Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Jen zvedavost dostanu 16 palcova lita kola z roomstera na yeti? nebo který kola koupit aby pasovali na obě auta a roomster se netrápil? Možná hloupý dotaz. díky

Nedostaneš Roomster má rozteč 5*100 jako FI , FII , OI a Yeti myslím 5*112 jako OII, Superb :palec2:

  • Autor

ja si to myslel ale napadlo mě zda by to nešlo nějakou podložkou, ale díky.

možná by to šlo, podívej se na net, některý kola mají rozteč 100 i 112. Chtěl jsem kupovat na zimu litáky a narazil jsem na to. V práci máme na autě litáky a mají 8 dír-4 jsou 100 a ty druhý nevím,neměřil jsem to......ale existují prej i exentrický podložky, ale je otázkou jestli na to máš jak se říká kule-já osobně bych to nekupoval, myslím, že v tym středu je to zeslabené..

možná by to šlo, podívej se na net, některý kola mají rozteč 100 i 112. ... V práci máme na autě litáky a mají 8 dír-4 jsou 100 a ty druhý nevím,neměřil jsem to......ale existují prej i exentrický podložky,....

Škodofky počínaje Octou jako koncernová auta mají 5 děr v disku - a chtěl bych vidět ten ráfek, který by měl 10 děr - na 2 různé rozteče - byl by uprostřed děravej jak ementál a za jeho odolnost bych nedal ani falešnej pěťák. Excentrické šrouby se používaly na dorovnání 2mm rozdílu v rozteči mezi starými škodováckými náboji 4x98 (všecky škodivky počínaje snad už tisícovkou nebo stovkou = hundertkou a konče "dvaadevadesátkovým" favoritem - a modernějšími náboji 4x100, které zavedl koncern VW po převzetí automobilky na fáčka od MR ´93 plus pozdější Feli - protože na ty se daly koupit hezké liťáky a spousta lidí se na ně ulakotila i pro starší auta. Dorovnávat excentrama 12mm bych si netroufal ani u zahradního traktoru - u aut s konstrukční rychlostí vysoko přes 150km/h bych o takovém nesmyslu vůbec ani neuvažoval. Jedinou cestou by mohly být podložky, jenže těmi se zase změní vysunutí kol = rozchod a nevím jak by se na takovou úpravu tvářila fabrika potažmo STK.

Ja som mal ešte na starom aute kolesá s inou roztečou cez excentrické skrutky, ale po pár kilometroch som tie kolesá radšej predal, lebo som si uvedomil, že fyzikálne zákony sú nevypočítateľné a zdravie mojej rodiny mi je prednejšie ako image ;) A aj tak sa to nedalo úplne presne dotiahnuť, takže to triaslo pri istých rýchlostiach a to som mal dokúpené aj vymedzovacie krúžky. Pokiaľ človek nie je vyslovene tuner alebo podobne a nevydrží bez dizajnových výstrelkov, tak osobne nedoporučujem žiadne podobné "úpravy". Myslím si, že napr. pri nehode sa to môže vypomstiť, keď sa na to pozrie polícia alebo poisťovne..

Upraveno od galeo

dnes v olympii olomouc-reklamní stojan s ráfky a byly tam disky fakt s deseti dírama-bylo to na šestnáctkách, nic tam nebylo napsaný(možná z druhé strany) a vypadalo to, že je to schválený.

byla by fotka?

to jsem zapomněl vyfotit :feve: byl jsem rád,že nemám boule od kroup.Jestli je někdo z olomouce a jezdí do olympie,tak to může za mně blesknout.Když se to tak vezme, kdo počítá, že bude měnit auto, tak to není špatní investice.

  • 2 měsíce později...
post-59893-0-17492300-1311884356_thumb.jJe vela takych diskov s dvoma roztecami. Ja nevidim problem v pevnosti. Ked to udrzia tenucke luce, preco by to neudrzal naboj. Urcite je to spocitane aj s rezervou.

Aha tyyjo husty. Priznam se, ze bych se toho trochu bal, ale pokud to ma atest, tak to asi bude v pohode. Nevim jak to ale bude na aute vypadat, kdyz tam bude par sroubu a zbytek prazdny. ;)

Nechci se hádat - ale srovnej si průřezové zatížení v těch kterých místech a porovnej momenty sil - odstředivých i setrvačných. Prostě ten "univerzální" střed vždycky bude potenciální ohnisko soustředění napětí a při kolizním ději ( nejen při skutečné nehodě, ale i při nárazu na nerovnost na silnici) bude mít tendenci povolit dřív než loukotě...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.