Přejít na obsah

Škube


motocz

Doporučené příspěvky

a dělá to v určitém režimu otáček? Mně to totiž dělal EGR, když se odporoučel do věčných lovišť. Když jsem lehtal plyn tak od 2000-2400 ot. tak to pocukávalo a postupně se to zhoršovalo až to cukání bylo hodně brutální a rozsah byl větší od 2-2800 ot. Než jsem pak vyměnil EGR byla moje jízda hodně šílená, buď jsem tomu musel vždy šlápnout na podlahu nebo odstavit nohu z plynu, nic mezitím neexistovalo a otáčky jsme musel držet nad 3000.

Editováno: , autor: Malta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no vidíš :palec2: . Tak hlavně, starý EGR nevyhazuj, schovej si účtenku od nového (kvůli reklamačce), páč mně takhle odešly vždy tak po roce a půl další dva EGR ventily, tak jsem byl rád že jsem měl ten starý, že jsem ho tam mohl dát ale se zaslepením, aby to necukalo, než se vyřídily reklamace (musím říci že vždy pozitivně).

teď mě tak napadlo, kolik jsi měl najeto na ten původní EGR?

Editováno: , autor: Malta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvam se ze sem taham jiny motor ale resite tu EGR ventil a tak by me zajimalo jestli je v 1.4 MPI 44kw s 1 lambdou taky EGR ventil .. je na nej nejaka kontrolka na palubce? Pocitam ze tam neni ale zajimalo by me to slysel jsem ze se tim zasira skrtici klapka ..Jinak me to skube za studena kdyz se rozjizdim tak jestli to neni taky EGR ..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...