... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 2. Červen 2007 Sdílet Vloženo 2. Červen 2007 mel sem dve fabie, najeto 115 a 145 tis, obe klepaly od pravýho predniho kola pri akceleraci, nejvic to bylo poznat na trojku pri plným zátahu, jedna to delala pri jizde rozve jedna pri mirné pravé zatacce, slo o klepnutí pri každe otacce kola, neco jako naražený rafek nebo boula na pneumatice, což sem vyloucil vymenou kola za jiný. když sem pod to lehl a zacloumal s poloosou tak byla dost volná v homokinetáku. takže z toho vyplývá že fabie maji poddimenzovaný vnejsi klouby který nic nevydrži . že by to bylo povolenýma matkama na poloose se mi nezdá , pác ty sou utažený jak svina . tot vse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.