R.I.D.E.R Vloženo 21. Duben 2011 Sdílet Vloženo 21. Duben 2011 Ahoj omlouvám se jestli už tu někde toto téma vysí, ale nenašel jsem ho. Mám takový problém, když znovu nastartuju teplý motor, který před chvilkou příjel, tak jakmile naskočí jde na zvýšené otáčky cca 1250 a nechtějí klesnout. Musím to několikrát prošlápnout až potom to padne a někdy taky ne. Někdy to spadne hned někdy ten motor začne škubat a hádat se to a pak po chvilce to doleze na tech 850 co to má normálně. Nikde mi to žádnou chybu nehlásí, nic nesvítí. Nevíte někdo čím by to mohlo být? A setkali jste se s tím už? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 21. Duben 2011 Sdílet Vloženo 21. Duben 2011 zkoušel jsi kouknout ve vagu, v době kdy to hapruje, na info o poloze plynu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 21. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2011 Ahoj to mám v plánu až zítra,ale nevím jestli se to povede,protože já VAG osobně nemám a třeba dneska odpoledne jsem byl jestě pryč a neudělalo to pak,tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuca_89 Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 Ahoj, mám Fabia 1 1.9 TDI a mám ten samý problém. Zatím jsem to nijak neřešil, ale narazil jsem na názory, že to je normální, a že si volnoběh upravuje řídící jednotka podle potřeby. Pak jsem se ještě zde foru dočetl, že by to mohlo vyřešit vyčištění ERG ventilu a klapky. Budu rád za kažadé info! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 26. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 Tak já mam auto v neděli otestovaný na diagnostice a žádnou chybu to nepsalo, takže nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 kuca_89: pokud máš motor ATD, tak zkus egr zaslepit. motoru to jen prospěje. R.I.D.E.R: a koukal jsi jen na chyby nebo i do měřených hodnot, hlavně na tu polohu plynu (blok 10, pole 4)? v bloku 13 byly hodnoty ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 26. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 Co se nachází v bloku 13? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 v řj motoru-měř. hodnoty-blok 13 se zobrazuje korekce vstřikovaného množství nafty pro jednotlivé válce oproti referenční hodnotě. jedná se o stabilizaci volnoběhu. když je válec "silnější", tak se palivo ubírá (mínusová hodnota), když je "slabší" (nižší komprese, vadný vstřik), tak se palivo přidává (plusová hodnota). jinak by bylo dobré nalogovat v momentě, kdy ten volnoběh hapruje blok 3,10,11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuca_89 Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 Ahoj, mám F1 poslední model 2007 -takže to doma na VAG nenapichnu..? Nebo? Respektive napichnu to tim VAG-USB kabelem za par set? Jinak mířim do servisu, kde to napichnou a uvidime. Dnes opet zvysene otacky..jinak ERG u 2007 uz nejde mechanicky ne? Jen pres VAG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 kuca_89: takže máš kód motoru AXR? pokud ano, tak je to EU4 a tam egr sice zaslepit můžeš, ale asi to hodí chybu. jedině odstranit v softu a pak záslepka. nicméně přečíst by to normálně mělo jít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 28. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 Pro kuca_89: Prosím tě ty máš motor 1.4 TDi, ale asi ten 59 kW teda vid? Buď tak hodný a až příjdeš na to čím to bylo hoď jsem info ať vím. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuca_89 Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 Ta moje fabka je 1.9 TDI 74 kw, model 2007 - tedy motor AXR. Ok, když něco zjistím tak sem napíšu, ale je to fakt divný. Dneska rano to jelo zas normalně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuca_89 Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 AHoj přátelé,tak příčina je zřejmě nalezena.Na VAGu jsem zatim nebyl, ale zrejme je to způsobeno nevracejícím se pedálem plynu. Jsou-li otačky volnoběhu vyšší tak dám nohu pod pedál a přítáhnu k sobě a ejhle otáčky spadnou. Otázka tedy je, co teď s tím? Díky Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 počítej, že výměna by tě vyšla cca na 1900kč. tak ho zkus vytáhnout a podívat se co tam drhne. třeba to bude snadno odstranitelné (očistit nebo lehce máznout). jinak pedál si můžeš zkontrolovat ve vagu (jak už jsem psal hned v 2. příspěvku) v kanálu 10, kde se zobrazují procenta sešlápnutí. na podlaze musí být 100%, při volném 0% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuca_89 Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 ok, děkuji za info. Mrknu na to! Vagem jsem to nezkoušel, protože zatím nemám kde. Objednal jsem kabel, tak pak uvidím co bude. A do servisu jde až za týden. jinak děkuji za spolupráci! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuca_89 Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 Ahoj, tak jsem to pichnul na VAG, nasel jsem tu kolonku s pozici pedalu. A zjistil jsem, ze tam je 0, jak ma byt - sice tam obcas skoci treba 1 nebo tak, ale tohle udavane stalceni pedalu neodpovida tem cca 1200 otackam. Ted uz to dela jen obcas, tak nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 1% by tam skákat nemělo. taky je docela možné, že těch 1200otáček bude nouzová hodnota při výpadku plynu (když nedává info nebo zmatené info o poloze, řj nastaví cca. 1200ot. na dojetí). takže nejlépe kouknout na vagu na polohu plynu v době, kdy to zrovna bude samo běžet při těch 1200ot. i když zase by se to mělo projevit v chybách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 25. Červen 2011 Sdílet Vloženo 25. Červen 2011 Ja mám motor BNM 1,4 TDI,51 kw rok výroby 2006 model 2007 ja mám taký istý problém ako tu píšete.Na 1200 otáčok mi to vybehne len pri teplom motore zohriatom na 90 stup.Auto keď odstavým má 850 ot. naštartujem vybehne na 1200 ot.musím pridať plyn a potom klesne na 850 ot.niekedy musím pridať viac krát aby to kleslo na 850 ot.Ako ste to páni tento problém poriešili. ďakujem za odpoveď. EMO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 27. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Ahoj zatim jsem na nic neprisel. Nekdy to dela nekdy ne. Ale minule jsem zkusil ne ten plyn pridat, ale ohnout se tam a rukou ho pozvednout zpatky a otacky klesly. Tak mam podezreni na vadny plynovy pedal. Schvalne az ti to udela tak to taky vyzkousej a dej vedet. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 28. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Ahoj tak dneska zas. Uz to zlobilo o ceste domu a kdyz sem prijel do garaze a vypnul to a po minute nastartoval tak to slo zase na tech 1200. Zkousel jsem to nekolikrat za sebou a nekdy udelalo nekdy ne, ale spis ano. Nekdy to spadlo samo, ale vetsinou ne a stacilo dat nohu pod pedal a zatlacit na nej smerem nahoru, tak nevim jestli to muze mit na to vliv. Divny mi vsak je, ze to dela jen pri teplem motoru to by prece nemelo s pedalem nic spolecneho podle me. Uz jsem fakt bezradny. Diagnostika zadnou chybu nepise. Teda neni nikde zadna zapsana v pameti zavad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 a zkoušel jsi už, jak jsem ti psal výše, vytáhnout pedál plynu ven, zkontrolovat, případně lehce máznout kde se hýbe? ev. prostříknout sprejem na kontakty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 28. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Ještě nezkoušel ani jsem se tam nekoukal jak to tam pořádně vypadá a co všechno se musí udělat abych ten pedál vyndal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 (editace) mám dojem, že pedál drží na 3 šroubech (2 nahoře, 1 dole) a zhora je konektor. nejsem si ale jist, jestli není potřeba odmontovat i spodek z přístrojovky. jinak ještě ve vagu můžeš kouknout do skupiny 002 do pole 3, kde je "spínač" volnoběhu. při puštěném pedálu plynu tam musí být na druhém místě 1 (x1x), když je pedál sešlápnutý, bude (resp. má být) na druhém místě 0 (x0x) a v poli 3 budou procenta sešlápnutí (0% volnoběh, 100% plnej kotel). Editováno: 28. Červen 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 28. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Ve čtvrtek mám volno tak ho zkusím vyndat a prostříknout kontaktolem popř. namazat. VAG bohužel nemám. Jen u známého a vždy když to děla a jedu tam tak to přestane. Co ty myslíš? Na co to tipuješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 (editace) tipuji, že něco nefunguje tak, jak by mělo když ti pomůže přizvednout plynový pedál, který je elektronický, tak mne napadá problém v samotném pedálu. Editováno: 28. Červen 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.