R.I.D.E.R Vloženo 28. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Uvidíme začnu to řešit snad se závady nějak dopátrám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 Ahoj neskusal niekto vymenit snimac teploty radi mi to servismen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 1. Září 2011 Sdílet Vloženo 1. Září 2011 Ja to mám tie ž tak keď zodvihnem pedál padnú otáčky na normál poriešil to niekto čo je vlastne s tým Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 budu se opakovat v tomto tématu minimálně potřetí - když ti "problém" odstraní přizvednutí plynového pedálu nahoru, tak hledej problém v samotném pedálu. buď se mechanicky nevrací do polohy "0" a nebo je špatný/rozhozený potenciometr v něm. zkusil bych pedál vyhodit a nějakým uvolňovačem na zkoušku prostříknout "pant". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Neviem asi to z plynovým pedálom nebude mať nič spoločného keď zastanem s autom na volnobeh idú otáčky ako majú byť prídem k autu trebárs po 3 hod.a otáčky idú na 1200 až 1500 ot.Väčšinou blbnú otáčky keď je vonku vysoká teplota + 28 a vyššie čo je celkovo dosť čudné.Studený trebárs v garáži idú otáčky tak ako majú byť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 9. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Ano presne je to tak jak pise Emanuel. V garazi mi to taky nikdy neudelalo,ale jakmile auto jelo delsi dobu nebo bylo venku vetsi teplo, tak to zazlobilo. Nechal jsem vuz zchladnout a zase OK. Ja uz to zaplat panbuh resit nemusim auto jsem prodal. Za posledni dobu vic problemu nez bylo zdravo a jak to tak vidim vracim se ke klasice a benzinove verzi.Tak Vam preju at to vyresite. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 (editace) doporučuji si přečíst, jak jste oba popsali problém - při přizvednutí plynového pedálu se otáčky vrátily do normálu. takže čím to bude když pedál nemá lanko? otázka za 100bodů - jak mění svůj tvar/velikost většina materiálů s narůstající teplotou? každopádně netvrdím, že problém nemůže být jinde. jen bych začal od toho logičtějšího. hlavně to chce ale vůbec začít! ono to spíš vypadá, že chce radu typu - vyměň pojistku 13, utáhni pátý šroubek na víku ventilů a bude to v poho. Editováno: 9. Září 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 9. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Prosim te kliiiiid. Kazdej neni upe manualne zrucnej nebo se v autech tak nevyzna. U me to byla spis lenost, nez, ze bych si s tim neporadil a navic jsem vedel, za auto pujde do sveta, tak jsem si rekl at uz si s tim uzije nekdo jiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 neboj, nechává mne to v ledovém klidu. moje auto to není a ani jsem ho neopravoval. jen jsem si vždy myslel, že se se ptám na problém proto, abych ho mohl vyřešit. a za co přesně jsi vyměnil (nebo vyměníš) svůj stroj? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 9. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Ja mel Fabku kombi r.v. 2007 posledni modely nez zacali delat F II, 1.4 TDI Elegance dost pekne vybavenou. No a ted premyslim o tom samem,ale 1.4 16 V 55 kW a nebo o F II nejaky chudsi verzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.