Přejít na obsah

dym z pod kapoty a vyvretie chladiacej kvap


MirQoo

Doporučené příspěvky

Zdravim, dnes som presiel s fabcou asi tak 1km po meste ked som auto odstavil tak vidim ze z pod kapoty unika biely dym (alebo para), otvorim ju a dym siel z nadrzky na chladiacu kvapalinu, ktora asi zovrela a skoro cela sa vytiekla. Auto pritom teplotu ukazovalo normalnu, nic zvlastne, jediny problem bol v zime so studenym startom kedy mi zadusilo motor po par sekundach, a taktiez to ze teplotu sice ukazovalo ale niekedy sa stalo ze som siel aj 200km a neukazovalo nic. V com myslite ze je problem? moze to byt termostatom? vdaka za odpoved... (stale len same problemy su s tym autom za posledneho pol roka som do neho dal takmer 1000eur za opravy a stale sa nieco najde, co ma nemilo prekvapi)

Editováno: , autor: MirQoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ti neukazovalo teplotu, tak může bejt čidlo nebo dráty k němu v háji. Divím se, že na něj ještě zpolíháš.

Většinou, když umře termostat, tak se rozlomí a zůstane votevřenej, takže by se nepřehříval motor, ale naopak chladl. Třeba při jízdě z kopce.

Měl si tam vodu i před tím, nebo si nejseš jistej?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no skor to bola para, nie dym :) mechanik mi cca pred necelym mesiacom menil tesnenie pod hlavou.... inak pred tym bolo vsetko v poriadku, 2 dni dozadu som bol v jednom meste cca 200km a bez ziadnych problemov, preto ma to dost zarazilo ze z nicoho nic po cca 1km jazdy po meste sa stalo toto...

k uniku chladiacej doslo v oblasti nadrzky na chladiacu

Editováno: , autor: MirQoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

preco menil pred mesiacom tesnenie??

Mechanik dal hlavu na tlakovu skusku??? dal zrovnat hlavu??? Pouzil original tesnenie??? dobre dotiahol hlavu???

Aj nove tesnenie moze prasknut ked sa pouzije made in China a nie original tesnenie.

vraj preto ze sa v nadobe na chladiacu zmes usadzal zvnutra bordel ze to znacilo vadne tesnenie pod hlavou, ja niesom ziadny mechanik takze neviem povedat... uz som vystriedal asi 4 mechanikov, vsetci ma na niecom odrbali,,, uz nemam ani sily to riesit

a ad ci spravil to co spravil, nevidel som ho ako to robi, ako mechanik ma velmi dobre odporucania, a vela znamym robil auta, vsetci mi ho doporucovali, tak snad to spravil tak ako mal... problem je ze je 20km daleko, a neviem ci s autom v takom stave tam dokazem dojst :(

inak potom som autom dosiel k domu naspat ten cca kilometer, drzal som ho v nizkych otackach, dolial tam aspon co-to som mal chladiacej. Dosiel som v poriadku, nechal som auto chvilu na volnobeh, a pozoroval teplotu... ta pomaly stupala, az dosla na cca 3/4, potom som vypol motor. Popri tom som sledoval pri otvorenej kapote samotny motor, zaujimava vec bola ta, ze sa netocil ventilator na chladici ? moze to spolu nejako suvisiet?

Editováno: , autor: MirQoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ventilátor na chladiči - sahara, spíná až už když je voda v chladiči přehřátá a nedochází k jejímu ochlazování náporem vzduchu, tedy když popojíždíš v koloně a je venku vedro. Pokud jsi vypl motor když teploměr ukazoval 3/4, tak to by jsi se ještě načekal než by sepla sahara

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mne spina teplomer i kdyz je teplota tesne za pulkou....proste jeste jsem nemel rucicku teplometu ve 3/4....a kdyz nejakou dobu stojim, napr. v garazi tak taky sepne hned po pulce a kdyz se mi podari vypnout motor v tu spravnou chvili, tak motor zhasne a treba se jeste zapne vetrak na chvilku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teraz som ho nechal na 10min volnobeh ze co to spravi, teplota vystupala do polky potom som vypol motor a nasledne zase zacala unikat z nadrzky chladiaca, stihol som to odfotit.... tu je obrazoku9p7fw6x8j2tphpqbpg9d8shjcumtr7s.jpg

mechanik mi svorne na telefone tvrdi ze to je koli termostatu, ze ho mam dat vymenit niekomu v okoli, kde s tym autom dojdem

Editováno: , autor: MirQoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok diky za rady, pojdem este vyskusat tu hadicu

nieje horuca, dalej som pozeral olej, ten je tiez uplne v poriadku, taktiez som pozeral ci nedymi na bielo/modro, nic vsetko v norme... zajtra ho idem hodit k servisakovi tak som zvedavy

Editováno: , autor: MirQoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli tlustá hadice od termostatu do chladiče není horká, je to tutově termostat - a ten vyměníš sám a doma. Stojí samotnej kolem 450,-, s domkem a čidlem vcelku jako komplet kolem 600,- českejch - spočítej si to na € vydělením zhruba dvacetičtyřma-pěti. Samotnou výměnu zvládneš i s dolitím za půl hodinky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...