Přejít na obsah

Mirek09

Uživatel
  • Počet příspěvků

    113
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Mirek09

  • Narozeniny 22.2.1985

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

914 zobrazení profilu

Oznámení Mirek09

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Leštění předních světel už mám taky za sebou, já použil sadu Rowax basic a výsledek je super! Přikládám fotky - jednotlivé světla před leštěním, 1 světlo hotové + původní stav pro srovnání, 1 hotové + počátek broušení zrnitost 400 (foto s otevřenou kapotou, levé světlo je úplně až mléčné) a foto kde jsou již obě světla hotové
  2. Zdravím. Při jaké teplotě chlad. kapaliny se má zapnout větrák u chladiče? Včera jsem totiž popojížděl v koloně (Dny NATO Ostrava), teplota chladící kapaliny šla nahoru. Přímo z té kolony jsem jel zaparkovat auto a při tom parkování už ručička na budíku teploty byla v červeném, doufal jsem že se zapne větrák chlazení, ale nic se nedělo, akorát se mi rozblikala kontrolka teploty na palubce a začlo to pípat. Dnes jsem kontroloval pojistky u autobaterie a obě dvě pojistky, kde jedna z nich by měla být od větráku jsou OK - pozice 3 (40 A) a 8 (30 A). Větrák zadřený není, rukou ho lze úplně lehce roztočit. Vadný termospínač? Lze to zjistit přes VAG? Mám Fabii 1, 1.2 12V Elegance 2006. Díky
  3. Tak dnes se problém vyřešil, navštívil jsem autoelektrikáře, ten mi modul na rozsvícení světel na počkání opravil pájkou a vše opět funguje jak má
  4. Ahojte. Bohužel, mám taky problém se světly u F1 1.2 47 kW elegance r.v. 2006. Zjistil jsem to před 2 dny při vyjíždění z parkoviště, kdy už ze zvyku kvůli automatickému rozsvícení potkávacích světel po nastartování, přepínám ještě při zapalování na obrysovky a venku najednou tma, jen v zrcátku vidím jak svítí dolů na zem bílé LEDky nad RZ. Něco málo jsem zde už pročet, takže jsem myslel taky že to bude vadný modul pro autom. rozsvícení. Nejdřív ze všeho jsem zkontroloval vše ostatní - pojistky, žárovky a přední LEDky obrysovky, vše OK i při zapnutí blinkru bez klíčku všechny obrysovky i koncové svítí. Jen při zapnutí přepínače světel mi nesvítí obrysovky, svítí vše ostatní, jak už tady někdo psal. Dnes jsem tedy vyndal pojistku SB55 z 55. pozice a zkusil světla a NIC. Pak rozebral spodní palubovku u řidiče a VYNDAL ten slavný modul a opět zkusil světla a opět beze změny, obrysovky prostě nesvítí, tak už nevím. Měl jsem zapnuté pouze zapalování bez nastartování, ale tím to snad nebude, mlhovky svítí. Modul mám AEV 0317.01, PA6-GF30, datum montáže 4.8.2006, já ale nejsem první majitel auta. Na modulu je napsáno Kroměříž, ale v návodu je Molpir group Olomouc. Asi budu muset zajet do servisu, já už si nevím rady. Jde to zkontrolovat VAGem nebo čím vším to ještě může být, že obrysovky nesvítí ani při fyzicky odpojeném modulu? Prosím, poraďte, díky
  5. Pánové, mockrát díky ! Přesně tyhle informace jsem potřeboval
  6. Do jakého hliníku? V tomhle zrovna moc znalý nejsem. Jaké další díly musím koupit, kromě samotných stabilizátorů? Je pak potřeba po výměně udělat i geometrii předku? Děkuji
  7. Mám podobný problém s vrzáním přední nápravy. Začalo to dělat jak se venku ochladilo. Předtím to jen někdy při větším rozhoupání předku auta (např. při jízdě po postruskované cestě) sem tam kleplo - dutý zvuk a většinou jen pravá strana. Teď to celé hrozně vrže, jak starý kočár nebo 2 pryžové nebo gumové věci o sebe. Dělá to hlavně při menších rychlostech - do 30 km/h, vždy když se zhoupne předek - rozjezd, brždění, retardér, nejvíc to vrže když odbočuju ku baráku a musím najet na chodník, ale natočení kol na to nemá vliv. Když jedu od baráku z mírného kopce dolů (tráva, hlína, struska - nic pevného) tak je to taky hrozné, ale jakmile začnu trochu přibržďovat tak to přestane vrzat. Bude to taky uložení stabilizátorů nebo i něco jiného - silenbloky, tlumiče (horní uložení, ložisko), pružiny? Je to velká závada, můžu s tím ještě chvíli jezdit? Mám F1 1.2 12V 2006 Elegance naj. 109 000 km všechny díly asi ještě původní - nejsem 1. majitel. Jak bylo auto 3 měs. staré, bylo bourané, ale předek je jinak v pohodě - nesjíždí se blbě gumy, nikde nic netáhne apod. Díky
  8. No já jsem teď právě s autem do autorizovaného servisu nejel (do Škody). Jsem z Orlové takže jsem jezdil do Autosalonu Kudrna v Orlové a dobré zkušenosti s tím teda nemám. Tam mi účtovali dokonce 3,5 l oleje a to Castrol 1 l za 370 kč! Jestli tam nalévali celých 3,5 l to pochybuju. Teď jsem byl v servise Auto Chodura v Šenově. Potřeboval jsem taky vyměnit brzd. obložení v zad. brzdách a vyměnit brzdovku. Při zakoupení jejich oleje tam měli výměnu zdarma. Jak jsem kontroloval ten olej, všiml jsem se rozlitého oleje kolem víčka na krytu nad motorem a taky pod motorem vlevo na krycím plechu motoru. Dole bylo možná 0,5 dcl, ale že by to měnilo takové nemehlo a rozlil celkem 0,5 l? Taky mám zamaštěné tělo olej. filtru, musím se podívat, jestli mi to neteče na altík. Mastné to ale bylo už od předchozí výměny oleje v AUTORIZOVANÉM servise. Kouknu se i pod auto, jestli to neteče zespod. Při jak malém množství oleje se rozsvítí kontrolka oleje, že je ho málo? Díky
  9. Zdravím. Nevíte někdo při jak malém množství oleje v motoru se rozsvítí kontrolka oleje, že je ho málo? Rozsvítí se to vůbec při malém množství oleje? To jen abych věděl do budoucna, kdyby se najednou z ničeho nic začal ztrácet olej. Byl jsem teď v servise měnit olej. Na účtě napsáno, že mi tam dali 3 l oleje, ale jak jsem to měřil hned druhý den při teplém motoru asi po 10 min odstávce, olej byl sotva uprostřed mezi ryskama ! Mám pocit, že je ho tam málo. Dali mi plnou syntetiku 5w-40, mám 1.2 47 kW 2006 Elegance. Prosím poraďte
  10. Tak v tom případě je mám OK. Já sem si těch rozdílných plíšku hned nevšiml Na jedné desce jsou všechny 3 plíšky vyšší a zahnuté na druhou stranu a na druhé desce je 1 plíšek velký a zahnutý a 2 plíšky kratší a jen trochu ohnuté na stejnou stranu. Takže díky za info
  11. Dnes jsem koupil brzdové destičky Bosch na své brzdy FS-III. Ale nejsem si jistý, jestli mi prodali ty správné? Podle "Jak na to Fabia" mají brzd. destičky pro FS-II brzdy 2 velikosti - ta s větší třecí plochou má být na vnější straně kotouče. U FS-III brzd mají být na straně pístu destičky s nápisem "Kolbenseite". Já ale na svých koupených destičkách žádný takový nápis nevidím a jsou všechny 4 stejně velké. Takže je jedno kterou desku dám k pístu a kterou na vnější stranu nebo mi dali desky na jinou Fabii?
  12. Tak jserm včera změřil tloušťku brzd. kotouče na LP kole a bylo to 20 mm. Je to už na výměnu nebo je nechat sjet až na 19 mm? Mám dát i nové kotouče nebo stačí jen destičky? Já bych raději vyměnil i kotouče, jsou na nich i rýhy jak na gramof. desce. Poraďte, díky
  13. Zdravím. Potřebuji poradit s výběrem značek kotoučů a destiček. Mám F1 1.2 47 BME 2006 Elegance, brzdy FS III a kotouče by měly být 256 x 22. Jen ještě musím sundat levé přední kolo a zjistit, jestli mám čidlo nebo ne? Bývá to ve výbavě Elegance nebo si do každý dodělával? Dnes jsem pozjišťoval ceny desek a kotoučů v nejbližších autodílech. Takže kotouče můžu sehnat: Zimmermann 630 kč/ks, Ferodo 650 kč/ks nebo Brembo 600 kč/ks. Destičky: Lucas 930 kč/sadu, Ferodo 700 kč/sadu, TRW 1.000 kč/sadu, Brembo (pouze s čidlem) 900 kč/sadu nebo Bosch 600 kč/sadu. V jednom obchodě mi poradil ať beru kotouče Brembo a k tomu desky Bosch, podle nich nejlepší volba. Ty Brembo desky jsou prý zbytečně drahé většina lidí bere desky Bosch. Tak nevím, já bych bral asi kotouče Brembo a ty desky Bosch ikdyž ta cena kotouče Brembo 600 kč za kus se mi zdá podezřelá, na netu stojí 800 kč a víc. Desky mám ještě asi původní a kotouče asi taky - auto má teď nějakých 91 000 km, jsem 2. majitel. Poradte mi s výběrem? Díky Mirek
  14. Tak stale nevim. Vnitrni cirkulaci to nebude. Ta funguje normalne - jel sem do kopce za plne nalozenou tatrou 815 a uz kus za ni sem zapnul recirkulaci vzduchu - a zadny zapach po nafte, po chvili jsem vnitrni okruh vypnul a brutalni smrad z nakladaku. Takze klapkou to podle me urcite nebude. I ve stojicim nastartovanem aute sem zapnul vetrak na 3. stupen a prepinal vnitrni okruh/cerstvy vzduch a daval ruku k nasavani u spolujezdce, jde to i slyset, ze se klapka otvira a zavira, ze je OK. Nechal sem ted vydesinfikovat klimu a menili mi i kabinovy filtr. Po 2 dnech sem zjistil, ze filtr spatne nasadili - pri vetraku na 2. a vyssi stupen to kolem filtru sycelo. Uz sem si to spravil. Uz to ted tak hodne nemlzi, ale v desti tu klimu na celni sklo zapnout musim - mlzi to, a to jezdim vetsinou sam.
  15. Muze mi prosim nekdo poradit ??
×
×
  • Vytvořit nový...