Publikováno Červen 5, 201114 r Zdravím chlapi, mám fabii 1.2 HTP 47 kw. Při lehkém sešlápnutí plynu pocukává auto. Provedena výměna střiků, svíček, cívky, plynového pedálu a pořád bez úspěchů. Stále škube. Poradíte na co se zaměřit nebo čím to je? Díky.
Červen 6, 201114 r Autor na volnoběh to nedělá, tlaky jsou za studena 13atm a za tepla 12atm na všech valcích
Červen 6, 201114 r a dělá to v určitém režimu otáček? Mně to totiž dělal EGR, když se odporoučel do věčných lovišť. Když jsem lehtal plyn tak od 2000-2400 ot. tak to pocukávalo a postupně se to zhoršovalo až to cukání bylo hodně brutální a rozsah byl větší od 2-2800 ot. Než jsem pak vyměnil EGR byla moje jízda hodně šílená, buď jsem tomu musel vždy šlápnout na podlahu nebo odstavit nohu z plynu, nic mezitím neexistovalo a otáčky jsme musel držet nad 3000. Upraveno Červen 6, 201114 r od Malta
Červen 9, 201114 r no vidíš . Tak hlavně, starý EGR nevyhazuj, schovej si účtenku od nového (kvůli reklamačce), páč mně takhle odešly vždy tak po roce a půl další dva EGR ventily, tak jsem byl rád že jsem měl ten starý, že jsem ho tam mohl dát ale se zaslepením, aby to necukalo, než se vyřídily reklamace (musím říci že vždy pozitivně). teď mě tak napadlo, kolik jsi měl najeto na ten původní EGR? Upraveno Červen 9, 201114 r od Malta
Červen 9, 201114 r Omlouvam se ze sem taham jiny motor ale resite tu EGR ventil a tak by me zajimalo jestli je v 1.4 MPI 44kw s 1 lambdou taky EGR ventil .. je na nej nejaka kontrolka na palubce? Pocitam ze tam neni ale zajimalo by me to slysel jsem ze se tim zasira skrtici klapka ..Jinak me to skube za studena kdyz se rozjizdim tak jestli to neni taky EGR .. Upraveno Červen 9, 201114 r od Petrkiller
Červen 9, 201114 r 1,4MPI nemá EGR, nemá ho ani 1,2 6V, pouze 1,2 12V a 1,4 16V a dokonce ani novější verze 1,2 12V (nevím kód motoru) ho neměly
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.