mp390 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Hkubes... díky s i20 jsem jel jenom asi 8 km... až jí vyzkouším na víkend, bude to zase o něčem jiném... Ramrode... řeknu ti, já už bych si auto bez takový předváděcí jízdy nekoupil... říkáš to dobře... projet se po městě můžeš dobře i s hodně slabým motorem a nepoznáš nic... ideální je prostě projet si naježděnou trasu... v mém případě to je 75 km v kopcích na chalupu... Mě hlavně zaujalo, jak je FIIIC parádně stabilní i ve vysokých rychlostech na zvlněné okresce. A to, jak rychle se ten s slabší motor dostane na 170 je také úctyhodné. Teď se těším na svojí 81kW verzi ještě víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 jede to fakt super... máš to švih... ale prostě to musíš mít v těch správnejch otáčkách... a jak jsem říkal... na tu malou F III je to až moc silný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Ta akcelerace na trojku je slušná, zato ze 70 na 100 na šestku, to je zoufalství. Ale samozřejmě - i když je to turbo, je to jen dvanáctistovka, takže na rychloběžnej kvalt už těžko může zrychlovat. Zajímavý by bylo porovnat zrychlení na stejným úseku silnice, třeba ze 60 na 90 nebo až na 100 - a bez řazení, postupně na III, IV, V a VI kvalt, jak dlouho to autu bude trvat. Já vím, že to má fabrika určitě někde publikovaný, ale to jsou hodnoty naměřený někde v Česaně na brzdě - zajímaly by mě hodnoty získaný v syrový praxi. A video na to úplně stačí, když řidič do mikráčku řekne TEĎ v momentě kdy zadupne plyn, dá se na časovým údaji docela přesně odečíst od kdy do kdy to trvalo než rafika vylezla na konečnou rychlost... Na přesnost plus mínus nějaká desetinka sere Bílej Tesák - pro obecný porovnání pružnosti kvaltů v tom jednom autě to dostačuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 (editace) vorlajz: není. Editováno: 21. Únor 2015, autor: Voice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 (editace) Vorlajz,tak nějak jsem čekal,že nezklameš,to jen místní Škodafilija urputóza maximála ti podsouvá (nejen tobě) věci,co nebudou úplně pravda.Docela mě dostala ta opěrka na nohu,by mě zajímalo kolik tím ušetří.Auto je dost velká investice,proto strávit zkušební jízdou čas jako při koupi televize je nesmysl.Půjčení když ne na víkend tak aspoň na odpoledne by mělo být samozřejmostí.Kde bych takovou možnost nedostal,tam bych auto nekoupil. Editováno: 21. Únor 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 (editace) Vorlajz: To budu tedy rozporovat, podvozek by tu 1.8 TSI zvládnul. Jinak co pískání, rachtání, vypadávání brzdových světel, nefoukání na nohy či jiné závady? U tvého kusu vše ok? Probíral jsem to s prodejcem a na mnou avizované pískání přišli, ale už ne na to, co to způsobuje. Zkoušeli prý i všechny ostatní testovačky a dělá to jen ta jedna, auto z úplně první série. Dále prý jednomu zákazníkovi nebrzdil front assist, takže radar šel na reklamaci. No a poslední info, že od 22KT přijde určitě zdražení... Editováno: 21. Únor 2015, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Ekkare,tohle by mohla umět i nějaká aplikace v mobilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 (editace) mp390:Tak to je dobrá zpráva. Editováno: 21. Únor 2015, autor: Voice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 jede to fakt super... máš to švih... ale prostě to musíš mít v těch správnejch otáčkách... a jak jsem říkal... na tu malou F III je to až moc silný Rozhodně NENÍ, to je jen pozůstatek názorů z minulosti, že do auta velikosti fábule nepatří nic výkonnějšího než 50-60kW a že 100 kobyl je pro takový auto přehnaně moc... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 já jsem moc neřešil trasu... takže na tu 6 ze 70 na 100 to bylo i trošku do kopce... jinak jel jsem sám a jelo to fakt pěkně jo a zapomněl jsem napsat spotřebu z mého dnešního testu... ujel jsem 25 km a spotřeba byla 7,7 dle palubáku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Ekkare,tohle by mohla umět i nějaká aplikace v mobilu. Na aplikaci v mobilu seru já jak Bílej Tesák, já bych to chtěl vidět na videu - když už si někdo dává tu práci a točí si to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 kluci ... snažil jsem se napsat to jak to citím... tak jsem to tak prostě napsal... k té velikosti... mojí nejsem žádnej čahoun.. mám 182 cm... ale jsem kus chlapa no... všimli jste si jedné věci??? vyhnul jsem se jakémukoliv srovnání s jiným autem... jinak jsem tam teď přidal další video a ještě další nahrávám... jo a v březnu budu mít na víkend i20 ... tak jsem na ní zvědav... jedno srovnání tam máš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Za sebe můžu v klidu říci, že na běžné ježdění by mi těch 90k stačilo. Vždyť jsem měl 90k v OI 1.9TDI a taky to jelo pěkně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Vorlajz,tak nějak jsem čekal,že nezklameš,to jen místní Škodafilija urputóza maximála ti podsouvá (nejen tobě) věci,co nebudou úplně pravda.Docela mě dostala ta opěrka na nohu,by mě zajímalo kolik tím ušetří.Auto je dost velká investice,proto ztrávit zkušební jízdou čas jako při koupi televize je nesmysl.Půjčení když ne na víkend tak aspoň na odpoledne by mělo být samozřejmostí.Kde bych takovou možnost nedostal,tam bych auto nekoupil. opěrka nohou je stejná jak v Rapidu, nechápu, že to má i Fabia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Rypi... tak možná, že tam nějaký bude... Stando ... co si tímto myslel? Vorlajz,tak nějak jsem čekal,že nezklameš,to jen místní Škodafilija urputóza maximála ti podsouvá (nejen tobě) věci,co nebudou úplně pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 (editace) já jen abyste to špatně nepochopili... je dobře, že jsou na výběr silné motory... jen říkám, že obyč člověk, co to nehoní jako my tady na foru, tak by mu stačila slabší verze... Editováno: 21. Únor 2015, autor: vorlajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 (editace) Vorlajz nějakou zaujatost proti fábii. Editováno: 21. Únor 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 super jsem se projel na té silničce... to byla bomba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Nějakou zaujatost proti fábii. pořád ti nějak nerozumím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 (editace) Nevím,čemu nerozumíš,jsou tu lidé objektivní a zaujatí.Tím co jsi vytvořil jsi se zařadil k těm objektivním a těm zaujatým jsi,doufám že napořád,vzal vítr z plachet. Editováno: 21. Únor 2015, autor: standavfr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 To je fábie z Okimu v UL? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub3211 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 (editace) nechcem byť zly ale ten kto povie že 110k je vela tak asi moc aut nešoféroval. Teda hlavne silných aby sme sa nemuseli dohadovať. Ja som išiel v jednom o triedu vyssom aute než je f3 a malo seriovych 260k a myslim že to je už dosť ale 110 ani zdaleka. Ale verím že je svižné. A ďalej nechápem načo použivate 6 prevodovy stupen pokial nejdete viac ako 120. Je jasné že pri zaradenej 6 a rychlosti 90-100km/h nemôze mat tento stupen akceleráciu na obiehanie. Pozrite kľudne test kde f3 maximalne vytáča a ide 130 na 4 prevodovom stupni to sú dlhé prevody takze preto nič moc. Inak super test a čím viac príspevkov tím sa viac tešim na moju Editováno: 21. Únor 2015, autor: Jakub3211 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Stabilitu při vysoké rychlosti na zvlněné okresce taky potvruzji.Jízdně ten podvozek super. Těch 81 KW na Fabii silných není.Ideální motor.Ta 66 KW verze mě moc nezaujala.Na mě moc vlažně se chovala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.