Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Hkubes... díky ;) s i20 jsem jel jenom asi 8 km... až jí vyzkouším na víkend, bude to zase o něčem jiném... ;)

 

Ramrode... řeknu ti, já už bych si auto bez takový předváděcí jízdy nekoupil... říkáš to dobře... projet se po městě můžeš dobře i s hodně slabým motorem a nepoznáš nic... ;) ideální je prostě projet si naježděnou trasu... v mém případě to je 75 km v kopcích na chalupu... ;)

 

Mě hlavně zaujalo, jak je FIIIC parádně stabilní i ve vysokých rychlostech na zvlněné okresce. A to, jak rychle se ten s slabší motor dostane na 170 je také úctyhodné. Teď se těším na svojí 81kW verzi ještě víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta akcelerace na trojku je slušná, zato ze 70 na 100 na šestku, to je zoufalství. Ale samozřejmě - i když je to turbo, je to jen dvanáctistovka, takže na rychloběžnej kvalt už těžko může zrychlovat.

 

Zajímavý by bylo porovnat zrychlení na stejným úseku silnice, třeba ze 60 na 90 nebo až na 100 - a bez řazení, postupně na III, IV, V a VI kvalt, jak dlouho to autu bude trvat.

Já vím, že to má fabrika určitě někde publikovaný, ale to jsou hodnoty naměřený někde v Česaně na brzdě - zajímaly by mě hodnoty získaný v syrový praxi.

A video na to úplně stačí, když řidič do mikráčku řekne TEĎ v momentě kdy zadupne plyn, dá se na časovým údaji docela přesně odečíst od kdy do kdy to trvalo než rafika vylezla na konečnou rychlost... 

Na přesnost plus mínus nějaká desetinka sere Bílej Tesák - pro obecný porovnání pružnosti kvaltů v tom jednom autě to dostačuje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlajz,tak nějak jsem čekal,že nezklameš,to jen místní Škodafilija urputóza maximála ti podsouvá (nejen tobě) věci,co nebudou úplně pravda.Docela mě dostala ta opěrka na nohu,by mě zajímalo kolik tím ušetří.Auto je dost velká investice,proto strávit zkušební jízdou čas jako při koupi televize je nesmysl.Půjčení když ne na víkend tak aspoň na odpoledne by mělo být samozřejmostí.Kde bych takovou možnost nedostal,tam bych auto nekoupil.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlajz: To budu tedy rozporovat, podvozek by tu 1.8 TSI zvládnul. :kol-32:

 

Jinak co pískání, rachtání, vypadávání brzdových světel, nefoukání na nohy či jiné závady? U tvého kusu vše ok?

 

Probíral jsem to s prodejcem a na mnou avizované pískání přišli, ale už ne na to, co to způsobuje. Zkoušeli prý i všechny ostatní testovačky a dělá to jen ta jedna, auto z úplně první série.

 

Dále prý jednomu zákazníkovi nebrzdil front assist, takže radar šel na reklamaci.

 

No a poslední info, že od 22KT přijde určitě zdražení...

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jede to fakt super... máš to švih... ;) ale prostě to musíš mít v těch správnejch otáčkách... ;) a jak jsem říkal... na tu malou F III je to až moc silný :)

Rozhodně NENÍ, to je jen pozůstatek názorů z minulosti, že do auta velikosti fábule nepatří nic výkonnějšího než 50-60kW a že 100 kobyl je pro takový auto přehnaně moc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci ... snažil jsem se napsat to jak to citím... tak jsem to tak prostě napsal... :) k té velikosti... mojí :D nejsem žádnej čahoun.. mám 182 cm... ale jsem kus chlapa no... ;)

 

všimli jste si jedné věci??? vyhnul jsem se jakémukoliv srovnání s jiným autem... ;)

 

jinak jsem tam teď přidal další video a ještě další nahrávám... ;)

 

jo a v březnu budu mít na víkend i20 ... tak jsem na ní zvědav... 

 

jedno srovnání tam máš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlajz,tak nějak jsem čekal,že nezklameš,to jen místní Škodafilija urputóza maximála ti podsouvá (nejen tobě) věci,co nebudou úplně pravda.Docela mě dostala ta opěrka na nohu,by mě zajímalo kolik tím ušetří.Auto je dost velká investice,proto ztrávit zkušební jízdou čas jako při koupi televize je nesmysl.Půjčení když ne na víkend tak aspoň na odpoledne by mělo být samozřejmostí.Kde bych takovou možnost nedostal,tam bych auto nekoupil.

opěrka nohou je stejná jak v Rapidu, nechápu, že to má i Fabia...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechcem byť zly ale ten kto povie že 110k je vela tak asi moc aut nešoféroval. Teda hlavne silných aby sme sa nemuseli dohadovať. Ja som išiel v jednom o triedu vyssom aute než je f3 a malo seriovych 260k a myslim že to je už dosť ale 110 ani zdaleka. Ale verím že je svižné. A ďalej nechápem načo použivate 6 prevodovy stupen pokial nejdete viac ako 120. Je jasné že pri zaradenej 6 a rychlosti 90-100km/h nemôze mat tento stupen akceleráciu na obiehanie. Pozrite kľudne test kde f3 maximalne vytáča a ide 130 na 4 prevodovom stupni to sú dlhé prevody takze preto nič moc.

Inak super test a čím viac príspevkov tím sa viac tešim na moju

Editováno: , autor: Jakub3211
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...