Přejít na obsah

Zimmermann vs Brembo


Timmy

Doporučené příspěvky

Zdravim, mam fabii rs a stal se mi takovy problem ze po cca 7000km se mi uplne zvlnily novy kotouce origo vw.Tak bych si chtel poridit naky trosku lepsi nez serie a vsichni mi doporucuji bud brembo max s drazkama nebo zimmermann sport vrtany a popripade jaky k nim jdou nejlip desticky,kdo ma jake zkusenosti sem s nima..Dekuji :)

Editováno: , autor: Timmy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, pokud se ti po 7000 km zvlnily kotouče, tak bych tipl , že jezdíš jak prase :-D (nic ve zlým) ,taky mám FRS a toto se mi zatím nepovedlo. Jak tady víš někdo psal, že je máš jít reklamovat,tak to je podle mě nesmysl,spíš bych se zamyslel nad stylem jízdy. Kotouče se dají doporučit cokoliv vrtaného nebo drážkovaného jak Brembo tak Zimmerman hlavně pokud je cena kolem 1500,- tak to nebude žádná hitparáda. S cenou kolem 2500,- 3000,- za kotouč (mám doma vrtaný Zimmermann asi za 2900,-/ks) by to měl být nějaký zlatý střed. Desky doporučuju FERODO DS Performance (mám namontovaný a zatím i s neorigo kotoučem FEBI brzdí hodně dobře).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

osobně mám Brembo Max kotouče + destičky Textar a spokojenost....na to zda jsou vrtaný nebo drážkovaný peču, spíš mi šlo o to, aby kotouče nerezly ;) jinak skroutit ty 288mm předky je asi umění, sem tam auto celkem svižně projedu a ještě se mi to nepovedlo...dost s tím mají problém 280mm kotouče na koncernu (OI Leona atd), ale u 288mm bych to viděl na vyloženě špatný kotouče?? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Moje zkušenost - nedávat kombinaci Zimmermann kotouč a Zimmermann desky. Brzdí subjektivně hůř než série. Ale pak jsem na Zimmermann vrtané kotouče dal originál desky (výrobce Ate) a hnedle brzdí zase o poznání líp než série.

Už jsem to psal vedle. Dal jsem kotouče Zimmerman (nejaké obyč) a desky Ferodo Premier a nebrzdí to, ale za to pískají jak když přijíždí osobní vlak na druhou kolej :feve: (vím,že tu probíráte vyšší cenovou třídu, ale pro obrázek)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ja mel na O1 1,9 TDI 81Kw vsechny 4 kotouce Zimmerman klasika a s deskama Ferodo premier to brzdilo v pohode. Pred tim tam byly nejake desky ATE a nejak to nechtelo brzdit, i kdyz jsem je mel sundane a vse ocistil sprejem na brzdy a desky potahnul pres brus papir tak to porad nejak nebrzdilo, muselo se na brzdy celkem dost slapat.

Jeste jsem slysel od jednoho znameho ze dali na O1 Zimmerman kotouce a desky TRW a auto proste nebrzdilo. Pak tam vrazili pro zatim nejake jete ATE, a auto zacalo brzdit.

Takze jak to tak ctu, je to asi co kus to original :feve:

Ovsem kdyz porovnam brzdy ve Fabii, tak ta Octavie proste brzdila snad o polovinu hur.

L@dis1 : To ze ti piskaji, je diky tomu ze ty Ferodo premier nemaji nagehove skoseni hran. Kdyz bys ty desky vymontoval a trosku pilnikem zhodil hrany aby mely nageh, tak auto prestane piskat ;)

Editováno: , autor: Grym
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Grym

Jestli myslíš ten náběh hran viz obrázek, tak ho mají (i když je to obrázek zadních desek, ale je to na nich líp vidět pro ilustraci )http://www.skoda-dily.cz/data/items/7/4986a60eb6a51_t.jpg a pískají že se otáčejí lidi co jsou 100 m od přechodu :feve: a abych dosáhl stejného brzdného účinku jako s originálníma brzdama, musím vyvinout 2 x větší tlak na pedál. Tolik má skušenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravím. Potřebuji poradit s výběrem značek kotoučů a destiček. Mám F1 1.2 47 BME 2006 Elegance, brzdy FS III a kotouče by měly být 256 x 22. Jen ještě musím sundat levé přední kolo a zjistit, jestli mám čidlo nebo ne? Bývá to ve výbavě Elegance nebo si do každý dodělával? Dnes jsem pozjišťoval ceny desek a kotoučů v nejbližších autodílech. Takže kotouče můžu sehnat: Zimmermann 630 kč/ks, Ferodo 650 kč/ks nebo Brembo 600 kč/ks. Destičky: Lucas 930 kč/sadu, Ferodo 700 kč/sadu, TRW 1.000 kč/sadu, Brembo (pouze s čidlem) 900 kč/sadu nebo Bosch 600 kč/sadu. V jednom obchodě mi poradil ať beru kotouče Brembo a k tomu desky Bosch, podle nich nejlepší volba. Ty Brembo desky jsou prý zbytečně drahé většina lidí bere desky Bosch. Tak nevím, já bych bral asi kotouče Brembo a ty desky Bosch ikdyž ta cena kotouče Brembo 600 kč za kus se mi zdá podezřelá, na netu stojí 800 kč a víc. Desky mám ještě asi původní a kotouče asi taky - auto má teď nějakých 91 000 km, jsem 2. majitel. Poradte mi s výběrem? Díky Mirek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My sme davali na ORS1 vrtany zimmerman i s deskama a katastrofa brzdeni nic moc a u der zacali praskat, ted na ORS2 mam ATE a pujdou brembo a na felde mame tez brembo.takze za me tak brembo nebo ate,textar ale zimm uz bych si nevzal /mozna spatny kus nevim ale uz nechci stezuje si na ne vic lidi.

Editováno: , autor: KubaRS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jserm včera změřil tloušťku brzd. kotouče na LP kole a bylo to 20 mm. Je to už na výměnu nebo je nechat sjet až na 19 mm? Mám dát i nové kotouče nebo stačí jen destičky? Já bych raději vyměnil i kotouče, jsou na nich i rýhy jak na gramof. desce. Poraďte, díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem koupil brzdové destičky Bosch na své brzdy FS-III. Ale nejsem si jistý, jestli mi prodali ty správné? Podle "Jak na to Fabia" mají brzd. destičky pro FS-II brzdy 2 velikosti - ta s větší třecí plochou má být na vnější straně kotouče. U FS-III brzd mají být na straně pístu destičky s nápisem "Kolbenseite". Já ale na svých koupených destičkách žádný takový nápis nevidím a jsou všechny 4 stejně velké. Takže je jedno kterou desku dám k pístu a kterou na vnější stranu nebo mi dali desky na jinou Fabii?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak mas brzdy FS-III, tak ti mali predat dosky na FS-III. Dosticky na FS-III su vsetky 4 rovnake co do trecej plochy, na stranu piestiku maju ist tie dosky, ktore maju vacsie pliesky na zadnej strane. Dosky s mensimi plieskami idu na druhu stranu. Ak mas signalizaciu, tak doska s kablikom na LP stranu auta na stranu piestiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v tom případě je mám OK. Já sem si těch rozdílných plíšku hned nevšiml :rolleyes: Na jedné desce jsou všechny 3 plíšky vyšší a zahnuté na druhou stranu a na druhé desce je 1 plíšek velký a zahnutý a 2 plíšky kratší a jen trochu ohnuté na stejnou stranu. Takže díky za info :kol-35:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...