Přejít na obsah

FI, Zadni tuningové svítilny, problikávají, nesvítí mlhovka


Pavel_R.

Doporučené příspěvky

Ahoj, dneska jsem osadil do přítelky Fábky tunningová zadní světla (měla to zbouraný) a v AutoKelly měli za supr cenu pár těhle světel.

Osadil jsem je (čekal jsem že na to neni co zkurvit)... zapnu světla k tomu blikačky a koncová problikávají (levá více), při brzdovkách na levé lechce žhne levá brzdovka a ta pod ní. Zapnutí mlhovek nerozsvítí nic.

Propojení těhle světel se dělá jen nacvaknutím konektoru, kterej je na kabelu (není tam patice jako u originál světel). Původní světlomety šlapaly OK, ještě před výměnou...

Nemáte s těmahle lampama někdo zkušenosti ???

Ještě nechápu jaká má být skladba od spodu: - dvouvláknovka je brzda a koncové, nad tím nevím co je, pak je blikačka, a poslední žárovka opět nevím.

Poradíte ???

PN u Autokelly je: 40.16.T02

post-11056-0-68715900-1306515766_thumb.g

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem o kousek postoupil, uz vim ktera zarovka ma byt co porovnavanim s puvodnim svetlem. Prvni co jsem zjistil je ze je drat pro brzdove zapojenej na dvouvlaknovku. Svetla uz ted maji usporadani jak maji. Nicmene pokud strcim tu dvouvlaknovou tak stejne divne zhnou ostatni zarovky a na pristrojovce sviti kontrolka mlhovky. Jedine co me napada prohozene vlakno mlhovky a obrysovky, ale to nedava smysl... vlakno jako vlakno, melo by bejt jedno jestli to nebo to.... zkusim je prohodit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když koukneš na ten obrázek toho světla tak:

nahoře je mlhovka

pak je oranžová blinkr

pod ní couvačka

dolní je brzda a obrysové ???

já že na origo svítí brzda v horním. Skutečně má být mlhovka na tom dvouvláknu ?????

Co se týče kostry, do konektoru je jen jedna kostra a směrem k žárovkám je to rozbočené (originál z výroby) takže myslíš, že je jen blbej dotek ?? .... ale jo máš pravdu je to kostrou, huráá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je víceméně jedno, jestli svítí mlhovka nahoře nebo dole a brzda opačně - důležitý je, že jak brzda, tak zadní mlha mají předepsanej výkon 21W na vlákno a že nejsou umístěný hned vedle sebe, aby nesplývaly. Obrysovka může být ve společné pozici jak s mlhou, tak s brzdou - tam to nevadí. Felina to má taky tak. Kolega z práce si takhle jednou v kalupu vyměnil žárovku ve skupinovce u feliny - a místo dvouvláknovky 12V 15/21W si tam šoupnul jednovlákno 21W - a pak se divil, že mu při šlápnutí na brzdu píská "policajt" rozsvícených světel a žhnou mu přední světla... Bodejť, když si spodkem jednovláknovky vyzkratoval ty plíšky, který normálně přiléhají na vývody dvou vláken - obrysovky a brzdovky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to bylo v konektoru na pinu. Kablik kostry byl chycen k pinu jen za izolace, dratek nidke..

Rozlozeni svetel jsem nechal jak to bylo od nich zapojeny - horni cervenej reflektor je mlha, pod ni blinkr, pak zpatecka a dole brzda a obrysove.

Jen v jedne patici byl pootocenej vnitrek (patky na vlakno) tekze na silnejsi vlakno byl obrys a brzda byla na slabsim. Jeste jsem musel protahnout kablik na pravou mlhovku, fabka to tam v originale nema na konektoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

světla mám taky sice ne s kelly ale od kámoše, zapojený jsou tak jak origo, předělal jsem sám a neměl jsem probém, je opravdu důležité aby mlha a brzda svítili jasněji než zbytek tedy 21W jinak ještě musíš dodržet barvu světla to je ti asi jasný.

Jo a pozor koukni co to má za homologační značku protože tydle světla jsou homologovaný pro polsko a né na naše cesty a jestli natrfíš na štouravého policistu můžou bejt problémy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Jo a pozor koukni co to má za homologační značku protože tydle světla jsou homologovaný pro polsko a né na naše cesty a jestli natrfíš na štouravého policistu můžou bejt problémy

V tomhle mám za to, že pokud nese nějaký světlo homologačku pro nějaký stát Evropy, měla by ta homologace být uznávaná taky celoevropsky - minimálně v rámci EU - a v tom jsme jak my, tak Pšonci... Stejně tak musí celá Evropa uznávat český nebo německý homologační značky. Písmeno E v kroužku s číslem je jen označení, která země homologaci udělala, ne pro kterou zemi homologace výhradně platí.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chtel jsem usetrit. Tyhle tuningy byly oba za cenu jednoho origo.....

Jinak, jsem koukal do DP a je to tam takto:

post-11056-0-75906200-1306785859_thumb.p

Takze budu buset přeházet piny, protože ty tuningáče mají mlhu nahoře a brzda je na dvouvláknu (to výkonnější vlákno) s obrysem. (jak to máte vy ?)

Ale to je chvilka, přehodim a kápnu tam tavicí hmotu, horší je že teď jsem zjistil, že přítelce nafachá ani třetí brzdové, achjo, nevím z který strany začít bez velké námahy.... zase si pojedu půjčit měřák. A to mě čeká ještě ten šílenej nárazník a LZ dveře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

A proč bys to přehazoval? Pavel_R měl na tom světle nefunkční = nesprávně připojenou kostru = proud se mu neuzavíral jak má, ale přes další žárovky/obvody, takže mu to svítilo všecko možný a nic pořádně. Zkus to normálně připojit a uvidíš co kde bude svítit a co ne - nejlepší je samozřejmě kontrolu dělat ve dvou, jeden sedí za volantem a mačká spínače, druhej čumí do světel za autem a případně hlídá s měřákem, kam jde proud.

Můžeš si eventuálně přizvat i nějakýho PaCha ze zásahovky s taktickou brokovnicí, kdyby ten proud opravdu šel někam kam nemá, aby mohl "Jménem zákona!" střílet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to funguje, ale prostě mám na z hora> Mlhovku, blinkr, zpatečku a dole obrysové+brzdové(na dvoj vlaknu). A chci to přehodit aby to svítlo jak na original nahoře brzda, blinkr, zpatečka, obrysovka+mlhlovka. Ono mi to jinak funguje, ale prostě mi tu jde o vzhled :)

Takže si to chci přehodit akorát, ten konektor od světel je zakapnuty, tak jsem myslel, že by přehodil piny na tom co jde z auta, Jak jsem se dival, tak se dá nějak rozdělat akorát nevím jak. Tak jestli by mi někdo neřekl jak to vycvaknout ať tu neulomím :)

Editováno: , autor: jou222
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to souvisí i s tou homologací - i když to je "tuning", tak je to homologované právě s tím od originálu odlišným rozmístěním jednotlivých funkcí a já osobně nedoporučuju na tom cokoliv měnit. Jde totiž i o teplo vyvíjený jednotlivýma járofkama při provozu a o to, jak jsou jednotlivý pozice navržený i s ohledem na chlazení, aby se pak po třeba půlhodinévý jízdě některá z patic jednoduše nevytavila ven...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...