kimmi Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Ahoj,v poslednej dobe som si všimol zaujímavú vec.Keď naštarujem studený motor a je jedno či ráno,obed alebo večer nezávisle od vonk teploty,tak motor má voľnobeh niekedy 1000 ot/min a inokedy 1250 ot/min,mám taký dojem že predtým viac ako 1000 ot/min to nešlo,možno som si to iba nevšimol,neviem,robí to aj ostatným HTP-čkarom. Po chvíľke to klesne na tých klasiku 750 ot/min.Ostatné no problemo. Ozaj ak to bude čítať Malta,tak ho zdravím osobne a už som natankoval 3 full tank LPG a check motora sa nerozsvecuje ako mi to robilo kvôli LPG chudobná zmes-sporadická (16555),neviem čo sa stalo,ale som spokojný (pozn.kontrolka je funkčná). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Květen 2011 Sdílet Vloženo 8. Květen 2011 čítám čítám a mám radosť . No myslím že tomu pomohlo to vyčištění vstřiků, pokud ti nehýbali s mapou LPG. K tvému volnoběhu, popravdě řečeno, nevím, páč jsem Fábinou nejel ani nepamatuji , manželka mě do ní nepustí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 10. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 Zdá sa mi že sa ten voľnobeh mení vonkajšou teplotou,čím je pri studenom štarte vonku teplejšie tak sú otáčky vyžšie a naopak.Išiel som po nočnej z práce bolo +4 a otáčky 1000ot/min,ke´d som natočil studený motor cez deň a bolo +14 tak 1250ot/min,zdá sa mi to nelogické,ale asi to tak má byť,lebo všetko ostatné funguje bezvadne.Žeby to mala za následok váha vzduchu,lebo chladnejší vzduch je vraj lepší pre motor,neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobajz Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 (editace) Tak přesně tohohle jsem si všiml asi před měsícem,když je chladno-otáčky do 1000,když je pařák vyskočí po natočení taky na 1250 ot.Celkem mne uklidnilo,že to nedělá jen mně,takže to řešit nebudu.Za tu dobu co jsem si toho všimnul je spotřeba O.K(5l/100),takže to bude asi holt normální. Editováno: 10. Květen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 10. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 Asi to tak má byť.Niekde som čítal že aj kryt motora na 1,2 47Kw nebol bohvieaké dobré riešenie.Nové fábie sa už robia bez krytu,neviem či je to šetrenie výrobcu,alebo zistili že je to pre motor lepšie a filter dali nabok.a nakoniec aj ERG ventil zrušili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 zrušení airboxu bylo šetření od MR2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sgar1 Vloženo 1. Září 2011 Sdílet Vloženo 1. Září 2011 Zdravím mám taký istý problém mechanik mi skontroloval celé auto a zistil iba mierne zvýšený tlak benzínu vraj je to v palivovom filtri pretlakový ventil.Ale mne to robí aj na LPG.Už to riešim vypnutím a znovu naštartovaním asi tak po 30-50 sekundách a otáčky ostanú pekne ako majú.Ani jedna HTP-čka čo poznám nemá takýto problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 1. Září 2011 Sdílet Vloženo 1. Září 2011 já mám to samé, ale na úplně jiném autě ... - při studeném motoru a venkovní teplotě pod cca 10°C a nad 25°C nastartuju, otáčky nastartují a drží 950 - při teplotě mezi 10-25°C otáčky po nastratování 950 a hned vylezou na 1250, spadnou po cca 1min na normál 950 a pak ohříváním motoru až na 640 (teplý volnoběh u 1.6 75kW) - na HTP nemáte ani váhu vzduchu ani sekundární vzduch, čili to bych vyloučil také jsem zkoušel váhu odpojit a to samé - EGR ventil je dle diagnostiky OK ale nevím jestli úplně dovírá a třeba kolem nesaje falešný vzduch, možná že při teplotě kolem těch 15°C je trochu teplotně jinak roztažený a netěsní, stejné problémy jsem ale četl i u jiných motorů (novější HTP) a ty už EGR nemají. Tam kde jsem četl problémy u novějších motorů jim to vyřešilo flashnutí ŘJ Pokud ale Vám to od nova nedělá a začlo až teď tak to asi softem nebude, všem znáným s 1.6 75kW to také nedělá, jen mě - další možnost je klapka nebo lambdy ??? - někdo nějaký nápad? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sgar1 Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 Začalo to postupne a asi za tri mesiace to robí pri každom štarte,uvažoval som že to môže byť v oleji lebo to začalo tak 3000KM po výmene a dal som tam Valoline 5W40 ten pre motory nad 100000KM a teraz som zistil ze nesplna VW normy ktoré predpisuje výrobca a vraj HTP-čka sú na olej moc háklivé.Doteraz tam bol Shel takí istí od výroby.Bola servisovaná v Škodovke.Bola to firemna fabka,ja som ju kúpil na jeseň.Teraz má po výmene 8000KM.Kupoval som ju mala 147 000KM a teraz má 158 000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobajz Vloženo 19. Září 2011 Sdílet Vloženo 19. Září 2011 A nemohl by to dělat snímač teploty nasávaného vzduchu?Čidlo teploty chl. kapaliny jsem už měnil a beze změny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sgar1 Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 tak konečne sa schladilo a pri vonkajšej teplote do 20 stupňov ide na 900 ot. a nad 20 stupňov na 1100-1200 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sgar1 Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 A nemohl by to dělat snímač teploty nasávaného vzduchu?Čidlo teploty chl. kapaliny jsem už měnil a beze změny. teraz som ho hodil na VAG a to čidlo ukazuje normálnu teplotu aká bola aj vonku,tak tam to asi nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobajz Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 Tady řešili něco podobného:http://forum.skodahome.cz/topic/66499-volnobeh/ A týká se to i 1.4,takže je to asi fakt normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.